نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

پایان فوتبال شجاعیان با سومین پارگی رباط | مربیان استقلال هوشیار باشند

  • کد خبر: ۵۱۲۲۹
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
پایان فوتبال شجاعیان با سومین پارگی رباط | مربیان استقلال هوشیار باشند
مربیان استقلال باید هوشیار باشند که از شجاعیان در هر شرایطی بازی نگیرند. این بازیکن دو بار رباط پاره کرده است و اگر برای بار سوم چنین اتفاقی را تجربه کند، فوتبالش تمام خواهد شد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، داریوش شجاعیان در آخرین روز مهرماه سال ۹۸ برای دومین بار از ناحیه رباط صلیبی پا به‌شدت آسیب دید و از آن زمان تا هفته دوم لیگ بیستم دیگر نتوانست در فهرست استقلال قرار بگیرد. معمولا بازیکنانی که دو بار رباط پاره می‌کنند با حساسیت و وسواس بیشتری به فوتبال ادامه می‌دهند و داریوش شجاعیان که قبل از بازی فصل پیش با سایپا که منجر به پارگی رباط پایش شد یک بار دیگر این مصدومیت سنگین را تجربه کرده بود، باید از این پس بیش از هرزمان دیگری حواسش به تکرار این مصدومیت باشد.

بدون شک اگر شجاعیان برای بار سوم رباط پاره کند دیگر قادر به انجام فوتبال حرفه‌ای نخواهد بود و از نظر پزشکی نیز کار برای ادامه فعالیت او در این رشته بسیار دشوار خواهد شد. درهمین راستا پزشکان نیز به شجاعیان توصیه‌هایی کرده اند وحتی از او خواسته اند به مربیان استقلال بگوید که نباید فشار زیادی روی پایش وارد شود به این دلیل که ممکن است دوباره با پارگی رباط پا مواجه شود. اینکه مربیان استقلال به توصیه‌های پزشکان توجه کنند یا خیر روشن نیست، اما خود شجاعیان نیز باید در جریان بازی‌های استقلال عمیقا حواسش را جمع کند تا دچار مصدومیت شدید نشود.

شجاعیان اصولا بازیکنی است که زیاد در درگیری‌ها شرکت می‌کند و علاوه بر آنکه میل زیادی به بازیسازی و حتی گلزنی دارد، از آن دسته بازیکنانی است که علاقه زیادی به بازی فیزیکی هم دارد. شاید اگر شجاعیان سبک بازی خود را تغییر می‌داد هیچ گاه با چنین مصدومیت‌هایی مواجه نمی‌شد، اما داریوش از آن دسته بازیکنانی است که وقتی در ترکیب تیمش قرار می‌گیرد به کلی فرار‌کردن از درگیری‌های سخت را از یاد می‌برد و یک بازی سراسر درگیرانه رااز خود به نمایش می‌گذارد. به هرحال، اما این بار با دفعات قبل فرق دارد و هم داریوش باید حواسش را شش‌دانگ جمع کند که در هر صحنه درگیری حاضر نشود و هم مربیان استقلال که در هر شرایطی از این بازیکن استفاده نکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->