تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

انسیه‌ خباز مافی‌ نژاد نامزد قضاوت در جام‌جهانی فوتبال بانوان شد

  • کد خبر: ۵۰۱۸۶
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
انسیه‌ خباز مافی‌ نژاد نامزد قضاوت در جام‌جهانی فوتبال بانوان شد
مافی‌نژاد پرافتخارترین کمک‌داور فوتبال زنان ایران است که یازدهمین سال فعالیت خود در دنیای قضاوت رقابت‌های بین‌المللی را پشت‌سر می‌گذارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بانوی مشهدی، نامزد قضاوت در جام‌جهانی فوتبال زنان شد. انسیه‌خباز مافی‌نژاد پرافتخارترین کمک‌داور فوتبال زنان ایران است که یازدهمین سال فعالیت خود در دنیای قضاوت رقابت‌های بین‌المللی را پشت‌سر می‌گذارد.
 
این داور مشهدی سال‌ها عنوان برترین کمک‌داور لیگ ایران را نیز به دست آورده و حالا پس از حضور در مهم‌ترین رقابت‌های زنان همچون مسابقات انتخابی و مقدماتی المپیک، مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا، مسابقات قهرمانی آسیا در رده‌های زیر ۱۶ و ۱۹ سال قرار است در جام‌جهانی زنان پرچم بزند. با اعلام فیفا مهسا قربانی داور وسط و انسیه‌خباز مافی‌نژاد کمک‌داور، ۲ بانوی ایرانی هستند که نامزد قضاوت در جام‌جهانی ۲۰۲۳ بانوان شده‌اند.
 
سال گذشته جام‌جهانی با قهرمانی آمریکا به پایان رسید و حالا دور بعدی آن ۳ سال دیگر به میزبانی استرالیا و نیوزیلند برگزار خواهد شد.
 
فیفا از میان بیش از ۷۵۰ داور و کمک‌داور خانم، ۵۶ داور و ۱۰۰ کمک‌داور را برای حضور در این آوردگاه نامزد کرده است. این برای نخستین‌بار است که بانوان ایرانی برای قضاوت در جام‌جهانی کاندیدا می‌شوند.
 
مافی‌نژاد در این سال‌ها به‌همراه مهسا قربانی زوج داوری بین‌المللی ایران را تشکیل داده‌اند و در مسابقات مختلف حاضر شده اند.
 
کمک داور مشهدی کار قضاوت را از سال‌۸۵ به‌صورت رسمی آغاز کرده و در سال‌۸۸ موفق شد مدرک داوری بین‌المللی فوتبال را کسب کند و در جمع داوران الیت قرار بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->