یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
سرخط خبرها

حرکت زیردریایی اسرائیل به سوی خلیج فارس چه پیامی دارد

  • کد خبر: ۵۳۵۹۵
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
  • ۱
حرکت زیردریایی اسرائیل به سوی خلیج فارس چه پیامی دارد
این زیردریایی علاوه بر آب‌های بین‌المللی می‌تواند در آب‌های عمان، امارات و بحرین نیز مستقر شود. شماری از رسانه‌های اسرائیلی گفته‌اند که یک فروند زیردریایی اسرائیلی به سمت خلیج فارس در حال حرکت است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این اتفاق، کم سابقه است. این زیردریایی علاوه بر آب‌های بین المللی می تواند در آب‌های عمان، امارات و بحرین نیز مستقر شود.

 

عمان با اسرائیل رابطه دارد. امارات و بحرین هم به تازگی اسرائیل را به رسمیت شناختند و روابط با تل آویو را عادی کنند.

 

همزمان یک زیردریایی نظامی آمریکا با عبور تنگه هرمز وارد خلیج فارس شده است. زیردریایی نظامی "یو اس اس جورجیا" و دو کشتی نظامی دارای موشک‌های هدایت شونده به خلیج فارس اعزام شده‌اند. زیردریایی آمریکایی با انرژی هسته‌ای فعالیت می‌کند.

زیردریایی اسرائیل در راه خلیج فارس

 

زیردریایی اسرائیلی هم از کانال سوئز گذشته و وارد دریای سرخ شده است. سایت خبری "کان" اسرائیل گفته که قرار است این زیردریایی بعد از دریای سرخ وارد اقیانوس هند، دریای عمان و سپس خلیج فارس شود.

 

بعد از موافقت مصر، زیردریایی اسرائیلی توانست از کانال سوئز عبور کند. این اتفاق در اوج تنش میان اسرائیل و ایران روی می‌دهد.

 

رسانه‌های اسرائیلی گفته‌اند این حرکت زیردریایی، ارسال پیام به ایران است.

 

به گفته کان در هفته‌های اخیر ارتش اسرائیل به دنبال آماده سازی خود برای مقابله با احتمال انتقام تهران در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده دانشمند اتمی ایرانی است.

 

علاوه بر این، به سالگرد ترور شهید سلیمانی نیز نزدیک می‌شویم و آمریکایی‌ها درباره انتقام ایران به این دلیل، هشدار می دهند.

 

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
م.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
عجیبه کسی در این مورد این خبر هیچ کامنتی نذاشته!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->