تخلف انحراف ۱۶۱۷ کیسه‌ای آرد توسط یک نانوایی در کلاهدوز مشهد( ۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وام یک میلیون تومانی به حساب یارانه بگیران بدون درآمد ثابت واریز شد

  • کد خبر: ۵۱۶۲۵
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
  • ۶
وام یک میلیون تومانی به حساب یارانه بگیران بدون درآمد ثابت واریز شد
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب نخستین گروه از سرپرستان خانوار یارانه بگیر بدون درآمد ثابت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب نخستین گروه از سرپرستان خانوار یارانه بگیر بدون درآمد ثابت خبر داد.

به نقل از بانک مرکزی، ‌ شهرزاد دانشمندی در این باره گفت: حسب مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد تسهیلات یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه معیشتی‌بگیر که فاقد درآمد ثابت هستند، پرداخت شود.

وی ادامه داد: این افراد با ارسال پیامک به «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» شناسایی و دسته‌بندی و پس از ارسال اسامی آنها به سازمان هدفمندی یارانه ها، برای دریافت تسهیلات به نظام بانکی معرفی می‌شوند.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی یادآور شد: نخستین لیست این افراد شامل چهار میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۵۱ نفر سرپرست خانوار که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند و فاقد درآمد ثابت هستند و تعداد ۱۴۷ هزار و ۲۹۲ نفر از یارانه بگیران که در مراحل قبلی موفق به دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی نشده بودند (در مجموع چهار میلیون و ۶۶۱ هزار و ۱۵ نفر) روز گذشته پرداخت شد که از محل یارانه معیشتی طی ۳۱ قسط ۳۵ هزار تومانی تسویه می شود.

به گفته دانشمندی در صورت ارسال لیست یارانه‌بگیران معیشتی بعدی از سوی «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» تسهیلات یک میلیون تومانی به افراد جدید نیز تعلق می گیرد.
این مقام مسوول بانک مرکزی به تسهیلات یک میلیون تومانی پراخت شده در مراحل قبلی اشاره کرد و گفت: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تاکنون ۲۱ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۶۳ نفر از یارانه‌بگیران مشمول دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی شدند که اقساط آن، از محل یارانه هایشان کسر می‌شود. این تسهیلات طی پنج مرحله در تیر و مرداد سال جاری پرداخت شده است.

حامد شمس سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اوایل آذرماه از پرداخت کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی و وام یک میلیونی به سرپرستان خانوارهای بدون درآمد خبر داد و افزود:‌ بسته کمک معیشتی بلاعوض برای چهار ماه باقیمانده سال به ازای هر نفر ماهانه ۱۰۰ هزار تومان از طرف دولت پرداخت می‌شود که برای دریافت بسته کمک بلاعوض نیازی به ثبت‌نام نیست،

وی افزود: فقط وام یک میلیون تومانی نیاز به ثبت‌نام دارد که آن هم تنها با ارسال شماره ملی سرپرست خانوار به سرشمار ۶۳۶۹ انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمد سن سبلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
سلام تو را خدا برای جا ماندگان وام یک میلیونی یه فکری بکنید ما درگیر مریضی بودیم نرسیدیم ثبت نام کنیم اصلا خبر دار نشدیم از اطلاع رسانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
سلام.آیا اون عده کسانی که دیرثبت نام کردن واسشون یک میلیون واریز میشه؟
خونه خراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
سرپرست دوبچه بدون مادر هستم که کل زندگیم 5 ملیون نیست اونوقت برای من وام یک میلیونی واریز نکردن من الان تو این بیکاری با دو بچه احتیاج دارم .
سیاوش
United Arab Emirates
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
محض رضای خدا برای جا مانده ها با این اطلاع رسانی ضعیف کاری بکنید
بخدا احد واحد برای کمترین مایحتاج در مضیقه هستیم دستمون بجایی نمیرسه دادمون هم بجایی نمیرسه
شما اصحاب رسانه کاری کنید یه مهلت تمدید مجدد برای جامانده ها بگیرید
سیاوش
United Arab Emirates
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
ما که دادمون به هیچ جا نمیرسه محض رضای خدا شما خبر نگار ها و یجوری صدای ما رو برسونید گناه ما چیه اطلاع نداشتیم
یه مهلت تمدید ثبت نام بگیرید خدا خیرتون بده
تور به این بدبختیها و نداری های مردم قسم کاری بکنید
م . ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
من وام یک میلیونی رو ثبت نام کردم ولی واریز نشده بیکار هستم و شدید نیاز دارم
چرا واریز نشده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->