نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

فیاضی: نوشابه روی زمین می‌ریزم تا سُر نخوریم! |کاش به جای تتو نگران سلامتی بازیکنان باشند

  • کد خبر: ۵۴۴۷۷
  • ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
فیاضی: نوشابه روی زمین می‌ریزم تا سُر نخوریم! |کاش به جای تتو نگران سلامتی بازیکنان باشند
مدت هاست که اکثر تیم‌ها نسبت به کف پوش خانه والیبال تهران معترض هستند، اما هیچ ترتیب اثری داده نشده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پوریا فیاضی بازیکن باتجربه تیم والیبال شهرداری ارومیه با انتقاد از کف پوش سالن خانه والیبال تهران می‌گوید: قبل از هر افتخاری و هر چیزی سلامتی بازیکنان مهم است. با احترام به تمام کسانی که زحمت کشیده اند باید بگویم کف پوش خانه والیبال تهران به هیچ عنوان مناسب بازی نیست. من واقعا می‌ترسم، چون پایم را یک بار عمل کردم و متاسفانه در بازی یک ۱۰۰ هم برای اسپکم نپریدم آنهم به این خاطر که ۲ بار برای دریافت رفتم و پایم سُر خورد. از سامان فائزی بازیکن تیم رقیب هم پرسیدم او هم گفت دو بار سُر خورده است. از مسئولان خواهش میکنم این کف پوش را درست کنند.
 
او در ادامه درباره خالکوبی اش هم می‌گوید: به من ۱۰ بار برای تتوی روی دستم تذکر داده اند، اما من نمی‌توانم آن را پاک کنم. یک هفته زمان لازم دارم تا بروم آن را پاک کنم، چشم این کار را هم می‌کنم، اما‌ ای کاش آنقدر که برای تتو به ما تذکر می‌دهند کمی هم حواس شان به سلامتی ما بازیکنان هم بود و برای شان اهمیت داشتیم. کف پوش را درست کنند بقیه اش دیگر مهم نیست، تلاش مان را می‌کنیم یا ما می‌بریم یا تیم مقابل، اما شرایط باید طوری باشد که ما نگران سلامتی مان نباشیم. به هرحال بازیکن ملی اینجا بازی می‌کند آنهم سال قبل از المپیک، اگر مصدوم شوند تیم ملی چه خواهد شد؟
 
فیاضی در پایان می‌گوید: ما مجتبی میرزاجانپور را هم در همین سالن از دست دادیم و الان چندین ماه نمی‌تواند بازی کند. همه تیم‌ها با خودشان نوشابه می‌آورند و کف سالن می‌ریزند تا سر نخورند! تیم‌ها دارند دعوا می‌کنند که در خانه والیبال بازی نکنند و بروند در سالن فدراسیون به رقابت بپردازند. امیدوارم فکری به حال این مشکل بکنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->