نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها

ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان| بخت مولتی‌کافه برای کسب دومین پیروزی فصل

  • کد خبر: ۵۴۳۷۳
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان| بخت مولتی‌کافه برای کسب دومین پیروزی فصل
مولتی‌کافه مشهد به‌دلیل تست مثبت حریف خود یعنی نفت آبادان فقط روز جمعه در چارچوب لیگ برتر بسکتبال بانوان باید به میدان برود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مولتی‌کافه مشهد به‌دلیل تست مثبت حریف خود یعنی نفت آبادان فقط روز جمعه باید به میدان برود. در این فصل این دومین‌بار است که حریف مشهدی‌ها به‌خاطر کرونا در لیگ غایب است. در هفته چهارم نیز تیم بانوان گرگان به‌خاطر مثبت‌بودن تست بازیکنان خود برابر مولتی‌کافه به میدان نیامد.

هفته هفتم و هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان برای تیم‌های گروه «ب» آخر هفته پیگیری می‌شود و نماینده مشهد نیز باید در کنار حریفان به رقابت بپردازد. تیم پالایش نفت آبادان سرگروه «ب» است، تا‌به‌حال ۶ بازی خود را برده است و با ۱۲ امتیاز در رده نخست گروهش قرار دارد. پس از آبادانی‌ها، تیم شورای شهر قزوین با ۹‌امتیاز و اختلاف درخورتوجه با آبادانی‌ها در رده دوم جدول جای دارد؛ اما نفتی‌ها از چند روز پیش خبر غیبت تیم خود در این هفته را به فدراسیون اعلام کردند. ۵ نفر از بازیکنان این تیم به ویروس مبتلا شده‌اند و با تأیید کمیته پزشکی فدراسیون بسکتبال این تیم این هفته بازی نخواهد داشت.
 
آبادان باید در این مرحله امروز مقابل مولتی‌کافه مشهد صف‌آرایی می‌کرد و روز جمعه نیز با نوشت‌افزار کنکو به میدان می‌رفت؛ اما این دیدار‌ها لغو شد و در روز‌های آینده زمان برگزاری دیدار معوقه اعلام خواهد شد. به‌این‌ترتیب این هفته فقط ۴ دیدار برگزار می‌شود.
امروز شورای شهر قزوین و نوشت‌افزار کنکو از ۱۱ صبح به میدان می‌روند و امروز از ساعت‌۱۴ سپهرداد تهران با گرگانی‌ها بازی خواهد داشت. روز جمعه نیز از ۱۰ صبح مولتی‌کافه مشهد با سپهرداد رقابت می‌کند و پس از آن تیم قزوین با تیم گرگان بازی می‌کند.

تکرار بازی نفس‌گیر

مولتی‌کافه مشهد از ۵ بازی خود تنها یک برد در کارنامه دارد و آن‌هم به بازی برابر سپهرداد تهران برمی‌گردد. رقابت این ۲ تیم در دور رفت بسیار نزدیک و نفس‌گیر بود؛ به‌طوری‌که تنها با ۲‌امتیاز اختلاف ۶۱‌بر ۵۹ مشهد توانست بر تیم سپهرداد غلبه کند. نقطه قوت مولتی‌کافه در این بازی کسب امتیاز بالا در کوآرتر نخست بود؛ زیرا حریف را غافل‌گیر کرده بود. در کوآرتر‌های بعدی ۲ تیم گام‌به‌گام و بسیار نزدیک به هم امتیاز کسب کردند و حتی در ۲ کوآرتر، این سپهرداد بود که به پیروزی رسید؛ ولی به لطف ۱۸ امتیاز ارزشمند شروع بازی، مولتی‌کافه با خوش‌حالی و پیروزی از زمین مسابقه بیرون رفت.

بهترین شانس برای دومین برد

این نتیجه احتمالا باعث شده است سپهرداد برای انتقام این شکست نزدیک در دور برگشت به میدان بیاید. سپهرداد ۲ پیروزی تا‌به‌اینجا داشته و با ۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. مولتی‌کافه نیز با ۶‌امتیاز و یک بازی کمتر پنجم جدول است. با‌وجود اینکه تعداد گل‌های تیم تهرانی بیشتر از حریف مشهدی است، آمار گل‌های خورده این تیم از داشتن ضعیف‌ترین دفاع در بین تیم‌های هم‌گروه خبر می‌دهد. سپهرداد تا‌به‌حال ۴۵۹‌امتیاز به رقبای خود داده است. در این آمار، اما مولتی‌کافه عملکرد بهتری داشته و ۳۶۴ گل خورده دارد. اگر مولتی کافه این دیدار را دوباره پیروز شود، می‌تواند جای سپهرداد را در جدول بگیرد.

مشهدی‌ها به‌خاطر غیبت حریف امروز خود، خسته نیستند و می‌توانند با انرژی کامل برابر حریف روز جمعه بازی کنند. آن‌ها باید قدر این فرصت را بدانند و امتیاز‌های بیشتری را به حساب خود واریز کنند؛ چون احتمال کسب پیروزی برابر دیگر‌رقبای این گروه کار بسیار دشواری است.

همچنین مشهدی‌ها بازی دور رفت برابر پالایش نفت را ۵۱‌بر‌۸۳ به حریف مدعی خود واگذار کردند و قطعا در ادامه مسیر قهرمانی، نفتی‌ها به‌سادگی به رقبا امتیاز نخواهند داد؛ همان‌طور که تا‌به‌حال مغلوب هیچ‌کدام از هم‌گروهی‌های خود نشده‌اند. احتمال می‌رفت بازی این هفته مولتی‌کافه نیز با شکست همراه باشد که این دیدار به تعویق افتاد. البته شاید از جهت استراحت بیشتر مولتی‌کافه و حفظ انرژی برای بازی روز جمعه باید این تعویق را به فال‌نیک گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->