حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها

صادق ورمزیار: وقتی استقلال لیگ را با پنجره بسته آغاز می‌کند چه توقعی از فکری دارید؟

  • کد خبر: ۵۰۴۶۶
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
صادق ورمزیار: وقتی استقلال لیگ را با پنجره بسته آغاز می‌کند چه توقعی از فکری دارید؟
صادق ورمزیار، یشکسوت استقلال پنجره بسته استقلال تا شروع لیگ بیستم را یکی از عوامل شکست این تیم در بازی هفته دوم مقابل فولاد می‌داند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، صادق ورمزیار درباره دلایل شکست استقلال صحبت های تازه ای به زبان آورده است. او که روزگاری به عنوان صادق با تعصب درمیان استقلالی ها شهره بود درباره باخت به فولاد می گوید:« در این شکست همه به اندازه خودشان مقصرند اما من وقتی می بینیم مربیان استقلال درحالی که یک بازی از لیگ بیستم را انجام داده اند اما همچنان نمی دانند که می توانند از بازیکنان جدید استفاده کنند یا خیر تا حد زیادی هم به آن ها حق می دهم. پنجره بسته به استقلال لطمه های زیادی وارد کرده است. به هرحال مربیان هم باید بدانند از کدام بازیکنان می توانند استفاده کنند. وقتی وضعیت نقل وانتقالات تیم مشخص نیست ذهن مربیان هم به هم می ریزد ونمی توانند درست تصمیم بگیرند.» 

پیشکسوت استقلال پیرامون این سوال که چرا بازیکنان کنونی مانند قدیمی ها دل به کار نمی دهند نیز این پاسخ را ارائه می کند:«من و بازیکنانی مانند مطلق، اصغرحاجیلو، عبدالعلی چنگیز، بهتاش فریبا و خیلی های دیگر وقتی وارد زمین می شدیم برای مردم فوتبال بازی می کردیم. چون ما می دانستیم با شکست استقلال چه زندگی هایی به هم می ریزد. ما می دانستیم باخت ما تاثیر مستقیم می گذارد در روحیه هوادارن و آن هوادار اگر روحیه خوبی داشته باشد درجامعه حال بهتری دارد. ما همه این مسائل را درک می کردیم و اگر هم می باختیم مطمئنم هوادار از ما راضی بود و می دانست با همه وجود به میدان رفته ایم. نوع تفکر ما با بازیکنان امروز متفاوت بود. امیدوارم بازیکنان امروز درکنار دستمزدهای حرفه ای رفتار و بازی حرفه ای هم داشته باشند تا هواداران شاد شوند.»

ورمزیاردر عین حال به بازیکنان هم حق می دهد:« البته بازیکنان وقتی می ببیند به امثال ما اهمیتی داده نمی شود و اغلب ما زندگی های معمولی داریم بیشتر حواسش به پول جمع کردن است و از بازی متعصبانه فاصله می گیرد. همین می شود که فکری هم خودش مربی با تعصبی بوده ناگهان از کوره در می رود و آن واکنش را نشان می دهد. البته من اعتقاد دارم فکری برای ساختن ذهن بازیکنان باید زمان بیشتری صرف کند  وعجله نداشته باشد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->