نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

پیروزی نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال بانوان| کام «مولتی‌کافه» شیرین شد

  • کد خبر: ۵۴۵۱۳
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
پیروزی نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال بانوان| کام «مولتی‌کافه» شیرین شد
هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان یک پیروزی برای نماینده شهر به‌همراه داشت.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مولتی‌کافه توانست دومین پیروزی خود در لیگ را جشن بگیرد. هفته هفتم و هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان برای تیم‌های گروه «ب» پیگیری شد؛ البته این گروه در این هفته‌ها سرگروه را در کنار خود نداشت، زیرا تیم پالایش نفت آبادان که تا‌به‌حال هیچ باختی را تجربه نکرده است و ۶ پیروزی در کارنامه دارد، به خاطر ابتلای تعدادی از بازیکنانش به ویروس در بازی‌های این هفته حاضر نشد.
 
آبادان باید در این مرحله روز پنجشنبه مقابل مولتی‌کافه مشهد صف‌آرایی می‌کرد و روز جمعه نیز با نوشت‌افزار کنکو به میدان می‌رفت؛ اما این دیدار‌ها لغو شد و در روز‌های آینده زمان برگزاری دیدار معوقه اعلام خواهد شد. در این فصل این دومین‌بار بود که حریف مشهدی‌ها به‌خاطر کرونا در لیگ غایب بوده است. در هفته چهارم نیز تیم بانوان گرگان به‌خاطر مثبت‌بودن تست بازیکنان خود برابر مولتی‌کافه به میدان نیامد.

صف‌آرایی برابر حریف زخم‌خورده

مولتی‌کافه روز جمعه در تنها‌بازی خود برابر سپهرداد تهران به میدان رفت. سپهرداد برخلاف مولتی‌کافه که روز قبل استراحت داشت، پنجشنبه مقابل بانوان شهر گرگان بازی کرد که این دیدار را ۶۳‌بر‌۴۶ به گرگانی‌ها واگذار کرد و با روحیه تضعیف‌شده راهی رقابت با مشهدی‌ها شد؛ اما گویا این هفته سپهرداد چندان آماده نبود، زیرا در بازی دوم هم با اختلاف ۳۰‌امتیاز مغلوب حریف شد.

تیم‌ها در دور برگشت مرحله مقدماتی به سر می‌برند. مولتی‌کافه مشهد از ۵ بازی گذشته خود تنها یک پیروزی در کارنامه داشت که آن‌هم برابر سپهرداد بود؛ بردی که به‌سختی و با حساسیت بالا به دست آمد، به‌طوری‌که ۶۱‌بر ۵۹ مشهد توانست بر تیم سپهرداد غلبه کند. مولتی‌کافه که برابر حریفان قبلی هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است، امید زیادی به تکرار این برد داشت. به‌ویژه زمانی که متوجه شد سپهرداد بازی روز پنجشنبه را هم باخته است و شاید بتوانند از این فرصت برای ثبت دومین پیروزی فصل استفاده کنند. از‌سوی‌دیگر این تئوری هم وجود داشت که سپهرداد برای جبران شکست دور رفت و باخت روز گذشته خود با انرژی بیشتری به میدان بیاید.

کام شیرین مولتی‌کافه در دومین برد

برخلاف بازی قبلی این ۲ تیم، رقابت با پیروزی نزدیک سپهرداد در کوآرتر اول همراه بود و ۱۲‌بر‌۱۳ مشهدی‌ها مغلوب شدند. در کوآرتر بعدی، اما نماینده مشهد تهاجمی بازی کرد و نتیجه را با پیروزی ۱۹‌بر‌۱۲ تغییر داد. در کوآرتر سوم شاید بتوان گفت مولتی‌کافه تیر خلاص را به حریف زد و ۲۹‌بر‌۲۵ پیروز شد تا با اختلاف زیاد از تهرانی‌ها پیشی بگیرد. در کوآرتر چهارم سپهرداد توان زیادی نداشت و ۲۳‌بر‌۱۳ امتیاز را به حریف خود واگذار کرد تا به‌این‌شکل با نتیجه ۸۳‌بر‌۵۳ مولتی‌کافه کامش با دومین پیروزی خود در این فصل شیرین شد. باستانی، حشمتی و زردکانلو به‌ترتیب بازیکنانی بودند که بیشترین امتیاز را برای مولتی‌کافه مشهد در این دیدار کسب کردند. البته در صورت برگزاری دیدار مولتی‌کافه و نفت آبادان، تیم مشهد باید خود را آماده یک شکست برابر مدعی قهرمانی این فصل می‌کرد؛ زیرا آبادانی‌ها تا الان هیچ‌امتیازی به حریفان واگذار نکرده بودند.

جدول رده‌بندی، فعلا بی‌اعتبار

جدول لیگ بسکتبال بانوان کمی آشفته است. به‌خاطر غیبت برخی تیم‌های کرونایی، تعداد بازی‌های برگزار‌شده هر تیم متفاوت است و در‌نتیجه عملکرد آن‌ها قابل مقایسه با یکدیگر نیست و جدول رده‌بندی اعتباری ندارد. به‌طور‌مثال سپهردادی که ۶ بازی خود را باخته و فقط ۲ برد داشته است، در جدول فعلی پس از ۲ تیم اول جدول جای گرفته است. برای رده‌بندی قطعی و نهایی باید تا زمان برگزاری همه دیدار‌های معوقه این گروه منتظر ماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->