برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

شجاعیان: گذشته را فراموش کردم

  • کد خبر: ۵۰۸۷۸
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
شجاعیان: گذشته را فراموش کردم
داریوش شجاعیان گذشته را فراموش کرده و نگاهش به آینده است. او مصمم است روز‌های خوبی برای هوادارن استقلال رقم بزند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، داریوش شجاعیان بعد از ماه ها غیبت دوباره به صحنه فوتبال بازگشت. هافکب هجومی استقلال در بازی با ماشین سازی خالق یک پاس طلایی برای دیاباته هم بود و نشان داد همچنان می تواند یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیمش باشد. شجاعیان با اینکه به شرایط ازی بازگشته اما از روزهایی که از دست داد، به شدت ناراحت است.

 

***

_بعد از ماه ها دوباره در ترکیب استقلال بازی کردی. چه حسی داشتی؟

خیلی خوشحال بودم که دوباره برای استقلال بازی می کردم. من در این ماه ها که از حضور در ترکیب تیم محبوبم دور بودم، شرایط سختی را سپری کردم. برای یک فوتبالیست دشوار است که آماده باشد اما نتواند بازی کند.

_چه شد که نتوانستی برای استقلال به میدان بروی؟

نمی خواهم این موضوع را باز کنم اما یکسری کم کاری ها باعث شد تا بهترین روزها را از دست بدهم وبه رغم آمادگی نتوانم برای تیمم بازی کند. اگر آن اتفاقات رخ نمی داد من در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان می رفتند اما متاسفانه نا هماهنگی باعث شد تا این اتفاق رخ ندهد.

_چه قدر امیدواری به ترکیب اصلی استقلال برسی؟

من تمریناتم را انجام می دهم و به دنبال تغییر شرایط هستم. هرچه مربیان تصمیم بگیرند می پذیرم اما دوست دارم آرام، آرام به ترکیب اصلی برسم و مثمرثمر باشم.

_دراین بازی یک موقعیت خود هم ایجاد کردی.

همین طور است. اما این روند ادامه خواهد داشت و تلاش می کنم دربازی های آینده هم برای استقلال موقعیت درست کنم.

_فکر می کنی از لحاظ ذهنی آماده خلق روزهای بهتر باشی؟

من گذشته را فراموش کردم ونگاهم به آینده است. به امید خدا و حمایت هوادارن روزهای خوبی را رقم خواهیم زد و من هم شرایطم هرروز بهتر خواهد شد.

_آینده استقلال را چه طور پیش بینی می کنی؟ آیا استقلال به روند رو به رشدی که انتظارش است می رسد؟

ما تیم خوبی داریم. بازیکنان یکدستی در تیم ما حضور دارند اما باید بتوانیم آن هماهنگی که در تمرینات وجود دارد را در بازی ها هم به نمایش بگذاریم. این استقلال اگر به خوبی از سوی هواداران حمایت شود، بی شک قهرمان لیک خواهد شد. البته نباید اجازه دهیم حواشی به تیم ما رسوخ کند.

_هفته بعد هم با پیکان بازی دارید.

اگریادتان باشد من در همین ورزشگاه شهدای قدس که میزبانی پیکان را به عهده دارد، مصدوم شدم. شرایط سختی برای من به وجود آمد اما اعتقاد دارم تیم ما ظرفیت کافی برای خلق یک برد دیگر را دارد و انشاء الله 3 امتیاز دیگر به اندوخته های ما اضافه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->