علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

جریمه ۵۱ هزار خودرو در محدودیت‌های شبانه | پلمب بیش از ۱۱ هزار واحد صنفی متخلف در ۶ روز

  • کد خبر: ۵۰۹۱۵
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
جریمه ۵۱ هزار خودرو در محدودیت‌های شبانه | پلمب بیش از ۱۱ هزار واحد صنفی متخلف در ۶ روز
نیروی انتظامی با انتشار گزارشی از عملکرد شش‌روزه پلیس در محدودیت‌های کرونایی از ارسال بیش از ۲۱۹ هزار پیامک به رانندگان خاطی و جریمه ۵۱ هزار خودرو در محدودیت‌های شبانه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، نیروی انتظامی با انتشار گزارشی از عملکرد شش‌روزه پلیس در محدودیت‌های کرونایی از ارسال بیش از ۲۱۹ هزار پیامک به رانندگان خاطی و جریمه ۵۱ هزار خودرو در محدودیت‌های شبانه خبر داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی با انتشار آمار عملکرد معاونت عملیات ناجا، عملکرد نیروی انتظامی را در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از اول آذرماه جاری تا ششم آذر به‌مدت ۶ روز را تشریح کرد که بر این اساس، ۱۰ هزار و ۸۹۲ نفر نیرو در این طرح به کار گرفته شده‌اند.

همچنین در ۱۹۴۸ نقطه نیروهای پلیس مستقر شده‌اند که ۶۶ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۶۹۴ دستگاه خودرو در این مدت تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

همچنین پلیس در این ۶ روز، ۳۴۶ هزار و ۱۵۰ مرتبه از  صنوف مختلف بازدید کرده است و این در‌حالی است که به ۱۹۳هزار و ۷۰۱  صنف تذکر داده و تخلف آن‌ها را صورت جلسه کرده است و نسبت به پلمب ۱۱هزار و ۹۴۱  واحد صنفی متخلف نیز اقدام کرده است.

براساس این گزارش، پلیس در این ۶ روز  ۶۹۵هزار و ۱۲۹ تذکر لسانی به رانندگان خودرو داشته و ۲۷۹ هزار و ۱۲ خودرو را نیز عودت داده است.

در این گزارش آمده است که پلیس در اعمال طرح محدودیت تردد شبانه ۵۱ هزار و ۹۵۶ خودرو را جریمه کرده‌اند.

این در‌حالی است که پلیس در ۶ روز گذشته ۲۱۹ هزار و ۷۹۲ پیامک به رانندگان خاطی ارسال کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->