سقا: از شکست سنگین مقابل مهرام ناراحت نیستم

  • کد خبر: ۵۰۲۴۴
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
سقا: از شکست سنگین مقابل مهرام ناراحت نیستم
سرمربی تیم بسکتبال بانوان سینام مشهد می‌گوید امروز تیمش را با بازیکنان متولد ۸۲ و ۸۳ مقابل مهرام ارنج کرده و از شکست سنگین شاگردان جوانش ناراحت نیست.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال بانوان سینام مشهد که هفته پیش به دلیل مثبت بودن آزمایش PCR پنج بازیکنش (با مجوز پزشکی) مقابل حریفان حاضر نشد، امروز در نخستین دیدار خود برابر تیم قدرتمند و مدعی مهرام تن به شکست سنگین ۱۱۱ بر ۲۸ داد.
سمانه سقا، سرمربی تیم بسکتبال سینام پس از این دیدار گفت: پیش از هر چیز باید بگویم از شکست برابر مهرام حتی با این نتیجه ناراحت نیستم. وقتی بدون کاپیتان و یکی دیگر از بازیکنان کلیدی تیم، بدون بازیکن پست ۵ و با ۲ بازیکنی که تازه بهبود یافتند و توان بازی ندارند، مقابل مهرام حاضر می‌شویم، چه انتظاری باید از تیم داشت؟
سرمربی سینام با بیان اینکه مجبور شده با بازیکنان متولد ۱۳۸۲ یا ۸۳ بازیکنان آغازگر تیمش را بچیند، ادامه داد: وقتی این بچه‌ها مقابل تیمی با چهار پنج ملی پوش می‌ایستند، نباید انتظار زیادی از آن‌ها داشت. ما امروز جمیله نگهبان، کاپیتان تیم و افروز یحیی زاده را که هردو هم در پست ۵ بازی می‌کردند به دلیل ابتلا به کرونا همراه نداشتیم و تنها با یک سنتر با مهرام بازی کردیم.
او در پاسخ به این پرسش که «چرا با این وضع مقابل تیم مدعی مهرام حاضر شدید و درخواست تعویق ندادید؟» توضیح داد: نمی‌توانستیم! هفته پیش، چون تست ۵ بازیکن ما مثبت شد، مقابل حریفان حاضر نشدیم. این هفته، اما جواب تست ۲ بازیکن ما مثبت بود و دیگر حدنصاب مجاز برای تعویق بازی‌ها نداشتیم.
سقا با انتقاد از نحوه بازگرداندن بازیکنان مبتلا به COVID-۱۹ به بازی‌ها گفت: نباید برای بازگرداندن بازیکنان مبتلا به کرونا، دوباره از آن‌ها تست PCR گرفته شود. این روش درستی نیست. ممکن است بازیکن از نظر پزشکی سالم باشد و ناقل نباشد، ولی از نظر فیزیولوژی توان بدنی لازم برای تمرین و بازی را ندارد و بهتر است از بازیکنان مبتلا شده، در مرتبه دوم آزمایش خون گرفته شود. این روش علمی است.
سرمربی بانوان سینام درباره عملکرد شاگردانش گفت: امروز همه بد بودند. از نظر امتیازگیری آذر زواری موفق‌تر بود، ولی از نظر تاثیرگذاری، صدف طیرانی عملکرد بهتری داشت.
گفتنی است سینام فردا به مصاف نامی نواصفهان می‌رود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->