کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

کتاب شعر محسن چاوشی منتشر خواهد شد

  • کد خبر: ۵۰۷۴۱
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کتاب شعر محسن چاوشی منتشر خواهد شد
محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ در تازه‌ترین فعالیت‌های هنری اش این بار اولین کتاب اشعارش را منتشر خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن چاوشی پس از انتشار ۱۰ آلبوم موسیقی رسمی به عنوان خواننده پاپ، این بار نخستین کتاب اشعارش را در اختیار دوستدارانش قرار می دهد.

 

چاوشی که پیش تر  کلامِ قطعاتی از جمله «کجایی»، «شرح الف»، «او» و تعدادی دیر را خود سروده و خوانده بود، که این آثار  با واکنش های متفاوتی از سوی دوستداران، منتقدhن و اهالی شعر و موسیقی رو برو شد.

 

کتاب اشعار این هنرمند شامل ۳۱ شعر در قالب غزل است که از اوایل هفته آینده شرایط پیش فروش و ارسال اینترنتی آن منتشر خواهد شد.

 

چاوشی تجربه همکاری با شاعران و ترانه سرایان معاصر بسیاری را در مسیر هنری خود داشته و در این بین استفاده از اشعار مولانا، سعدی، وحشی بافقی، باباطاهر، خیام  و ... نیز به مرور وارد آثار و آلبوم های این خواننده خرمشهری شد.

 

به منظور تسهیل در خرید این کتاب برای دوستداران چاوشی و با توجه به شرایط اجتماعی موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا، فروش و عرضه کتاب فقط به صورت اینترنتی است.

 

اطلاعات تکمیلی برای پیش خرید و برخی موارد مربوط به شیوه تهیه این اثر که توسط انتشارات آفتاب اندیشه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->