ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازداشت فرد مدعی درمان کرونا با گلاب در مشهد

  • کد خبر: ۵۰۹۷۰
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
بازداشت فرد مدعی درمان کرونا با گلاب در مشهد
فردی که ادعا می‌کرد با گلاب، بیماران کرونا را درمان می‌کند در مشهد دستگیر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر فهیمه سالاری مدیر نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد افزود: گزارش ویزیت حضوری این فرد که از شاگردان یک مداخله‌گر معروف و مدعی طب اسلامی است در آبان ماه امسال به واحد نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد ارسال شده است.
 
وی اضافه کرد: این تخلف بلافاصله به مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گزارش و محل فعالیت وی مهر و موم و نامبرده دستگیر شد. 
 
مدیر نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: این فرد مداخله گر معروف تاکنون سابقه تخلف و مداخله در طب سنتی در استان گیلان را داشته است و  این بار در مشهد و درحین ویزیت و فروش داروهای دست ساز غیربهداشتی تحت عنوان داروهای طب اسلامی با دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل دادسرای ویژه روحانیت شد.
 
سالاری در ادامه از پایش ۵۲۸ مورد تخلف تبلیغاتی در فضای مجازی (اینستاگرام) توسط کاربران پر طرفدار شبکه‌های اجتماعی (اینفلوئنسرها ) در کشور خبر داد.
 
وی افزود: واحد نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد از خرداد ماه امسال تاکنون با همکاری مقام قضایی و دادسرای ویژه جرایم سایبری فعالیت ۵۲ کاربر پرطرفدار و بلاگر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تعداد طرفداران زیاد و تبلیغات غیر مجاز در حوزه پزشکی و سلامت در سطح کشور را پایش کرده است.
 
مدیر نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: پس از پایش تخلفات، موارد با پیگیری سریع و قاطعانه مقام قضایی مواجه و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
 
سالاری افزود: این اقدام یک کار بزرگ از طرف سازمان نظام پزشکی مشهد است چرا که تمامی تبلیغات بلاگرهای اینستاگرام در حوزه  سلامت کشور تحت نظارت قرار دارد.
 
بر اساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی تهران که به بررسی مستندات، شواهد و پاسخ‌های علمی در مورد ویروس کرونا می‌پردازد. گلاب هیچ نقشی در ضدعفونی سطوح و دستها در برابر ویروس کرونا ندارد و توصیه می شود برای ضدعفونی از الکل و وایتکس، براساس دستورالعمل‌های اعلام شده استفاده شود.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->