برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

بلیت فروشی بازی شهرخودرو و فولاد خوزستان آغاز شد

  • کد خبر: ۵۲۶۶
  • ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
  • ۴
بلیت فروشی بازی شهرخودرو و فولاد خوزستان آغاز شد
تیم فوتبال شهر خودرو مشهد درهفته چهارم لیگ برتر نوزدهم فوتبال روز جمعه ۲۹ شهریور ماه در روزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد طاری بخش، سخنگوی باشگاه شهر خودرو با بیان اینکه بلیت فروشی این بازی از روز دوشنبه ۲۵ شهریورماه آغاز شده، درباره نحوه دریافت بلیت این بازی می‌گوید: طبق قوانین جدید فدراسیون فوتبال بلیت فروش تمامی بازی‌های لیگ برتر به صورت الکترونیکی خواهد بودو بلیت این بازی نیز همانند بازی قبلی شهر خودرو به صورت الکترونیکی خواهد بود.
به گفته وی، بر این اساس باشگاه شهرخودرو و هیات فوتبال خراسان رضوی نیز برنامه ریزی‌های گسترده‌ای انجام دادند و با همکاری مسئولین تربیت بدنی آستان قدس رضوی، شرایط بلیت فروشی الکترونیکی برای حضور هواداران در ورزشگاه امام رضا (ع) ایجاد شده است..
وی افزود: تماشاگرانی که می‌خواهند این بازی را تماشا کنند برای تهیه بلیت می‌توانند از دو طریق اقدام کنند، بر این اساس علاقه مندان می‌توانند با ورود به سایت، fc.shahrkhodro.com بلیت بازی را تهیه کنند و یا از طریق کد دستوری #۸۰۸۰*۶۶۵۵* از طریق تلفن همراه و با در دست داشتن رمز دوم کارت بانکی، بلیت خود را دریافت کنند.
طاری بخش خاطرنشان کرد: تماشاگران ملزم به این نیستند که کارت ملی خود را روزبازی همراه خود بیاورند فقط کافیست کیو آر کد ارائه شده از سوی درگاه اینترنتی را همراه خود داشته باشند.
بر اساس برنامه سازمان لیگ تیم‌های شهر خودرو خراسان و فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۹ شهریور ماه در ورزشگاه امام رضا علیه السلام به مصاف یکدیگر می‌روند.

قیمت بلیت جایگاه ۳۰ هزار تومان و روبروی جایگاه مبلغ ۱۵ هزار تومان خواهد بود.

 

تذکر مهم: در صورتی که در مراحل خرید بلیت از سایت دچار مشکل شده اید یا نمی توانید بلیت را از سایت تهیه کنید. از طریق کد  #۸۰۸۰*۶۶۵۵*  اقدام کنید

پیش به سوی قهرمانی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
masood
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
2
10
برای چه قیمت بلیط را گران میکنید؟
همان 10 هزار تومان خوب بود
لااقل نیم فصل دوم گران میکردید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
1
1
به وللله خیلی بده بااین اقتصادبدی که الان داریم .بلیت هاگرون شده بابایی که دست پسرکوچیکشوگرفته آوورده ورزشگاه وقتی قیمت بلیت هاروبهش میگن بخاطر گرون بودن بلیت ها به علت گرون بودن بلیت با گریه کردن پسرش به خونه برگرده .ازاون پدرچی میمونه واسش که باخودش میگه من نتونستم پسرمو ببرم ورزشگاه .
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
1
سلام ،من با کد دستوری که ذکر کردید بلیت رو خریدم اما پیامکی به عنوان کد بلیت برام نیومده تکلیف چیه؟ مطمعنم خرید انجام شده هزینه هم کسر شده اما بلیت رو چگونه ارائه بدم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
3
قیمت بلیت زیاده همون قیمت قبل خوب بود ک مردم بیان ۱۵تومن خیلیه از تعداد تماشاگرا کم میکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->