تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
سرخط خبرها

حکم محمدعلی نجفی باطل شد / تحقیقات پرونده ناقص است

  • کد خبر: ۵۴۳۹
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
حکم محمدعلی نجفی باطل شد / تحقیقات پرونده ناقص است
شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور حکم پرونده محمدعلی نجفی را نقض و اعلام کرد تحقیقات در پرونده ناقص است و باید نظر کارشناسی درباره نحوه شلیک گلوله‌ها اخذ شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دولت‌آنلاین نوشت: دیوان عالی کشور حکم محکومیت محمدعلی نجفی در پرونده قتل همسرش میترا استاد را نقض کرد.
محمدعلی نجفی پیش از این در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و در قتل عمدی میترا استاد گناهکار شناخته و به قصاص محکوم شده بود. البته اولیای دم مقتول از اجرای حکم گذشت کردند. با این حال پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور ارسال شد.
وکیل محمدعلی نجفی در طول جلسه محاکمه اصرار داشت باید نحوه شلیک گلوله‌ها کارشناسی و مشخص شود. او بر این عقیده بود که گلوله‌ای که باعث مرگ میترا استاد شده، کمانه کرده و سپس وارد بدن او شده است. اگر این ادعا درست تشخیص داده شود احتمال دارد اتهام نجفی از قتل عمد به شبه عمد تغییر کند.
با این حال دادگاه نظر وکیل را نپذیرفت تا این که امروز شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور حکم پرونده را نقض و اعلام کرد تحقیقات در پرونده ناقص است و باید نظر کارشناسی درباره نحوه شلیک گلوله‌ها اخذ شود.
به این ترتیب باید تحقیقات درباره نحوه شلیک بار دیگر انجام شود و پس از آن محمدعلی نجفی دوباره پای میز محاکمه برود. این در حالی است که نجفی اکنون در زندان به سر می‌برد.
منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->