نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

محمد صلاح، غایب بزرگ لیورپول

  • کد خبر: ۵۰۲۶۷
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
محمد صلاح، غایب بزرگ لیورپول
با مثبت شدن تست دوم محمد صلاح او سه بازی مهم لیورپول را از دست می دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، بعد از آنکه اعلام شد پاسخ تست دوم کرونای محمد صلاح ستاره مصری لیورپول مثبت بوده شکی باقی نماند که قرنطینه او ادامه خواهد داشت. به این ترتیب او سه بازی آتی لیورپول را از دست خواهد داد. سه بازی مهم که برای یورگن کلوپ و شاگردانش اهمیت حیاتی دارند.

فدراسیون فوتبال مصر رسماً اعلام کرد که تست کرونای دوم صلاح مثبت شده و او باید دوران قرنطینه ۱۰ روزه خود را کامل کند. به این ترتیب صلاح تا زمانی که تست کرونای او منفی نشود قادر به تمرین با لیورپول نخواهد بود. صلاح که برای پیوستن به اردوی تیم ملی مصر به کشورش سفر کرده بود در مراسم عروسی برادر خود شرکت کرد و گفته می‌شود علت ابتلای او به کرونا همین بوده است.
 
به این ترتیب صلاح دیدار روز یکشنبه لیورپول مقابل لستر و همچنین دیدار روز چهارشنبه این تیم با آتالانتا در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

سومین بازی که صلاح در آن غایب خواهد بود دیدار با برایتون در روز ۲۸ نوامبر است.

عدم حضور محمد صلاح در این سه بازی با توجه به لشکر مصدومین لیورپول برای یورگن کلوپ بدترین خبر ممکن است. کلوپ حالا باید تیمش را در حالی در این بازی‌های مهم روانه میدان کند که ۱۰ نفر از بازیکنان فیکس خود را در اختیار نخواهد داشت.
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->