نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد ۴ ساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
سرخط خبرها

نمایندگی نصب دوربین مدار بسته

  • کد خبر: ۵۰۸۷۷
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
نمایندگی نصب دوربین مدار بسته
دوربین مدار بسته یکی از ابزارهای پرکاربرد جهت تامین امنیت و نظارت در اماکن مختلف می باشد.

گزارش آگهی

توجه به امنیت در نقاط مختلف جهان اهمیت ویژه ای داشته و بخش های مختلف سعی در تامین امنیت قسمت مربوط به خود با استفاده از تجهیزات مختلف می باشند.

دوربین مدار بسته یکی از ابزارهای پرکاربرد جهت تامین امنیت و نظارت در اماکن مختلف می باشد. کسب و کارهای مختلف برای جلوگیری از سرقت انواع دوربین مدار بسته و دزدگیر را در محل کار خود نصب می نمایند. امکان اتصال دوربین های مدار بسته به تلفن همراه و نظارت بر تصاویر از راه دور نیز امکان پذیر بوده و در بسیاری از منازل مسکونی برای نظارت بر عملکرد کودکان در منزل از این دوربین ها استفاده می کنند.

در بسیاری از شرکت ها و سازمان های مختلف نیز عملکرد کارمندان شرکت با استفاده از دوربین های مدار بسته توسط مدیریت مورد نظارت قرار گرفته و از ایجاد جرائم مختلف مانند سرقت و جا به جایی مدارک مهم جلوگیری می گردد.

 

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته نیازمند مهارت و تخصص بالایی بوده و برای این کار حتما باید از نصاب دوربین مدار بسته استفاده نمود. در این مطلب نمایندگی نصب دوربین مدار بسته معتبر در تهران معرفی شده است.

 

معرفی انواع دوربین های مدار بسته

با توجه به اهمیتی که برای سیستم های امنیتی و نظارتی وجود دارد، دوربین های مدار بسته توسط شرکت های مختلفی در دنیا و در انواع متنوعی تولید می گردند. هر یک از این دوربین ها ویژگی های مخصوص به خود را داشته و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین مدار بسته آنالوگ، دوربین مدار بسته تحت شبکه و دوربین مدار بسته دومنظوره از جمله دوربین های پر استفاده در اماکن مختلف می باشند. از لحاظ شکل ظاهری نیز دوربین های مدار بسته در انواع مختلفی مانند دوربین های دام، دوربین های صنعتی، دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادون قرمز و دوربین های اسپید دام می باشد.

 

  • دوربین آنالوگ: دوربین های مدار بسته آنالوگ از نسل های ابتدایی دوربین مدار بسته می باشد که برای ارسال و دریافت تصاویر از امواج استفاده می کنند. به علت در معرض قرار گرفتن امواج در برابر نویز، کیفیت تصاویر دریافت شده توسط این نوع از دوربین ها کمتر بوده و در اماکن حساس قابل کاربرد نمی باشد. اما این دوربین ها از قیمت پایینی برخوردار بوده و در بازار ایران گستردگی بسیاری دارند.

 

  • دوربین مدار بسته تحت شبکه: نسل جدیدی از دوربین های مدار بسته دوربین های IP یا تحت شبکه می باشند که از امواج دیجیتال و تحت یک شبکه جهت تهیه تصاویر استفاده می نمایند. کیفیت تصاویر در این دوربین ها بسیار بالا بوده و امکان ارتباط بیسیم با امنیت و کیفیت بالا در آنها وجود دارد. اما قیمت بالای این دوربین ها و محدودیت پهنای باند از جمله معایبی است که برای این دوربین ها وجود دارد.

 

  • دوربین های دومنظوره: به دوربین های آنالوگی که دارای یک پورت خروجی شبکه نیز می باشند دوربین های دومنظوره گفته می شود. کیفیت تصاویر در این دوربین ها آنالوگ بوده و می توان به صورت همزمان به صورت دوربین آنالوگ و تحت شبکه از آنها استفاده نمود.

 

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

 

جهت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته مراحل مختلفی باید طی گردد و برای این کار نیاز است تا فرد دوره های تخصصی نصب دوربین مدار بسته را دیده باشد و در این کار مهارت بالایی داشته باشد. چرا که عدم تخصص  کافی در این کار می تواند در عملکرد دوربین اختلال ایجاد کرده و استانداردهای لازم رعایت نگردد. مراحل مختلفی که جهت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته باید انجام گیرد به طور مختصری بیان شده است.

 

  • طراحی نقشه جهت نصب دوربین مدار بسته: در ابتدا نیاز است تا نصاب دوربین در محل حاضر شده و طرحی از نمای کلی ساختمان داشته باشد و تعداد و نوع دوربین هایی که مورد نیاز است را بررسی نموده و آنها را خریداری نماید. تعداد و نوع دستگاه های ضبط یا DVR نیز باید بررسی و خریداری گردد.

 

  • انتخاب محل مناسب جهت نصب دوربین مدار بسته: جانمایی دوربین ها از موارد مهمی است که پس از خرید دوربین باید به آن توجه گردد. برای انتخاب مکان مناسب جهت نصب دوربین باید تلاش کرد تا نقطه کور به صفر رسیده و زوایا را به گونه ای تنظیم کرد که از فضای اطراف پوشش کاملی داشته باشد.

 

  • برقراری مدارها و کابل کشی: فرآیند سیم کشی باید بر طبق استانداردهایی که وجود دارد انجام گرفته و تا حد ممکن کابل ها و سیم ها از معرض دید پنهان باشند. پس از آن باید دوربین های خریداری شده به صورت اصولی نصب شده و برای تامین برق آن باید دوربین را با استفاده از یک کابل به منبع تغذیه متصل نمایید.

 

  • تنظیمات نرم افزاری دوربین: در انتها تنظیمات نرم افزاری دوربین و اتصال آن به مانیتور باید صورت گیرد. در واقع این مرحله، مرحله خروجی کار می باشد و باید با توجه به نوع و برند دوربین تنظیمات به خصوصی انجام گیرد.

 

آموزش نصب دوربین مدار بسته

 

به علت بازار کار مناسبی که نصب دوربین های مدار بسته دارند بسیاری از افراد تمایل به وارد شدن به این حرفه می باشند. برای ورود به این حرفه نیاز است تا در آموزشگاه هایی که به آموزش دوربین مدار بسته می پردازند ثبت نام نموده و مهارت های لازم را کسب نمود و پس از دریافت مدرک فنی و حرفه ای جذب بازار کار شده و به صورت مستقل فعالیت نمود. بازار کار این حرفه بسیار پر رونق بوده و افراد می توانند با به کار بردن ترفندهایی اقدام به افزایش درآمد و رونق دادن به کسب و کار خود نمایند.

 

یکی از مراکز معتبری که به آموزش نصب دوربین مدار بسته می پردازد رهاورد نیرو بوده که با برخورداری از مدرسین و اساتید حرفه ای افراد بسیاری را وارد بازار کار نموده است. این شرکت نمایندگی نصب دوربین مدار بسته در انواع مختلف را دارد و افراد می توانند جهت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته به این نمایندگی مراجعه نمایند و از نصاب های این شرکت که از مهارت های بالایی برخوردار می باشند استفاده نمایند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->