تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

ماجرای جنایت هولناک سربریدن دختر سیرجانی

  • کد خبر: ۵۴۲۶۷
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
  • ۳
ماجرای جنایت هولناک سربریدن دختر سیرجانی
بریدن سر دختر سیرجانی بسیار هولناک و تکاندهنده بود طوریکه همه را تحت تاثیر خود قرار داد و ساعتی بعد با اعترافات قاتل جزییات جنایت فاش شد و راز قتل دختر سیرجانی برملا شد.
به گزارش شهرآرانیوز، در پی انتشار خبر بریده شدن سر یک دختر سیرجانی، محسن نیک ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در تشریح جزئیات این خبر گفت: «متهم به قتل که شخصی ۴۵ ساله، متاهل،  دارای اعتیاد وسابقه کیفری است، بنا به تحقیقات اولیه و اظهارات وی، دو روز پیش از این حادثه با مقتوله که دارای اعتیاد نیز بوده در یک پارک آشنا می‌شود و پس از درخواست وجه نقد از سوی مقتوله، متهم با او همراهی کرده و پس از تهیه مواد مخدر جهت مصرف به محل مخروبه‌ای مراجعه می‌کنند.
 
ظاهرا عصر روز گذشته متهم در حین مصرف مواد مخدر یا روان گردان به جهت توهم ناشی از مصرف مواد با چند تکه سنگ ضرباتی را به سر مقتوله وارد می‌آورد و سپس با یک کارد میوه خوری که به همراه داشته پس از وارد آوردن چندین ضربه به سر وصورت مقتوله، با قساوت، سر وی را جدا و داخل یک کیسه در سطل زباله می‌اندازد. کارگران شهرداری حوالی نیمه شب گذشته در حین تخلیه سطل زباله با دیدن کیسه‌ی مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع داده و بلافاصله با حضور ماموران نیروی انتظامی متهم نیز خود را تسلیم و اعتراف به ارتکاب قتل دختر سیرجانی از جانب خود می‌نماید. با همراهی وی اکیپی از مأمورین پلیس آگاهی به محل ارتکاب جنایت عزیمت و صحت موضوع تایید می‌شود.»
 

شایعات در سربریدن زن جوان سیرجانی

دادستان سیرجان در ادامه افزود: «تاکنون هویت مقتوله که خانمی ٣٠ ساله است مشخص نشده و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی وی در حال انجام است. شایعات مطروحه در خصوص ناموسی بودن قتل دختر سیرجانی و دیگر مطالب منتشر شده صحت ندارد و ان شاالله با تکمیل تحقیقات و رسیدگی فوری، متهم به مجازات جنایت ارتکابی محکوم و عدالت درباره وی اجرا خواهد شد.»
 
منبع: رکنا

اینجا ببینید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
کار دوست پسرش بوده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
1
0
ان شا الله همه جنایتکاران به سزای اعمالشون برسن
پرستش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
1
چرا اخه اینکتر را کرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->