جدال ناتمام شهرخودرو و پیکان از دقیقه چند آغاز می‌شود؟

  • کد خبر: ۵۰۴۵۸
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
جدال ناتمام شهرخودرو و پیکان از دقیقه چند آغاز می‌شود؟
دیدار روز گذشته شهرخودرو خراسان و پیکان که دیروز نیمه تمام باقی ماند، امروز برگزار می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار پیکان تهران و شهرخودروی مشهد از هفته دوم لیگ برتر روز گذشته قرار بود برگزار شود، اما با شدت گرفتن بارندگی و خیس شدن زمین مسابقه، داور سوت پایان را در دقیقه ۲۴ به صدا در آورد تا این بازی نیمه کاره باقی بماند.

طبق قانون ادامه مسابقه از دقیقه ۲۴ باید فردای آن روز با بهتر شدن شرایط جوی برگزار شود و حالا با هماهنگی‌های انجام شده قرار است این بازی از زمانی که قطع شده امروز از سر گرفته شود.

شدت بارش باران و کیفیت پایین زمین به شکلی بود که دیدار روز گذشته به تعبیر حسین بادامکی، مدیر تیم شهرخودروی خراسان تبدیل به بکش بکش شده بود.

بادامکی تاکید کرد بارها از طرف دو تیم به داور پیشنهاد شد که بهتر است این دیدار اصلا آغاز نشود، اما داور مسابقه با وجود هوای نامطلوب و بارش شدید باران دستور به آغاز بازی داد. دستوری که البته خود پیش از پایان نیمه نخست، آن را وتو کرد.

برگزاری بازی روز گذشته باعث شد حسین مهربان، بازیکن تیم شهرخودرو مصدوم شود.

بر اساس اعلام جنگی، مسئول برگزاری مسابقه پیکان و شهرخودرو بازی دو تیم از ساعت ۱۶:۴۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه دستگردی تهران ادامه پیدا می‌کند. با توجه به مساعد نبودن شرایط چمن ورزشگاه شهرقدس محل برگزاری بازی به ورزشگاه دستگردی تهران انتقال یافته است.

دو تیم پیکان و شهرخودرو امروز موظف هستند از همان ترکیبی که روز گذشته استفاده کردند، بهره ببرند و بازی خود را از دقیقه ۲۴ از سر بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->