نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

منشا: موفقیت گل‌گهر مهم‌تر از آقای گلی من است | قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است

  • کد خبر: ۵۰۷۷۰
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
منشا: موفقیت گل‌گهر مهم‌تر از آقای گلی من است | قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است
مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهرسیرجان امیر قلعه‌نویی را با‌سابقه‌ترین و پرافتخارترین مربی ایران می‌داند و از اینکه در کنار او کار می‌کند، بسیار خوش‌حال است.
گادوین منشا در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان و مس رفسنجان اظهار کرد: بازی با سپاهان اولین دیدار ما در لیگ برتر بود؛ که به واسطه شناخت بسیار خوب کادرفنی و آنالیز دقیق تیم حریف ما با تمامی نکات لازم آشنا بودیم. در ابتدا بازی به دلیل ناهماهنگی گل خوردیم و حتی امکان دریافت گل دوم را هم داشتیم. ولی کم‌کم بچه‌های به خودشان آمدند توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. بین دو نیمه نکات فنی خیلی خوبی به بازیکن‌ها منتقل شد تا با هماهنگی و تمرکز بیشتری در نیمه دوم ظاهر شوند؛ که خوشبختانه به خوبی توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم و تیم خوب و پرمهره سپاهان رو شکست دهیم. با روحیه بسیار خوب به مصاف مس رفسنجان برویم. گرچه تیم رفسنجان تیم پرمهره، خوب و چغری بود، ولی حریف اصلی‌مان را در این دیدار زمین چمن مصنوعی ورزشگاه می‌دانم. چرا که باعث شد از کیفیت کار هر دو تیم کم شود. به اعتقاد من اگر هر دو تیم روی چمن طبیعی بازی میکردند قطعا این دیدار از کیفیت بالاتری برخوردار بود. به هر حال بازی سختی داشتیم. من هم با تلاش تمامی بچه‌ها توانستم دو گل به ثمر برسانم. ولی خیلی زودتر از این‌ها باید گل میزدم که نشد. چرا که یکبار با واکنش خوب دروازه‌بان و بار دیگر هم بدلیل بی دقتی خودم نتوانستم گلزنی کنم. خلاصه با تمام این‌ها موفق شدیم از دو بازی اول شش امتیازی مهم و تعیین کننده را دریافت کنیم. آماده تقابل با فولاد خوزستان شویم. تیمی که با شکست دادن استقلال نشان داد که چقدر آماده و قدرتمند است.

وی درباره عملکرد خوبش در این دو دیدار ادامه داد: در دو بازی اول خوش درخشیدن حساب نیست. ولی همیشه عملکرد خوبم را حاصل تلاش تمامی نفرات تیم میدانم؛ که توانستم در ۲ بازی سه گل و یک پاس گل به ثمر برسانم. امیدوارم که این روند خوب ادامه‌دار باشد بتوانم برای تیمم مثمرثمر واقع شوم.
مهاجم گل‌گهرسیرجان درخصوص شرایط تمرینی تیمش توضیح داد: تمرینات امسال ما زیر نظر امیرخان که باسابقه‌ترین و پرافتخارترین مربی ایران است با کیفیت بسیار بالا و خیلی خیلی منظم برگزار می‌شود.
بازیکنان خیلی به کار کادر فنی اعتقاد دارند. تمام تلاششان را می‌کنند تا بتوانیم با یکدلی بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

منشا درباره زوج فوتبالی‌اش «یونس شاکری» و هم‌بازی‌بودن در کنار این بازیکن گفت: یونس نه تنها همبازی و هم پستی من در زمین است. بلکه ما دو دوست بسیار نزدیک و صمیمی خارج از زمین هم هستیم. به اعتقادم این دوستی خیلی نزدیک به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در بازی‌ها و تمرینات هم به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنیم. مجموع عملکرد بهتری هم در بازی‌ها داشته باشیم. خیلی خوشحالم که در کنار یونس بازی می‌کنم. چرا که او بسیار مهاجم باهوشی است. از قدرت فیزیکی و سرزنی بسیار بالایی برخوردار است. در حفظ توپ واقعا بینظیر کار می‌کند. مطمئنم که او امسال جزو بهترین بازیکن‌های لیگ خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه در ابتدای ورودش به ایران از گزینه‌های آقای گلی بود و این فصل هم فعلا صدر جدول گلزنان را به خود اختصاص داده است گفت: هنوز خیلی زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم. بدون شک هدف هر مهاجمی دست یافتن به عنوان آقای گلی است. ولی معتقدم که موفقیت مجموعه یک تیم به موفقیت فردی ارجعیت دارد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم گرچه دوست دارم به این عنوان دست پیدا کنم، ولی قبل از آن موفقیت تیممم برایم الویت دارد. تمام تلاشم را میکنم تا جزو ارکان اصلی موفقیت گل‌گهر باشم. امیدوارم در ادامه بازی‌ها خوبی را در لیگ شاهد باشیم من هم بتوانم با تلاش به این عنوان مهم دست پیدا کنم.

مهاجم گل‌گهر در واکنش به اینکه او در پرسپولیس و استقلال دوران خوشی را سپری نکرد و به نوعی نتوانست جایگاه ثابت‌اش را در تیم پیدا کند و اینکه چقدر انگیزه دارد که در تیم گل‌گهر نظر سرمربی را جلب کرده و به ثبات برسد توضیح داد: به هر حال شرایط این دو تیم با سایر تیم‌ها متفاوت است. راستش دوست ندارم به گذشته فکر کنم در مورد آن حرفی بزنم. فقط نگاهم به آینده است. این فصل تمامی تلاشم این است که برای تیمم بهترین بازی‌ها را انجام دهم. چرا که وقتی مجموعه یک تیم موفق شود من هم موفق خواهم بود.

منشا در خصوص همکاری با «امیر قلعه‌نویی» گفت: همان‌طور که قبل‌تر هم گفتم امیرخان پرافتخارترین مربی ایران است. باعث افتخارم است که می‌توانم در کنار ایشان فصل را سپری کنم از تجربیاتشان بهره ببرم. امیدوارم که بتوانیم با عملکرد خوبمان نتایج مطلوبی را کسب کنیم و باعث خوشحالی هواداران خوب گل‌گهرسیرجان شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->