حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خبر شیرین برای پرسپولیس و گل‌محمدی| محرومیت عیسی آل کثیر بخشیده می‌شود؟

  • کد خبر: ۵۴۷۵۵
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
  • ۶
خبر شیرین برای پرسپولیس و گل‌محمدی| محرومیت عیسی آل کثیر بخشیده می‌شود؟
شنیده می شود به زودی محرومیت عیسی آل کثیر بخشیده می شود و وی می تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر تا به امروز با وجود پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس و وکلای آن‌ها دستنخورده باقی مانده و حتی بردن پرونده به دادگاه عالی ورزش، CAS هم فایده‌ای نداشت و پرسپولیس نتوانست از مهاجم کارآمد خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

در ادامه، اما شنیده می‌شود ساعد، وکیل باشگاه پرسپولیس دست از پیگیری برنداشته و دوباره قرار است با هماهنگی دادگاه عالی ورزش، ۲۵ دی ماه لایحه‌ای جدید به این نهاد برای بخشش باقیمانده محرومیت آل کثیر ارائه شود.

حالا، اما اخبار خوبی از این پیگیری‌ها به گوش می‌رسد. شنیده می‌شود ۲ ماه از محرومیت آل کثیر بخشیده خواهدشد و به زودی وی می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود. پرسپولیس با محرومیت آل کثیر به شدت در فاز هجومی به مشکل خورده و هنوز با گذشت ۶ بازی از لیگ برتر، مهاجمان این تیم نتوانسته اند دروازه رقبا را باز کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
1
9
واقعا خیلی خیلی عالیه اگه حقیقت داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
5
دروازه رو باز کردن ولی با ۱ گل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
1
7
خدا کنه
امیر مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
1
3
فدای تو من ترکم اما الان با یه لهچه می خواهم بگم
تی فدا برار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
2
آل کثیر توکلت به خدا باشه به طرفداران پرسپولیس هم میگم این خبر رو شایعه نکنیدای اف سی میخواد پرسپولیس رو اذیت کنید این یک راز است
خدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
2
6
ترسیدن نمیخوان ببحشنش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->