نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

پرسپولیس در هفته دوم به‌ مصاف نفت آبادان می رود

  • کد خبر: ۵۰۳۰۵
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
پرسپولیس در هفته دوم به‌ مصاف نفت آبادان می رود
بازی‌های هفته دوم لیگ برتر ایران امروز با انجام ۲ بازی به پایان خواهد رسید. در تهران جدال تیم‌های پیکان و شهرخودرو از ساعت‌۱۶:۲۰ شروع خواهد شد و در دیگر‌بازی هم‌زمان، پرسپولیس از برزیلی‌های صنعت‌نفت پذیرایی خواهد کرد.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ شاگردان سیروس پورموسوی گام اول را محکم برداشتند و توانستند با درخشش طالب ریکانی، از سد پیکان بگذرند و ۳‌امتیاز اول خود را کسب کنند. در سمت مقابل، اما یحیی گل‌محمدی و تیمش نتوانستند رنگ پیروزی را ببینند و با تساوی از زمین سایپا خارج شدند.


کمال؛ غایب ناکام سرخ‌ها

۲ تیم در این بازی تقریبا تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارند؛ البته عیسی آل‌کثیر که در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی امسال، از همین صنعت‌نفت به پرسپولیس آمده بود، به‌خاطر تنبیه انضباطی AFC فعلا چند‌ماهی را نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود. اما عجیب‌ترین محروم پرسپولیس در بازی امروز، کمال کامیابی‌نیاست. هافبک‌دفاعی جنگنده سرخ‌پوشان، هفته گذشته و در دیدار برابر سایپا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد؛ اخراجی که با اعتراض پرسپولیسی‌ها همراه بود. در‌پی اتفاق‌های دیدار هفته نخست لیگ برتر مقابل سایپا، نامه اعتراض پرسپولیس نسبت به تصمیمات تیم داوری به فدراسیون ارسال شد.
 
فدراسیون فوتبال در پاسخ به این نامه ضمن اینکه حق را به پرسپولیس داد، با تأیید اشتباه تیم داوری، اعلام کرد با توجه به قوانین داخلی، امکان پاک‌شدن کارت قرمز کمال کامیابی‌نیا وجود ندارد! بنابراین، کامیابی‌نیا باوجود پیگیری باشگاه و تأیید اشتباه داور در دادن کارت قرمز، در دیدار مقابل صنعت‌نفت آبادان از چارچوب هفته دوم محروم است.


۱ بر‌۰؛ نتیجه تکراری ۲ تیم

در دیدار‌های اخیر ۲ تیم در هر بازی که به‌مصاف هم رفتند، یک نتیجه تکراری برای ۲ تیم به دست آمده و آن پیروزی ۱ بر ۰ پرسپولیس بوده است. در دیدار برگشت لیگ هجدهم، ۲ تیم در تهران به‌مصاف هم رفتند. در آن مسابقه علی علیپور روی پاس بودیمیر، توانست تک گل بازی را وارد دروازه محمد دریس کند؛ البته علیپور در آن مسابقه یک ضربه پنالتی را نیز از دست دا‌د. در مسابقه رفت لیگ نوزدهم نیز سرخ‌پوشان با یک گل به برتری رسیدند. این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با تک‌گل محمدحسین کنعانی‌زادگان به سود پرسپولیس به پایان رسید. سپس ۲ تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به‌مصاف هم رفتند. آن دیدار که در تهران برگزار شد، با تک‌گل ترابی به سود پرسپولیس تمام شد. در مسابقه برگشت لیگ نوزدهم نیز ۲ تیم در آبادان در‌برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که آن بازی را شاگردان گل‌محمدی با تک‌گل احمد نوراللهی برنده شدند.


گل‌محمدی: بیشتر قدرت پرسپولیس به هوادارانش است

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت‌نفت آبادان گفت: مقابل تیم خوبی بازی داریم که هفته اول باوجود نداشتن چند بازیکن اصلی‌اش، توانست به پیروزی خوبی برسد و قطعا تیم خوب و کیفیت بالایی دارد. بازی سختی است و باید دونده باشیم و فضا‌ها را از حریف بگیریم و پرفشار بازی کنیم.
 
این ۳‌امتیاز مهم است و هفت‌هشت‌ماه است که حسرت هواداران را می‌خوریم و اکنون این بازی‌های خانگی با بازی‌های بیرون خانه هیچ فرقی ندارد. بیشتر قدرت پرسپولیس با حضور هوادارانش است. گل‌محمدی اضافه کرد: ۲۹‌آذر یک بازی مهم داریم و تا آن روز ۵ بازی داریم و برنامه‌ریزی تمرینی ما باید طوری باشد که بازیکنان با آمادگی کامل به این دیدار برسند. نتایج ۵ بازی ما مهم است و از لحاظ روحی تأثیرگذار است.
 
ما به ملی‌پوشان خود ۲ روز استراحت دادیم و حالا برابر صنعت‌نفت بازی می‌کنند. گل‌محمدی درباره جذب‌نکردن مدافع گفت: دوست داشتیم که یک مدافع دیگر را جذب کنیم. هیچ گله‌ای نمی‌توانیم از بقیه تیم‌ها و مربی‌ها داشته باشیم؛ زیرا بیشتر این بازیکنان قرارداد داشتند. ممکن است این موضوع در آینده سختی‌های زیادی را برای ما به وجود بیاورد و گزینه مدنظرمان را از دست دادیم.
 
باید شأن و شخصیت باشگاه را در نظر می‌گرفتیم؛ زیرا بند‌هایی را در قراردادشان می‌خواستند که شأن باشگاه را زیر‌سؤال می‌برد، اما حالا وقت اعتماد به جوانان است. دوران سختی را می‌گذرانیم و بسیاری از اتفاق‌هایی که بعد از فینال برای ما افتاد، غیرطبیعی بود و این حجم از مشکلات برای فینالیست آسیا، چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ شخصیتی خوب نیست و امیدوارم با آمدن سمیعی، مشکلات برطرف شود. باید فرصت دهیم و از بازیکنان بابت صبرشان در تحمل مشکلات تشکر می‌کنم. آن‌ها اگر سکوت کردند و حرف نزدند، به‌خاطر آرامش تیم بوده و امیدوارم باشگاه جوابی درخور شایسته آن‌ها بدهد.


پیروانی: عیار تیم‌ها هنوز مشخص نشده است

امیرحسین پیروانی، مربی صنعت‌نفت آبادان، نیز پیش از بازی حساس امروزش برابر پرسپولیس گفت: عیار تیم‌ها در رقابت‌های لیگ برتر هنوز مشخص نیست و باید زمان بگذرد. ما چند ساعت قبل از بازی هفته اول منتظر بودیم تا پنجره نقل‌و‌انتقالات ما باز شود؛ اما این اتفاق رخ نداد و ما از جوانان خود در هفته اول استفاده کردیم. در این هفته پنجره نقل‌و‌انتقالاتی ما باز شده و این مسئله جای تشکر دارد. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که در هفته اول به کمک ما آمدند و باعث شد پیروز میدان باشیم.
 
ما به‌خاطر تشکر از جوانان خود، تیم را به تهران آوردیم و قطعا این نفرات حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. پیروانی درباره عملکرد طالب ریکانی در تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: من چند‌ماهی می‌شود که با صنعت‌نفت کار می‌کنم. طالب ریکانی در تیم صنعت‌نفت فراتر از یک بازیکن است. او ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد می‌کند و یک کاپیتان تمام‌عیار است و جا دارد از طرف باشگاه و کادر فنی از او تشکر ویژه‌ای کنیم. تیم ملی ما بازیکن چپ‌پای تکنیکی کم دارد و امیدوارم تیم ملی نگاه ویژه‌ای روی امثال این بازیکن داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->