غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش
سرخط خبرها

توقف فرش‌آرا در مشهد| تساوی سخت برابر تیم آسان!

  • کد خبر: ۵۴۵۱۷
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
توقف فرش‌آرا در مشهد| تساوی سخت برابر تیم آسان!
کامبک ناباورانه کوثر اصفهان، پیروزی شیرین خانگی را از فرش‌آرا گرفت و اجازه نداد شاگردان مرتضایی در روزی که از حریف با سه گل پیش بودند، برنده از زمین خارج شوند.
بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتسال روز گذشته برگزار شد و تیم فوتسال فرش‌آرا در سومین دیدار خانگی خود در این فصل مقابل کوثر اصفهان به تساوی پُرگل ۴‌بر‌۴ رسید. شاگردان مجید مرتضایی در شرایطی نتوانستند در این بازی خانگی پیروز شوند که تا میانه‌های نیمه دوم با نتیجه ۴‌بر ۱ از حریف اصفهانی پیش بودند، اما به‌یک‌باره ورق بازی برگشت و شاگردان سعید رستمی در بازار‌های روز کوثر، توانستند کار را به تساوی بکشانند.

۳ گل زیبا و دیگر هیچ

نیمه نخست دیدار فرش‌آرا و کوثر تقابل اندیشه‌های محتاطانه ۲ سرمربی بود. در این نیمه نمایش پُراشتباه فرش‌آرایی‌ها در حالی فرصت رسیدن به گل نخست را به تیم میهمان داد که تیم کوثر اصفهان که با انتقال امتیاز هایپرشهر شاهین‌شهر اصفهان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر حاضر و تیمی جوان است، توانست با حرکت تکنیکی و به‌اصطلاح فوتسالی کف‌کشی کامبیز گمرگی به گل نخست بازی برسد. البته در ادامه فشار حملات میزبان بر روی دروازه تیم میهمان افزایش پیدا کرد، اما ۲ ضربه والی دیدنی از حامد عبداللهی، بازیکن مشهدی فرش‌آرا، تفاوت‌ها را در این نیمه رقم زد و مشهدی‌ها با برتری ۲‌بر ۱ به رختکن رفتند.

نیمه پُرهیجان و پُراتفاق

نیمه دوم بر‌خلاف نیمه اول بازی سراسر پُر‌هیجان و پُر‌اتفاق دنبال شد. در این نیمه فرشی‌ها ابتدا روی جوانی و اشتباهات بچگانه حریف به ۲ گل دیگر رسیدند تا ۴‌بر ۱ از حریف پیش بیفتند. بعد از اخراج گلر کوثر به‌خاطر خروج بی‌مهابا از دروازه و خطا روی محمدزاده، این مجید خزاعی بود که در موقعیت ۵‌به‌۴ بازی گل سوم را به ثمر رساند و در ادامه هم این رستمی بود که باز هم روی اشتباه مدافعان کوثر توپ را به طاق دروازه حریف اصفهانی کوبید.
 
اما این پایان کار نبود و درست وقتی فرشی‌ها تصور می‌کردند یک پیروزی شیرین خانگی و البته آسان را به دست آوردند، همان بلایی سرشان آمد که فصل قبل مقابل سن‌ایچ دچارش شدند. مشهدی‌ها که خود را از‌پیش‌برنده می‌دیدند، ۳ بار دروازه‌شان باز شد تا در کمال ناباوری ۳‌امتیاز حساس خانگی را برابر حریفی از دست بدهند که انصافا از همه نظر حریفی آسان به حساب می‌‎آمد.

خروج از زمین با برانکارد

حامد عبداللهی و مجید امینی‌پور، ۲ بازیکن فرش‌آرا بودند که در این بازی با برانکارد از میدان خارج شدند؛ دوبازیکنی که بر روی ۲ صحنه از بازی دچار مصدومیت شدید شدند و برانکارد وارد زمین شد و آن‌ها را به بیرون برد. اتفاقاتی که نشان از یک بازی محکم و پُربرخورد می‌داد که البته با ۵ کارت زرد داور برای ۲ تیم و یک‌کارت قرمز برای گلر کوثر اصفهان نیز همراه شد.

هفته پُرگل لیگ برتر فوتسال

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، هفته‌ای پُر‌گل بود. تساوی ۴‌بر‌۴ فرش‌آرا و کوثر اصفهان تنها‌دیدار پُرگل هفته نبود و ۲ دیدار دیگر گروه «ب» هم دیدار‌های پُرگلی از کار در‌آمد. در دیگر‌دیدار حساس این گروه مس‌سونگون، مدافع عنوان قهرمانی، به‌مصاف راگای تهران، یکی از تیم‌های پُرستاره رفته بود که در پایان مسی‌ها با نتیجه ۶‌بر‌۲ از سد حریف خود گذشتند. همچنین سن‌ایچ ساوه هم با نتیجه ۹‌بر‌۵ حفاری اهواز را از پیش‌رو برداشت. به‌این ترتیب در پایان هفته چهارم سن ایچ با ۱۰‌امتیاز از ۴ بازی صدرنشین است و فرش‌آرا هم از همین تعداد بازی هشت‌امتیازی و در مکان دوم است. البته مس‌سونگون و راگا، تیم‌های سوم و چهارم این گروه، از ۳ بازی خود شش‌امتیازی هستند و با توجه به استراحت فرش‌آرا در هفته پنجم می‌توانند جای نماینده مشهد را در جدول رده‌بندی بگیرند و فرش‌آرا تا پله چهارم جدول هفت‌تیمی گروه «ب» این رقابت‌ها سقوط کند.

مرتضایی: باید با چند اختلاف گل برنده می‌شدیم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا بعد از تساوی غافل‌گیرکننده برابر کوثر اصفهان گفت: بازی بسیار درگیرانه و پُرخطایی از سوی حریف بود. دوندگی زیادی را در این بازی دیدیم و می‌توانستیم با چند اختلاف در این بازی پیروز شویم. مجید مرتضایی افزود: به نظر من نقطه عطف بازی خطای بازیکن حریف روی بازیکن ما پیش از گل دوم آن‌ها بود که ورق را برگرداند. شاید اگر آن خطا اعلام می‌شد گل دوم کوثر به ثمر نمی‌رسید و ما می‌توانستیم این تیم را با گل‌های زده بالا ببریم. وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که دیدید، حامد عبداللهی و امین مجیدی‌پور به‌خاطر بازی خشن و خطرناک بازیکنان حریف مصدوم شدند و از زمین بیرون رفتند. همین مسئله روی ارنج تهاجمی ما برای رسیدن به گل تأثیرگذار بود. سرمربی فرش‌آرا اذعان کرد: بعد از گل دوم، حریف انگیزه گرفت و فشار زیادی روی ما آورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->