ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تهدید‌های ادامه‌دار فکری؛ بازیکن نباید پایش را از گلیمش بیشتر دراز کند

  • کد خبر: ۵۴۷۱۹
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
تهدید‌های ادامه‌دار فکری؛ بازیکن نباید پایش را از گلیمش بیشتر دراز کند
سرمربی استقلال که این روز‌ها به‌شدت فضای سختی را برای بازیکنان ایجاد کرده در ادامه تهدید‌های خود اعلام کرده بازیکنان نباید پایشان را از گلیم خود دراز‌تر کنند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، محمود فکری در آستانه بازی با آلومینیوم اراک بار دیگر به نظم وانضباط اشاره دارد:« بحثی که استقلال چند سال درگیر آن بوده نظم، انضباط و دیسیپلین است و متاسفانه این موضوع در باشگاه ما کمرنگ شده است. یکی از مهمترین کارهای ما این است که نظم و انضباط را جا بیندازیم و همه بازیکنان باید جایگاه خود را بدانند. میلیچ باید بداند وقتی بازی می کند دلیلی ندارد و وقتی هم بازی نمی کند دلیل خاصی نمی خواهد. ما بازیکنان نجیبی داریم که تا همینجا صبوری کرده‌اند و اگر قرار باشد یک بازیکن اینگونه رفتار کند آن وقت مدیریت کردن بقیه بازیکنان سخت می شود و آن بازیکنان هم آلوده خواهند شد.به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی از حیطه مسئولیت خودش خارج شود. میلیچ قرار است جلسه انضباطی اش بعد از بازی با آلومینیوم برگزار شود و مشکل او هم حل می شود.»

فکری در ادامه تهدید‌های خود گفت: «هر بازیکنی بخواهد پایش را از گلیمش دراز کند با او برخورد می‌شود، ولی برخورد به معنی قطع همکاری نیست و آن‌ها در کمیته انضباطی حاضر می‌شوند و پاسخ می‌دهند. ما تیم و بازیکنان یکدلی داریم، چون مشکلات زیادی داشتیم که با صبوری آن‌ها را حل کردیم. شاید خیلی‌ها ندانند، ولی بازیکنان ما تا الان فقط ۱۰ در صد طلبشان را گرفته اند. وقتی بازیکنان ما در مقابل این مشکلات صبوری کرده اند و حرفی نزده اند باید در مسائل دیگر هم نظم را رعایت کنند. ما و باشگاه هم باید حواسمان باشد کسی این وسط کار را خراب نکند. هدف ما این است که با تلاش و یکدلی جلو برویم. استقلال باید در هر لیگی بالای جدول باشد و اگر مشکلات خرده و ریز حل شود این تیم می‌تواند هر سال قهرمانی کسب کند.» 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->