پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

قول میلچ برای گلزنی‌های دوباره با لباس استقلال

  • کد خبر: ۵۰۹۹۴
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
قول میلچ برای گلزنی‌های دوباره با لباس استقلال
هرویه میلیچ، هافبک-مدافع چپ بی حاشیه استقلال قول داده باز هم نظیر گلی که در بازی با ماشین سازی برای استقلال به ثمر رساند، را دربازی بازی‌های آتی تکرار کند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، هرویه میلیچ در روزی که استقلال مقابل ماشین سازی موقعیت‌های آن چنانی به دست نیاورد، به واقع بهترین بازیکن تیمش بود و نشان داد قادر است در چنین مواقعی گره بازی را باز کند. میلیچ با به ثمر رساندن گلی که از روی یک ضربه ایستگاهی حاصل شد، ۳ امتیاز با ارزش برای استقلال به ارمغان آورد. امتیازی که او براین باور است متعلق به تمام تیم است.

میلیچ درباره گلزنی خود به ماشین سازی می‌گوید: «من روی این ضربات کار کرده بودم و قبلا هم از این گل‌ها زده بودم. وقتی پشت آن ضربه قرار گرفتم خیلی خوش بین بودم که توپ وارد دروازه می‌شود. برای همین کنج دروازه را نشانه گرفتم ومحکم به توپ ضربه زدم. خوشبختانه دروازه بان هم هرچه تلاش کرد به توپ نرسید و آن گل خلق شد.»

میلیچ درحالی این گل را وصف می‌کند که امتیاز آن گل را بسی مهم‌تر می‌داند: «برای من مهم ۳ امتیاز آن بازی بود. از گلی که زدم خیلی خوشحالم، اما امتیازش خیلی به نفع استقلال شد و امیدوارم روند امتیاز گیری همچنان ادامه داشته باشد.» میلیچ درحالی اولین گل ۳ امتیازی اش را به سود استقلال به ثمر رسانده که وضعیت خط حمله آبی‌ها چندان رو به راه نیست و به جز ارسلان مطهری که در بازی با مس رفسنجان موفق شد یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند دیگر مهاجمان گلی نزده اند. میلیچ البته بعد از بازی با ماشین سازی به هم تیمی هایش قول داده باز هم از این گل‌ها بزند، اما به شرط آنکه موقعیت هم فراهم شود. با توجه به حضور مهدی قایدی در خط حمله استقلال به نظر می‌رسد دربازی‌های آتی نیز بازهم چنین موقعیت‌هایی نصیب استقلال شود به این دلیل که معمولا مدافعان حریف قایدی را با خطا متوقف می‌کنند که اگر خطا‌ها پشت هجده قدم باشد، موقعیتی طلایی برای میلیچ پدید می‌آید تا دوباره برای استقلال گل بزند. به نظر می‌رسد از این پس میلیچ را هم باید درنواختن ضربات کاشته رقیبی جدی برای وریا غفوری بدانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->