نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نبرد فرش‌آرا و سن‌ایچ در ساوه| بازی برای صدر و انتقام

  • کد خبر: ۵۳۹۱۶
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
نبرد فرش‌آرا و سن‌ایچ در ساوه| بازی برای صدر و انتقام
فرش‌آرا امروز در شهر ساوه به‌مصاف تیم سن ایچ می‌رود تا سومین دیدار خود در لیگ برتر فصل جاری را برگزار نماید.
به گزارش شهرآرانیوز، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران امروز برگزار می‌شود و در ساوه تنها‌نماینده فوتسال استانمان به‌مصاف تیم سن‌ایچ این شهر می‌رود؛ دیداری انتقامی برای شاگردان مجید مرتضایی که فصل گذشته در دیدار جنجالی پلی آف به همین تیم باختند و از صعود به جمع ۴ تیم نهایی لیگ بازماندند. مسابقه‌ای که تا دقایق آخر به سود فرش‌آرا در جریان بود، اما گل ثانیه پایانی سن‌ایچی‌ها این بازی را به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشاند تا در‌نهایت نماینده استان پیش چشم هواداران خود بازی تقریبا برده را باخت و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ نرسید. حالا امروز در هفته سوم لیگ جدید، فرش‌آرا این فرصت را به دست آورده است تا انتقام آن بازی تلخ را از حریف خود بگیرد؛ مأموریتی که روی کاغذ هم چندان ساده به نظر نمی‌آید، چه برسد به عمل! تیم ساوه‌ای وضعیت خوبی دارد و با ۲ بردی که در ۲ هفته اخیر به دست آورده، در صدر جدول گروه «ب» مسابقات قرار گرفته است.
 
آن‌ها شگفتی هفته اول مسابقات را رقم زدند و مس‌سونگون را در ساوه مغلوب کرده و هفته گذشته هم تیم ایمان شیراز را در شهر خودش گلباران کردند. شاگردان جواد اصغری‌مقدم امسال همچون سال گذشته تیمی یکدست و کم‌حاشیه به نظر می‌رسند که اهل باج‌دادن به هیچ تیمی نیستند. آن‌ها به ویژه در خانه خود حریفی سخت برای همه تیم‌ها هستند و ساوه را مثل سال‌های نه‌چندان‌دور به قلعه عقاب‌ها تبدیل کرده‌اند. در این سوی میدان هم البته اوضاع فرش‌آرا بسیار خوب است.
 
این تیم نیز در ۲ هفته گذشته حریفان خود را شکست داده و اگر الان در رتبه دوم جدول قرار گرفته، به‌خاطر تفاضل گل کمتر است. شاگردان مرتضایی در ۲ هفته اول میزبان رقبای خود بودند که موفق شدند در هفته اول با یک گل ایمان شیراز و در هفته دوم با نتیجه ۵‌بر‌۳ حفاری اهواز را شکست دهند. پیروزی مقابل حفاری روحیه خیلی خوبی به این تیم داده و شاگردان مجید مرتضایی را آماده نبردی جانانه با تیم سن‌ایچ کرده است.
 
این بازی را می‌توان به‌نوعی شروع جدی فرش‌آرا در لیگ دانست. بعد از بازی با تیم ضعیف و کاندیدای سقوط ایمان شیراز و سپس حفاری (که اولین بازی خود را مقابل فرش‌آرا در لیگ انجام داد)، این بازی محکی جدی برای مشهدی‌ها خواهد بود. فرش‌آرا در این فصل متحول شده است و تعداد زیادی بازیکن جوان و با‌تجربه غیر‌بومی دارد و امروز هر نتیجه‌ای بگیرد، بازهم یکی از شانس‌های مسلم صعود از گروه خود است و همه منتظر‌ند تا ببینند این تیم امسال چقدر می‌تواند در لیگ برتر پیش برود. تنها‌نماینده استانمان برای بازی امروز که ساعت‌۱۵:۳۰ آغاز می‌شود، به‌جز معین افشار که در بازی گذشته مصدوم شد، همه نفرات خود را در اختیار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->