اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فامیل‌کُشی در منزل‌آباد مشهد!

  • کد خبر: ۵۴۶۴۹
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
  • ۱
فامیل‌کُشی در منزل‌آباد مشهد!
صدا‌ها ادامه داشت تا اینکه صدای ترمز‌های کشداری به گوش رسید و پس از آن صدای رگبار گلوله در سکوت مرموز شب، وحشت به دل اهالی منطقه انداخت. اما صدای بعدی تنها سرعت گرفتن یک خودرو بود و دیگر هیچ.
محمد جواد ابوعطا  | شهرآرانیوز؛  اول صدای سرعت ۲ خودرو شنیده شد. خودرو‌هایی که انگار در یک مسابقه شرکت کرده یا کسی سر در پی آن‌ها گذاشته باشد، صدای ترمز‌های ناگهانی و فشار بر موتور خودرو‌ها برای سرعت گرفتن دوباره، سکوت ناشی از منع تردد شبانه در منطقه منزل‌آباد را شکسته بود. صدا‌ها ادامه داشت تا اینکه صدای ترمز‌های کشداری به گوش رسید و پس از آن صدای رگبار گلوله در سکوت مرموز شب، وحشت به دل اهالی منطقه انداخت. اما صدای بعدی تنها سرعت گرفتن یک خودرو بود و دیگر هیچ. سکوت که دوباره بر منطقه جاری شد، سروکله شهروندان نیز پیدا شد، آن‌ها مقابل سمندی ایستادند که در پی تیراندازی تقریبا آبکش شده بود. وضعیت ۲ سرنشین خودرو نیز بهتر از خودرو نبود، موضوعی که موجب شد بی‌درنگ، شهروندان موضوع را به پلیس ۱۱۰ و اورژانس اعلام کنند.
 
تقریبا هوا روشن شده بود که پیکر بی‌جان و غرق در خون ۲ سرنشین خودرو سواری سمند، پس از معاینات تکنسین‌های اورژانس و تأیید مرگ، با دستور قضایی راهی پزشکی قانونی شدند تا علت دقیق مرگ و نحوه برخورد گلوله با تنهای داغ این افراد، روشن شود.
 

فیلمی از صحنه قتل مسلحانه دو نفر حوالی منزل‌آباد مشهد

تعداد بازدید : 5033
 
از همان ابتدای وقوع حادثه گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی، برای شناسایی عاملان این جنایت در صحنه حاضر شدند. آن‌ها با توجه به سرنخ‌های به جامانده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.
بررسی‌های اولیه نشان از آن داشت که قاتلان مسافت زیادی را در پی خودرو مقتولان بوده‌اند، برخی از شهروندان نیز مدعی بودند که خودرو سواری آن‌ها را هنگام فرار از منطقه دیده و اطلاعات خوبی به کارآگاهان دادند.

 

در جست‌و‌جوی خودرو متواری

به گفته جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی، مقتولان به طرز فجیعی به قتل رسیده بودند که نشان از وجود یک اختلاف احتمالی میان ضاربان و افراد کشته شده داشت.
 
سردار ابراهیم قربان‌زاده با اشاره به بررسی‌های میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی، بیان کرد: نتیجه این بررسی‌ها اطلاعات خوبی را در پی داشت و مشخصات خودرویی که متهمان از آن در اجرای این نقشه شوم استفاده کرده‌اند و با همان خودرو از صحنه گریخته‌اند، به دست آمد.
وی ادامه داد: این سرنخ مهم که منجر به صدور دستور ویژه از سوی مقام قضایی شد، کارآگاهان پلیس آگاهی را وارد یک عملیات سریع و متقابل کرد، عملیاتی که خیلی زود به نتیجه رسید.


شناسایی خودرو جدید متهمان هنگام فرار

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه متهمان در ادامه این عملیات شناسایی شدند بیان کرد: با به دست آمدن هویت ضاربان این افراد تحت تعقیب قرار گرفتند، تا جایی که تنها پس از چند ساعت از آغاز عملیات محل اختفای آن‌ها در مشهد کشف شد.
 
وی با اشاره به اینکه متهمان در محل اختفای خود حضور نداشتند، تصریح کرد: مأموران متوجه فرار متهمان شدند و در ادامه با توجه به اطلاعات خوبی که به دست تیم رسیدگی‌کننده به پرونده رسید، آن‌ها متوجه شدند که متهمان راه خروج از استان را پیش گرفته‌اند.
 
قربان‌زاده ادامه داد: اطلاعات محرمانه‌ای در اختیار پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد متهمان برای رد گم‌کنی و سردرگم کردن مأموران، پس از تعویض خودرو با خودرو دیگری در حال فرار هستند.


سفر نیمه‌تمام متهمان

به گفته این مقام انتظامی، با تأیید فرار متهمان از مشهد و آغاز سفری ناشناخته گروهی از کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی به دنبال متهمان راهی جاده شدند. این عملیات تا شهرستان تربت‌حیدریه ادامه یافت، جایی که متهمان پس از گذشت ۵ ساعت از جنایت و فرارشان با هماهنگی‌های لازم از سوی پلیس این شهرستان متوقف شده بودند.
 
قربان‌زاده ادامه داد: مأموران که با دست پر به سراغ متهمان رفته بودند و هویت آن‌ها را می‌شناختند، توانستند ۲ متهم اصلی پرونده را دستگیر و برای بازجویی‌های تخصصی به مشهد منتقل کنند.


کشف آلت قتاله از متهمان

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه عملیات متهورانه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ۵ ساعت با دستگیری متهمان و دیگر افراد دخیل در پرونده به نتیجه رسید، تصریح کرد: در تحقیقات بعدی پرونده نیز ۴ قبضه اسلحه سبک و مهمات مربوط کشف شد.
 
قربان‌زاده در ادامه بیان کرد: تحقیقات کارآگاهان برای روشن شدن علت و انگیزه دقیق متهمان که با مقتولان رابطه فامیلی داشته‌اند و کشف دیگر زوایای این پرونده با دستور تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ستایش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
2
واقعاً خیلی گناهه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->