هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی
سرخط خبرها

نحوه دریافت خلافی خودرو و پرداخت جریمه + جزئیات کامل

  • کد خبر: ۵۴۴۳۴
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
نحوه دریافت خلافی خودرو و پرداخت جریمه + جزئیات کامل
آموزش دریافت خلافی خودرو از طریق شماره پلاک وسیله نقلیه و پرداخت جریمه را در ادامه مشاهده می‌کنید.
به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها پرداخت جریمه و خلافی خودرو راه‌های گوناگونی دارد که برخی از این را‌ه‌ها باعث صرفه جویی در زمان می‌شوند و دیگر نیازی نیست تا دارندگان خودرو زمان زیادی را در صف‌های طولانی دفاتر خدمات ارتباطی و یا مراکز پلیس+۱۰ بگذرانند.
 

استعلام خلافی خودرو با کد دستوری USSD (ستاره ۱۱۰ مربع)


برای اطلاع از مبلغ خلافی خودروی خود ابتدا کد دستوری *۱۱۰# را شماره گیری کنید. پس از گرفتن شماره، ۴ گزینه برایتان نمایش داده می‌شود:

الف) پلیس+۱۰

ب) خدمات راهور

ج) کلانتری و پاسگاه

د) پلیس آگاهی

با انتخاب گزینه خدمات راهور مجددا ۲ گزینه دیگر برایتان نمایش داده می‌شود؛ خلافی خودرو و شناسه قبض و شناسه پرداخت که می‌توانید عدد ۱ یا ۲ را وارد کنید. پس از انتخاب این گزینه باید کد VIN را وارد کنید. برای وارد کردن عدد و حروف، زبان گوشی را روی انگلیسی تنظیم کنید و حروف لاتین را به‌صورت بزرگ وارد کنید.

استعلام خلافی با این روش برای شما هزینه دارد و هزینه ارسال هر پیامک خلافی ۳۵۰ تومان است. در صورت انتخاب گزینه ۲ و با دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت می‌توانید از طریق سایت اکثر بانک‌ها و یا دستگاه ATM، خلافی خودروی خود را پرداخت کنید. از معایب این روش عدم امکان پرداخت خلافی به‌صورت مستقیم است.
 

استعلام خلافی خودرو با پیامک


برای استعلام خلافی خودرو از طریق پیامک کافی است تا کد vin را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنید تا میزان خلافی و مبلغ جریمه‌ای که باید پرداخت کنید برای شما ارسال شود. این روش مانند روش قبلی برای شما هزینه مالی دارد و هزینه ارسال هر پیامک خلافی ۳۵۰ تومان است.
 
نحوه دریافت خلافی خودرو و پرداخت جریمه + جزئیات کامل
 
 

استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت

با مراجعه به سایت راهور به نشانی زیر:

http://service.rahvar۱۲۰.ir/page/infractions_۱

می‌توانید به راحتی با وارد کردن شماره بارکد کارت خودرو خلافی خودرو را مشاهده کنید
 

استعلام خلافی خودرو با تلفن

برای استعلام خلافی خودروی خود از طریق تلفن با شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ تماس حاصل کنید و با اعلام پلاک خودرو خلافی خود را استعلام کنید برای استعلام خلافی با پلاک، پس از تماس به سیستم پاسخگوی صوتی وصل می‌شوید. طبق راهنما عدد ۱ را وارد کنید و با گفتن شماره پلاک خود به اپراتور از مبلغ خلافی مطلع شوید.
 

نتایج عدم پرداخت خلافی خودرو


الف) افزایش جریمه بر اثر عدم پرداخت: در برخی از انوع جریمه در صورت عدم پرداخت مبلغ مورد نظر در بازه زمانی تعیین شده نرخ آن افزایش پیدا می‌کند که در این صورت فشار مالی بیشتری خواهد داشت.

ب) ضبط خودرو توسط پلیس: در صورتی که مبلغ جریمه به بالای یک میلیون تومان برسد خودرو شما در لیست خودرو‌های تحت پیگرد قرار می‌گیرد و ممکن است پلیس راهنمایی و رانندگی در هر جایی از سطح شهر خودروی شما را ضبط و به پارکینگ منتقل کند. برای خارج کردن خودروی خود از پارکینگ باید تمام خلافی خودروی خود را تسویه کنید و هزینه حمل‌ونقل به پارکینگ و هزینه مدت‌زمانی که خودروی شما در پارکینگ متوقف بوده است را نیز پرداخت نمایید.

ج) عدم امکان نقل و انتقال: در صورتی که خلافی خودروی شما صفر نباشد و جریمه‌های خود را پرداخت نکرده باشید، طبق قانون امکان انتقال خودرو به شخص دیگری ممکن نخواهد بود.

د) در برخی از موارد درصورتی‌که خلافی خودرو خیلی بالا باشد، ممکن است راهنمایی و رانندگی اقدام به شکایت علیه شخص مالک کرده و نقل و انتقال تمامی وسایل نقلیه‌ای که به نام وی ثبت شده است را غیرممکن سازد.  
 
منبع: اقتصادآنلاین
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->