نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نتایج هفته سوم+ جدول لیگ برتر

  • کد خبر: ۵۰۸۸۳
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
نتایج هفته سوم+ جدول لیگ برتر
دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس امروز عصر به پایان رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال عصر امروز با برگزاری سه دیدار دیگر به پایان رسید. تنها یک دیدار به خاطر بارش شدید برف در تبریز برگزار نشد و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهدشد. سپاهان و تراکتور قرار بود امروز در تبریز به مصاف یکدیگر بروند.

استقلال برنده بزرگ این هفته بود و موفق شد با ضربه ایستگاهی میلیچ ماشین سازی را در آزادی شکست دهد. پرسپولیس اما در خوزستان برنده نشد و با فرصت سوزی بدی که سیامک نعمتی داشت و پنالتی را به تیرک زد، حالا باید منتظر هفته های آتی باشد تا فاصله با صدر را کاهش دهد.

همچون دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، دیدار گل گهر و فولاد نیز با از دست رفتن یک پنالتی به تساوی منتهی شد. ساسان انصاری در آخرین دقیقه بازی پنالتی خود را به تیرک دروازه حقیقی کوبید.

برخلاف نعمتی و انصاری، ریکانی اما قدر پنالتی که نصیب صنعت نفت شد را دانست و با گل کردن آن جلوی پیروزی شهرخودرو را گرفت.

جنجالی ترین اتفاق هفته هم باز بر سر یک پنالتی رخ داد. در مصاف پیکان و ذوب داور ابتدا برای پیکان پنالتی گرفت اما بعد از اعتراض ذوبی ها با VAR وطنی! بازبینی صحنه انجام شد و رایش را تغییر داد.

جدول لیگ برتر در پایان هفته سوم

نتایج هفته سوم+ جدول لیگ برتر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->