معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

معرفی بردگیم «دوچشمی» | بپا دماغت دراز نشه!

  • کد خبر: ۵۰۸۲۳
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
معرفی بردگیم «دوچشمی» |  بپا دماغت دراز نشه!
این همه بردگیم برای شما خوانندگان جان معرفی کردیم، حالا نوبت آن است که یک بردگیم خوب برای بچه‌ها معرفی کنیم. شما می‌توانید این بازی را به بچه‌هایی که می‌شناسید، هدیه بدهید، با آن‌ها هم‌بازی شوید و هردو از انجام آن لذت ببرید.
ایمان فروزان نیا | شهرآرانیوز - تابه‌حال تعداد زیادی بردگیم معرفی کرده‌ایم که مناسب بزرگ‌سالان است. نوبتی هم که باشد، نوبت معرفی یک بازی برای بچه‌هاست. بچه‌ها عاشق بازی هستند، ولی بسیاری از بردگیم‌ها قوانین پیچیده‌ای دارند که درکش برای بچه‌ها سخت است. این هفته رفتیم سراغ «دوچشمی»، یک بردگیم ساده و شیرین که نه‌تن‌ها بچه‌ها عاشقش هستند، بلکه بزرگ‌تر‌ها هم برای امتحان‌کردنش قلقلک می‌شوند. اصلا تعجب نکنید اگر روزی به یک کافه بازی رفتید و دیدید ۴ نفر آدم عاقل و بالغ ۴ تا عینک بامزه به چشم زده‌اند و روی دماغشان هم چندتا لیوان رنگی چسبیده است. مدام هم داد و فریاد می‌کنند که «من زودتر مهره‌م رو گذاشتم، نه تو». دوچشمی از آن بازی‌ها نیست که آدم‌بزرگ‌ها بخواهند هرروز بازی کنند، ولی به چندبار بازی‌کردن می‌ارزد و جاذبه‌اش برای بچه‌ها هم زیاد است. با این اوصاف می‌شود این بردگیم را یک گزینه عالی برای خرید و نگهداری در خانه حساب کرد.

 

پرهیجان و ساده

«دوچشمی» یک بردگیم گروهی شاد و پرهیجان دو تا چهارنفره است. بازی از وسایل بامزه‌ای تشکیل شده است؛ ۴ عینک که روی بینی بازیکنان را هم می‌پوشاند، ۲۰لیوان کوچک که می‌توان روی قسمت بینی عینک چسباندشان، ۳تاس بازی و ۶کارت تصویر. ۶ کارت تصویر وسط چیده می‌شود. هربازیکن یک عینک به چشم می‌زند و ۵لیوان با رنگ‌های مختلف را روی دماغک آن می‌گذارد. کوچک‌ترین فرد تاس می‌اندازد. یکی از تاس‌ها شکل موردنظر و ۲ تاس دیگر رنگ دایره زمینه و حلقه دور تصویر را نشان می‌دهد. هربازیکنی که سریع‌تر بتواند تصویر مطابق با تاس‌ها را پیدا کند و آن را نشان دهد، برنده آن دست است. اگر درست گفته باشد، یکی از لیوان‌های روی عینکش را برمی‌دارد، اما اگر اشتباه کرده باشد، باید یک لیوان به عینکش اضافه کند. این بازی دقت، تمرکز و سرعت‌عمل بازیکنان را افزایش می‌دهد.

 
 
بپا دماغت دراز نشه!
 

یک بازی سازنده و مفید

مهره‌ها و لوازمش جذاب و زیبا هستند. «دوچشمی» از آن جنس بازی‌هایی است که آدم دوست دارد وسط بازی از خودش عکس بگیرد و در اینستاگرام منتشر کند. بازی ساخت ایران است و کیفیت قطعات پلاستیکی آن هم خوب است و آدم بابت تماس آن‌ها با سروصورتش نگرانی ندارد. از طرفی، بازی فقط برای سرگرمی کودکان ساخته نشده است و به رشد مهارت‌ها و افزایش تمرکزشان هم کمک می‌کند. یکی از مشکلاتی که برخی بچه‌ها با آن درگیر هستند، کم‌دقتی و حواس‌پرتی است. از آنجا که بیشترین حجم ورودی اطلاعات از طریق چشم اتفاق می‌افتد، انجام بازی‌هایی مثل «دوچشمی» به تحلیل سریع چیز‌هایی که می‌بینیم و افزایش دقت کمک می‌کند. دقت به معنی توجه غیرارادی از طریق حواس پنج‌گانه است. افرادی که دقت زیادی دارند، به‌طورمعمول حافظه بهتری هم دارند. دقت یک مهارت است و می‌توان مانند هر مهارت دیگری آن را تقویت کرد. تمرکز نیز باعث می‌شود بر افکار مزاحم مسلط شویم. بازی «دوچشمی» با روشی جذاب و دوست‌داشتنی باعث افزایش دقت و تمرکز در کودکان می‌شود.
 
 
بپا دماغت دراز نشه!

مشخصات بازی

 

رده سنی: کودک و نوجوان


تعداد بازیکن: ۲ تا ۴ نفر


زمان بازی: کمتر از یک ساعت
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->