چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل طی ۲۰۰ روز بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
سرخط خبرها

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر: ۵۴۴۷۹
  • ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت سردار پرافتخار اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز شهادت سردار پرافتخار اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم رب الشهداء و الصدیقین
 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
 
سالروز شهادت ملکوتی سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، مردم شریف استان خراسان رضوی، خانواده‌های معظم شهداء و مخصوصا شهدای مظلوم مدافع حرم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

به راستی شهادت همان حیات عند الرب است که نقطه پایانی معراج بشریت بوده و جز خالص شدگان درگاه الهی کسی به آن راه نخواهد یافت.

سالروز یوم الله شهادت عاشورایی سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه تاریخی تشییع آن پیکر مطهر و همرزمانش یکی از درخشان ترین قطعه‌های تاریخ انقلاب اسلامی بود که تاکنون در میان جوامع بشری بی‌نظیر و برکات آن حیات تازه‌ای به شجره طیبه امت اسلامی در سراسر منطقه و دنیای عدالت خواهان بخشید. به گونه‌ای که تا مدت‌ها در ذهن تاریخ به عنوان سمبل مقاومت، جهاد و ایثار باقی خواهد ماند و مسیر رشد، تکامل جوامع آزادی‌خواه و استکبارستیز را فراهم خواهد آورد.

سردار شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی مجموعه‌ای از صفات و کمالات برجسته انسانی و اسلامی بود که همواره با وجود نبوغ بی‌نظیر نظامی، سرعت عمل به هنگام اخلاص، شهادت طلبی و فداکاری را در خود جمع کرده بود.

یکی از بزرگترین خدمات آن شهید مظلوم، مبارزه با تکفیر پرورش یافته در دامان اسلام امریکایی و صهیونیسم جهانی بود که با محوریت آن بزرگوار این مهم صورت پذیرفت و با خون پاک شهدای مدافع حرم به نتیجه عالی خود رسید.

به یقین آنچه موجب برهم خوردن نقشه پلید استکبار جهانی شد همین روحیه اخلاص، کار جهادی و فداکاری بود که در قالب "مکتب حاج قاسم" تجلی نمود و بار دیگر حق را پدیدار و باطل را منکوب کرد.

امروزه همه ما وظیفه داریم که ابعاد تکاملی این فرآیند بزرگ را شناخته و در ترویج این مکتب ناب در هر سنگر خدمتی که قرار داریم کوشا باشیم.

امید است با بصیرت افزایی و زنده نگه داشتن این حرکت مقدس بتوانیم در ظهور آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در جریان گام دوم انقلاب مثمر ثمر بوده و شاهد تحول اساسی و تعالی بیش از پیش در فرایند‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در استان خراسان رضوی باشیم.
 
و من الله التوفیق
 
محمد صادق معتمدیان

استاندار خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->