جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

بانوی نقاش مشهدی: برخی هنرمندان از شرایط کرونا سوءاستفاده می‌کنند

  • کد خبر: ۵۱۰۰۳
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
بانوی نقاش مشهدی: برخی هنرمندان از شرایط کرونا سوءاستفاده می‌کنند
سعی می‌کنم باتوجه‌به شرایط پیش‌آمده، هزینه کلاس‌های آموزشی خود را افزایش ندهم؛ اما گاهی می‌بینیم عده‌ای که استاد خیلی معتبری هم نیستند، با سوءاستفاده از محدودیت‌های پیش‌آمده، هزینه‌های نجومی برای برگزاری کلاس تعیین می‌کنند.
امیری|به‌گزارش شهرآرانیوز، راحله ملک‌زاده‌طوسی بانوی هنرمند نقاش شهر‌مان است که چند سال پیش در یک جشنواره بین‌المللی اینترنتی درخشید و موفق شد بین ۴۰ کشور شرکت‌کننده، جایزه دوم آن جشنواره را به دست آورد. او که سال‌هاست در زمینه آموزش نقاشی فعالیت می‌کند و یکی از آموزشگاه‌های نقاشی این شهر را اداره می‌کرد، حالا در شرایط کرونا به آموزش خصوصی نقاشی روی آورده است.
 
او می‌گوید پیش از کرونا آموزشگاهش را جمع کرده بود، به امید اینکه آموزشگاه دیگری دایر کند، اما با فراگیرشدن کرونا همه برنامه‌هایش به‌هم ریخت.
 
ملک‌زاده‌طوسی که در این سال‌ها هنرجویان مختلفی را آموزش داده است، حالا به آموزش خصوصی به آن‌ها و افرادی که به او معرفی می‌شوند، می‌پردازد.
 
طوسی دراین‌باره می‌گوید: البته آموزش خصوصی در این شرایط به‌سادگی انجام نمی‌شود. به‌هرحال من به‌عنوان خانم همیشه دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی دارم؛ برای همین کارم را محدود کرده‌ام به تعدادی هنرجوی قدیمی که آشنایی کامل با آن‌ها دارم یا افرادی که آن‌ها به من معرفی می‌کنند.
 
او از برگزاری کلاس‌های آموزشی در فضای باز هم صحبت می‌کند و ادامه می‌دهد: با همه این‌ها گاهی کلاس‌های آموزشی‌ام را در فضای باز، البته اگر بشود و شرایطش مهیا باشد، برگزار می‌کنم.
 
او در کنار آموزش خصوصی آموزش در فضای مجازی را هم تجربه کرده است، اما به‌ظاهر در برگزاری این‌گونه آموزش هم مشکلاتی وجود دارد.
 
به‌گفته طوسی گاهی وقت‌ها هزینه اینترنت مصرفی آن‌قدر زیاد می‌شود که اصلا برگزاری کلاس آنلاین از نظر اقتصادی نمی‌صرفد. با این حال این‌گونه کلاس برگزار کردن در شرایط فعلی مطمئن‌تر است.
 
او همچنین دراین‌زمینه از سوءاستفاده برخی استادان یا افرادی که خود را استاد معرفی می‌کنند، سخن می‌گوید: سعی می‌کنم باتوجه‌به شرایط پیش‌آمده هزینه کلاس‌های آموزشی خود را افزایش ندهم؛ اما گاهی می‌بینیم عده‌ای که استاد خیلی معتبری هم نیستند، با سوءاستفاده از محدودیت‌های پیش‌آمده، هزینه‌های نجومی برای برگزاری کلاس تعیین می‌کنند. متأسفانه همیشه تعدادی هنرجو هم هستند که فریب تبلیغات این افراد را می‌خورند.
 
طوسی می‌گوید شرایط پیش‌آمده وضعیت اقتصادی هنرمندان را خراب کرده است. از درآمد خودش هم می‌گوید که افت زیادی داشته است: شرایط سختی داریم. الان حدود ۹۰ درصد همکاران من کلا خانه‌نشین شده‌اند. امیدوارم شرایط عوض شود، زیرا از هنرمندان هیچ حمایتی نمی‌شود.
 
بانوی نقاش مشهدی: برخی هنرمندان از شرایط کرونا سوءاستفاده می‌کنند
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->