نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شکست استقلال فکری در هفته دوم لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر: ۵۰۳۰۴
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
شکست استقلال فکری در هفته دوم لیگ برتر فوتبال
هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران بعداز وقفه‌ای دو‌هفته‌ای، از روز پنجشنبه شروع شد که در مهم‌ترین بازی‌ها استقلال ۲ بر یک از فولاد خوزستان باخت و سپاهان به اولین پیروزی خود با محرم نوید کیا دست یافت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ گل گهر سیرجان نیز با رهبری امیر قلعه نوئی در دربی استان کرمان ۲ بر صفر مس رفسنجان را شکست داد تا تنها تیم ۶ امتیازی لیگ شود. در سایر دیدار‌های این هفته جدال تیم‌های نساجی با تراکتور و نفت مسجد‌سلیمان با سایپا نیز با تساوی یک‌بر‌یک به پایان رسید. امروز در ادامه این مسابقات و در روز سوم از هفته دوم دو بازی دیگر هم برگزار می‌شود. در تهران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صنعت نفت آبادان است و شهر خودرو مشهد مهمان تیم فوتبال پیکان خواهد بود.


دومین تساوی علی‌منصور در لیگ بیستم

در نخستین دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، عصر پنجشنبه تیم‌های نساجی و تراکتورسازی در ورزشگاه شهید وطنی به‌مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید تا ۲ تیم امتیاز‌ها را تقسیم کنند. در این مسابقه، ایوب کلانتری در دقیقه‌۶۹ با یک شوت تماشایی، دروازه محمد‌رضا اخباری را باز کرد و نساجی را از حریفش پیش انداخت؛ اما شاگردان منصوریان در دقیقه‌۸۲ توسط حمید بوحمدان کار را به تساوی کشاند و این بازی با همان نتیجه یک-یک به پایان رسید.
 
البته گل تساوی تبریزی‌ها در شرایط کاملا آفساید به ثمر رسید؛ اتفاقی که از چشمان کمک‌داور و داور وسط این بازی پنهان ماند تا اعتراض قائمشهری‌ها به جایی نرسد. بدین‌ترتیب تیم علی‌منصور دومین تساوی‌اش در لیگ امسال را هم کسب کرد تا با ۲ امتیاز از ۲ بازی، شروع امیدوارکننده‌ای را نداشته باشد. این بازی، به روند ناکامی تراکتور در بازی‌های خارج‌از‌خانه در لیگ برتر ادامه داد. آن‌ها آخرین‌بار ۳۲۷ روز پیش و در تاریخ ۷‌دی‌۹۸ در زمین پیکان موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۳‌بر‌۲ شکست دهند و پس از آن در دیدار مقابل میزبانان خود ناکام بودند.


اولین ۳ امتیاز محرم در لیگ

طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود روز پنجشنبه به‌مصاف آلومینیوم اراک رفتند؛ دو‌تیمی که در این فصل ۲ هم‌بازی قدیمی را روی نیمکت‌های مربیگری خود می‌بینند. رسول خطیبی که با کلی حاشیه این هفته هم به اراک برگشته بود، در این بازی برابر محرم نویدکیا قرار گرفت. در این بازی ابتدا تیم میهمان چند موقعیت نصفه‌نیمه را روی دروازه سپاهان خلق کرد، اما در ادامه این نماینده اصفهان بود که موفق شد نبض بازی را در دست بگیرد و در دقایق ابتدایی نیمه دوم، گل برتری را به ثمر برساند. این گل که در روز‌های گذشته با حاشیه‌های فراوانی نیز همراه بود، در وضعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید؛ اتفاقی که در پایان بازی شکایت رسول خطیبی و صدور بیانیه تیم اراکی را نیز به‌همراه داشت!


سایپا؛ تیم تساوی‌های تکراری

نارنجی‌پوشان سایپا در مسجدسلیمان هم تسلیم حریف خود نشدند و دومین امتیازشان در لیگ بیستم را به دست آوردند. پس از نمایش خوب و تساوی ارزشمند مقابل پرسپولیس در هفته نخست لیگ بیستم، شاگردان ابراهیم صادقی عصر پنجشنبه در مسجدسلیمان به‌مصاف نفت رفتند و در‌حالی‌که نیمه نخست با برتری نفتی‌ها پایان رفته بود، صادقی در نیمه مربیان توانست ورق را به سود تیمش بازگرداند تا سایپایی‌ها با کسب تساوی و اندوخته حداقل‌امتیاز به تهران بازگردند و در جدول رده‌بندی لیگ بیستم نیز دوامتیازی شوند. نتیجه پایانی دیدار پنجشنبه، یک تساوی دیگر را هم به کارنامه ابراهیم صادقی اضافه کرد تا او در ۳۵ تجربه سرمربیگری‌اش در سایپا، سیزدهمین تساوی خود را تجربه کرده باشد و رکورد ویژه‌ای نیز از‌این‌حیث در اختیار سرمربی جوان خودروسازان قرار گرفته باشد.


بهشت استقلال، جهنم شد!

آبی‌پوشان استقلال در دومین بازی رسمی خود با هدایت محمود فکری، ۳ امتیاز حساس بازی با فولاد را در اهواز گذاشتند و با دستان خالی به تهران برگشتند.
در حالی که پیش‌تر اهواز شهر خوشبختی آبی‌ها بود، حالا دوفصلی می‌شود که کار استقلالی‌ها در این شهر بدجوری گره می‌خورد. پارسال هم تیم فرهاد مجیدی در اهواز به مشکل خورد و امسال هم اولین باخت محمود فکری در لیگ برتر، برابر قرمز پوشان جنوبی رقم خورد. شاگردان نکونام که در دقیقه ۶۳ و با یک پنالتی مشکوک از حریف عقب افتاده بودند، یک کامبک رؤیایی داشتند و توسط فرشاد احمدزاده در دقیقه ۷۲ و لوسیانو پریرا در دقیقه ۹۰، موفق شدند از سد حریف نامدار خود بگذرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->