آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

تولیت آستان قدس رضوی: ترور شهید فخری زاده نشانه ضعف و استیصال مستکبران در برابر اقتدار ملت ایران است

  • کد خبر: ۵۰۹۲۸
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
تولیت آستان قدس رضوی: ترور شهید فخری زاده نشانه ضعف و استیصال مستکبران در برابر اقتدار ملت ایران است
تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی اقدام تروریستی نظام سلطه در ترور شهید محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، را محکوم کرد و آن را نشانه‌ای دیگر از استیصال دشمنان در برابر موفقیت‌ها و عزت ملت بزرگ ایران دانست.
به گزارش شهرآرانیوز، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
 
شهادت دانشمند مجاهد و انقلابی شهید محسن فخری زاده به دست تروریست‌های دون مایه، نشانه‌ای دیگر از استیصال دشمنان در برابر موفقیت ملت بزرگ ایران در شکست نظام سلطه و پیشرفت چشم‌گیر این ملت عزیز در فتح قله‌های اقتدار علم و فناوری است.
این دانشمند مومن و انقلابی که در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضوری مؤثر در عرصه‌های مختلف جهاد داشت، جزو پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیان‌گذاران صنعت هسته‌ای بود و در جایگاه ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.
بدون شک توسل دشمنان ایران اسلامی به ترور و تروریسم که از اولین روز‌های پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شده و همچنان تداوم دارد، از سر ضعف و ناتوانی مستکبران عالم در برابر عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بدون تردید این جنایت وحشیانه نیز با پاسخ قاطع و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
اینجانب در جوار مضجع منور رضوی، شهادت این دانشمند فرزانه و جهادگر را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گران‌قدر تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن مجاهد شهید علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.



احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی
 
 
منبع:آستان نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->