جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

آلبوم جدید گروه «بی‌تی‌اس» پیام امید به جهان گرفتار در همه‌گیری کروناست

  • کد خبر: ۵۰۶۷۳
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
  • ۱
آلبوم جدید گروه «بی‌تی‌اس» پیام امید به جهان گرفتار در همه‌گیری کروناست
گروه پاپ کره‌ای بی‌تی‌اس از آلبوم جدید خود با نام «BE» رونمایی کرد که به گفته اعضای این گروه حامل پیام امید برای جهان گرفتار در امواج پیاپی همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ است.

به گزارش شهرآرانیوز - گروه پاپ کره‌ای بی‌تی‌اس از آلبوم جدید خود با نام «BE» رونمایی کرد که به گفته اعضای این گروه حامل پیام امید برای جهان گرفتار در امواج پیاپی همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ است.

 

نشست رونمایی از دومین آلبوم گروه بی‌تی‌اس در سال ۲۰۲۰ تحت تدابیر بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی با حضور ده‌ها خبرنگار در سئول برگزار شد.

اعضای این گروه شامل جِی هوپ، جی‌مین، آر‌اِم، جونگ کوک، وی و جین که در نشست خبری رونمایی آلبوم «بی» حضور داشتند، ابراز امیدواری کردند که این آلبوم بتواند در میان مخاطبان خود حس آرامش را در دورانی که جهان گرفتار حس اضطراب و پوچی ناشی از شیوع مستمر ویروس کروناست، برقرار کند.

 

به گفته آنها آلبوم بی شامل آهنگ موفق «دینامیت» نیز هست که به عنوان نخستین اثر کره‌ای توانسته جایگاه نخست ۱۰۰ اثر پرمخاطب عرضه شده در بازار موسیقی ایالات متحده را که توسط نشریه بیلبورد رده‌بندی می‌شود، تصاحب کند.

 

دینامیت نام نخستین اثر گروه موسیقی بی‌تی‌اس که ترانه آن به طور کامل به زبان انگلیسی و در سبک پاپ خوانده شده است.

 

گروه «بی‌تی‌اس» فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۱۳ آغاز کرده و شهرت آن از چهار سال پیش از مرزهای کره جنوبی فراتر رفته است. در حال حاضر، صفحه اختصاصی این گروه در توئیتر ۲۵.۴ میلیون دنبال کننده دارد.

 

بی‌تی‌اس در سال ۲۰۱۸ از سوی مجله تایمز در فهرست‌ ۲۵ فرد تأثیرگذار اینترنت (۲۰۱۹–۲۰۱۷) و ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان (۲۰۱۹)  قرار گرفت و عنوان «شاهزاده‌های پاپ» به آن‌ها داده شد. مجله فوربز کره از بی‌تی‌اس به عنوان تاثیرگذارترین چهره‌های کره‌ای در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ نام برد.
 
 
منبع: یورونیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
0
بی تی اس هفت تا عضو داره یکیش شوگا هست که ننوشتین!لطفا اصلاح کنین.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->