ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون
سرخط خبرها

کشف جسد در حوالی برج‌‌آباد

  • کد خبر: ۵۳۰۹
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کشف جسد در حوالی برج‌‌آباد
اولین فردی که جسد را دید، مردی بود که پای پیاده آن مسیر را برای راه میان‌بر انتخاب کرده بود...

محمد‌جواد ابوعطا| اولین فردی که جسد را دید، مردی بود که پای پیاده آن مسیر را برای راه میان‌بر انتخاب کرده بود. در حال حرکت از حاشیه جاده برای رسیدن به یکی از روستاهای همان حوالی مردی را می‌بیند که روی زمین افتاده است. او بعدا به مقام قضایی توضیح داده بود که اول گمان کردم خوابیده است، اما وقتی صدایش زدم و تکانش دادم فهمیدم مرده است، بعد هم با تلفن همراهم به پلیس 110زنگ زدم.
مأموران با حضور در محل که در انتهای خیابان پنج‌تن و حوالی روستای برج‌آباد بود، پس از مشاهده جسد موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گزارش دادند.
قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، در محل حاضر شد. صحنه برای انجام تحقیقات قضایی دست نخورده باقی مانده بود. بررسی جسد نشان می‌داد که متوفی حدودا بیست‌وهشت ساله است وهیچ اثری از زد و خورد و درگیری در محل وجود نداشت.
ظاهر متوفی مرتب بود. شلوار ورزشی خط‌دار طوسی با بلوزی همرنگ، تنش بود و هیچ اثری از جراحت در پیکرش دیده نمی‌شد. شاهدان نیز اعلام کردند هیچ چیز مشکوکی در محل ندیده‌اند.
مقام قضایی دستور عکس‌برداری از جسد که موهای سیاه بلند و ریش پروفسوری سیاه یک‌دست روی صورتش داشت را صادر کرد. با توجه به اینکه نتیجه تحقیقات درباره درگیری یا قتل احتمالی به نتیجه نرسید، این فرضیه پررنگ شد که او احتمالا در همان حوالی که پاتوق‌های اعتیاد وجود دارد، در یکی از این پاتوق‌ها بعد از مصرف موادمخدر جان خود را از دست داده و افراد حاضر برای اینکه به دردسر نیفتند جسد را به بیابان‌های اطراف منتقل کرده‌اند.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، هم‌زمان با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ، در دستور جداگانه‌ای از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خواست تا ضمن شناسایی هویت متوفی، تحقیقات خود را درباره این پرونده آغاز کنند. قاضی احمدی‌نژاد همچنین از شهروندان خواست تا در صورتی که مشخصات ارائه شده در گزارش با نزدیکان یا آشنایانشان همخوانی دارد، موضوع را به پلیس 110یا پلیس آگاهی خراسان‌رضوی اعلام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->