نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

میلیچ بعد از احضار به باشگاه: برای مسائل کاری به باشگاه رفتم!

  • کد خبر: ۵۴۷۱۳
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
میلیچ بعد از احضار به باشگاه: برای مسائل کاری به باشگاه رفتم!
درحالی که باشگاه استقلال رسما اعلام کرده بود میلیچ را برای ادای توضیحاتی پیرامون حاشیه‌های اخیر به باشگاه فرا خوانده، اما این بازیکن مدعی شده برای برخی مسائل کاری به باشگاه رفته است!

گروه ورزش| شهرآرانیوز، هرویه میلیچ سعی دارد حضور خود در باشگاه استقلال به جهت رسیدگی به برخی امور عنوان کند. این رفتار درحالی از سوی مدافع کروات استقلال سر زده که سران باشگاه استقلال صراحتا از احضار این بازیکن به جهت ادای توضیحاتی پیرامون انتشار یک استوری جنجال ساز خبر داده بودند. میلیچ درباره حضور خود در باشگاه استقلال چنین گفته است: «اتفاق خاصی نبود و من برای یک سری مسائل کاری در باشگاه حضور پیدا کردم و مسئله خاصی نیست.

تنها چیزی که الان مهم هست، پیروزی تیم در بازی فردا و حفظ صدرنشینی است. قصد دارم برای بازی با آلومینیوم به ورزشگاه بروم تا بازی تیم را از نزدیک ببینم و تیم را تشویق کنم. متاسفانه هواداران نمی‌توانند در استادیوم حضور داشته باشند. همه ما بهترین تیم ایران را حمایت می‌کنیم.» میلیچ به ادعای اینکه از شرایط آرمانی به دور است نیز می‌خندد: «من نمی‌دانم چه چیزی بگویم و این یک مسئله خنده دار است و خودم را اثبات خواهم کرد.»

حالا باید دید ابر‌های سیاه میان او و محمود فکری چه زمان کنار می‌رود. میلیچ امیدوار است در دربی ۹۴ همچون بازی قبل درترکیب استقلال به میدان برود هرچند که بعید است سرمربی استقلال به این بازیکن در ترکیب اصلی بازی دهد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->