نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نماینده بسکتبال خراسان در رقابت با لیگ برتری‌ها| چالش سخت سینام در ملاقات با بهمن

  • کد خبر: ۵۲۱۲۵
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
نماینده بسکتبال خراسان در رقابت با لیگ برتری‌ها| چالش سخت سینام در ملاقات با بهمن
نماینده بسکتبال خراسان رضوی باید ۳ روز متوالی برابر حریفان خود در لیگ برتر به میدان برود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دیدار تیم‌های گروه بهمن و سینام مشهد، معوقه از هفته اول، امروز چهارشنبه ۱۹‌آذر در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

اولین هفته از لیگ برتر بسکتبال بانوان بود که تیم مشهدی گروه «الف» اعلام کرد به‌دلیل ابتلای چند نفر از اعضای تیم سینام به ویروس نمی‌تواند در تهران حاضر شود و برابر تیم گروه بهمن به میدان برود. پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی تصمیم گرفته شد این دیدار معوقه برگزار شود. حالا با اعلام فدراسیون قرار است امروز این دیدار لغو‌شده برگزار شود.

در‌واقع با این تصمیم فدراسیون، سینامی‌ها با چالش جالبی روبه‌رو شدند. آن‌ها امروز برابر تیم قهرمان فصل پیش لیگ به میدان می‌روند و دوباره جمعه نیز مقابل این تیم صف‌آرایی خواهند کرد. روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱‌آذر هفته هفتم و هشتم گروه «الف» لیگ برتر دنبال می‌شود. تا الان تیمی از مثبت‌بودن تست بازیکنانش اطلاعی نداده و به‌صورت پیش‌فرض تمامی بازی‌های این هفته برگزار می‌شود. تیم سینام مشهد به‌جز بازی معوقه خود، در بازی‌های این هفته باید به‌مصاف تیم شرکت ملی گاز و گروه بهمن برود و این، کار سختی برای مشهدی‌ها خواهد بود که ۳ روز متوالی ۳ دیدار سخت را پشت‌سر بگذارند.

فرصتی برای برگشت بهمنی‌ها

گروه بهمن فصل پیش پرستاره و با‌انگیزه بود و توانستند با‌وجود رقیب سرسختی به نام شهر گرگان، کاپ قهرمانی را از آنِ خود کنند؛ اما بهمنی که امسال تا‌به‌اینجای کار شاهدش بودیم، چندان شباهتی به تیم قهرمان سابق ندارد. آن‌ها در این فصل و به فاصله ۲ هفته، ۲ مرتبه بازنده شدند. این اتفاقی شوکه‌کننده در لیگ بسکتبال بود و کسی پیش‌بینی چنین‌نتیجه‌ای را نمی‌کرد.

بهمن در بازی اول خود برابر مهرام با اختلاف ناچیزی بازی را به حریف واگذار کرد و ۷۹‌بر‌۷۵ باخت؛ اما تیم پرستاره بهمن در هفته بعد برابر تیم نارسینا غافل‌گیر شد و ۷۹‌بر‌۶۳ دوباره باخت را تجربه کرد. اتفاقی که آژیر خطر را برای قهرمان گذشته به صدا درآورد. البته این تیم علاوه بر این ۲ شکست به ۳ پیروزی نیز دست یافت.
سرمربی تیم می‌گوید خستگی و آسیب‌دیدگی بازیکنان، دفاع تیم را ضعیف کرده بود. ابتلای ۴ بازیکن به کرونا و دور‌شدن از تمرینات تا زمان شروع مسابقات از دیگر دلایلی بود که فریناز طائرپور عامل شکست می‌داند.
 
از‌سوی دیگر سعیده علی، کاپیتان تیم ملی، که فصل پیش یکی از ستاره‌ها و بازو‌های اصلی این تیم بود، امسال خداحافظی کرده است و روی نیمکت می‌نشیند. جای خالی او در زمین، بازیکنان تیم را از نظر روحی تحت‌تأثیر قرار داده است. گروه بهمن نیز همچون نارسینا از بازیکن خارجی در ترکیب خود استفاده می‌کند. آن‌ها یک بازیکن اوکراینی به نام آنا بهشتیان دارند که البته به گفته کادر فنی هنوز در تیم جا نیفتاده است. این تیم اکنون با ۸‌امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

احتمال پیروزی بالاست

حریف روز پنجشنبه مشهدی ها، تیم شرکت ملی گاز است؛ تیمی که تقریبا وضعیتی مشابه تیم سینام دارد. آن‌ها نیز هنوز برنده نشده‌اند! البته ۵ شکست در کارنامه دارند و با یک‌امتیاز بیشتر، ششم هستند و یک پله از سینام بالاتر هستند. سینام می‌تواند روی پیروزی در این دیدار حساب کند. تیم گاز با ۴۶۰ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع گروه «الف» را در اختیار دارد و کافی است شاگردان سمانه سقا از این فرصت استفاده کنند و گل‌های بیشتری بزنند. در هر صورت برنده این دیدار، اولین پیروزی خود را جشن خواهد گرفت.

رقابت مشهدی مقیم تیم تهران با همشهری‌ها

پس از بازی روز پنجشنبه که به احتمال زیاد انرژی زیادی از سینام بگیرد، آن‌ها باید دوباره برابر گروه بهمن به میدان بروند؛ بهمنی که روز قبل را استراحت کرده و بازی نداشته است! امسال مشهدی‌ها یکی از بازیکنان توانا و باتجربه خود را در تیم‌های بومی ندارند. غزل هژبر در این فصل به تیم گروه بهمن پیوسته و قرار است امروز و جمعه برابر تیم شهرش و هم‌تیمی‌های سابقش به میدان برود. غزل هژبر سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملى زیر ۱۸سال را در کارنامه دارد و ۲ سال پیش نیز به اردوی تیم ملی بسکتبال بزرگ‌سالان دعوت شد. فصل گذشته نیز برای تیم مشهد در لیگ برتر به میدان رفته بود. هژبر در بازی‌های گذشته بهمن همیشه به میدان رفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->