نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نقشه ذوب فولاد خوزستان در شهر خودرو

  • کد خبر: ۵۳۳۹
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
نقشه ذوب فولاد خوزستان در شهر خودرو
نماینده استان، فردا در چهارمین دیدار خود در لیگ برتر به‌دنبال غلبه بر نماینده خوزستان است
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور متأثر از شهرآورد حساس پایتخت است، اما بی‌تردید برای مشهدی‌ها جدال با فولاد در ورزشگاه امام‌رضا (ع) از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است؛ دیداری که شاگردان یحیی گل‌محمدی در شهرخودرو می‌توانند با دشت هر ۳ امتیاز آن جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کنند.
 
شهرخودرویی‌ها با ۹ امتیاز هم‌اکنون تنهاتیم لیگ برتر هستند که از ۳ دیدار ابتدایی، همه امتیاز‌ها را جمع کرده‌اند و نمی‌خواهند در جدال خانگی‌شان مقابل فولاد جواد نکونام پایشان بلغزد. از طرفی فولاد هم که با تمهیدات ویژه و شروع زودهنگام تمرینات پیش‌فصل تصور می‌شد حریفی چغر و بدبدن برای رقبا باشد، از ۳ دیدار ابتدایی خود فقط ۲ امتیاز گرفته و در رتبه نازل چهاردهم جدول رده‌بندی ایستاده و به‌شدت درپی هر ۳ امتیاز این دیدار است. شهرخودروی خراسان و فولاد خوزستان تاکنون ۱۳ بار به‌مصاف یکدیگر رفته‌اند؛ ۱۳ تقابلی که ۱۲ تای آن در لیگ برتر و یک‌بار در چهارچوب جام حذفی بوده است.
 
شهرخودرویی‌ها (پدیده) در این ۱۳ بازی، ۶ بار بازنده بوده‌اند و ۵ تقابل ۲ تیم به تساوی انجامیده؛ اما نکته جالب آنکه ۲ پیروزی نماینده مشهد مقابل فولاد از زمان قبول هدایت این تیم توسط یحیی گل‌محمدی بوده است. شهرخودرو فصل گذشته با گل‌محمدی یک بار در لیگ برتر با نتیجه ۲ بر ۰ و یک‌بار در جام حذفی و با نتیجه ۳ بر ۲ از سد رقیب جنوبی خود گذشت
 
آمار خوبی که نشان می‌دهد فولادی‌ها در یک‌سال اخیر گرفتار طلسم یحیی شده‌اند. سروش رفیعی، فرشاد محمدی‌مهر و...، چند ستاره شهرخودرویی‌ها، نیز بعد از مصدومیت‌های چند هفته اخیر حالا فرصت بازی دارند. این در حالی است که وضعیت امین قاسمی‌نژاد و روح ا.. باقری برای حضور در این بازی مشخص نیست. قطعا هواداران مشهدی می‌توانند با حضورشان در ورزشگاه امام‌رضا (ع) شاهد هنرنمایی ستاره‌‎های محبوبشان باشند. این دیدار فردا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->