نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ادامه رقابت لیگ یکی‌ها از امروز| نگاه ۷ تیم به صدر جدول

  • کد خبر: ۵۴۷۸۳
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
ادامه رقابت لیگ یکی‌ها از امروز| نگاه ۷ تیم به صدر جدول
هفته هشتم مسابقات فوتبال دسته‌اول امروز در اوج حساسیت برگزار می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، لیگ‌یک فوتبال ایران در اوج هیجان دنبال می‌شود. هفته هشتم این رقابت‌ها عصر امروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری خواهد شد. در این هفته از بازی‌ها، ۷ تیم نخست جدول شانس صدرنشینی دارند و همین موضوع مسابقات این هفته را جذاب و حساس‌تر کرده است. اکنون ۳ تیم هوادار، پارس جنوبی جم و مس کرمان چهارده‌امتیازی هستند که به‌دلیل تفاضل گل، هوادارِ رضا عنایتی صدرنشین مسابقات است. در جدول لیگ، ۷ تیم اول این هفته شانس صدرنشینی دارند و این مسئله می‌تواند جذابیت مسابقات را دوچندان کند.

جدال آسان تیم عنایتی در سیرجان

شاگردان عنایتی این هفته دیدار نسبتا راحتی مقابل آرمان‌گهر دارند. آرمان‌گهر در رده چهاردهم جدول است و به‌خاطر نتایج نه‌چندان‌مطلوب، کادر فنی این باشگاه زیر فشار نیز قرار گرفته است. تیم هوادار در صورت پیروزی همچنان صدرنشین رقابت‌ها باقی خواهد ماند. تیم میزبان چند روز پیش و براساس رأی کمیته انضباطی، به‌خاطر استفاده از بازیکن غیرمجاز در دیدار مقابل پارس، ۳‌بر ۰ بازنده اعلام شد تا در رده چهاردهم جدول رده‌بندی این بازی‌ها قرار بگیرد. علی شهسواری، شاهین شفیعی و بهمن کامل، ۳ بازیکن مصدوم تیم آرمان‌گهر سیرجان هستند که به‌دلیل مصدومیت، نمی‌توانند تیم خود را مقابل هوادار همراهی کنند و همین اتفاق کار را برای نماینده سیرجان در این بازی سخت‌تر می‌کند.

مس با یک لشکر غایب در شیراز

تیم مس کرمان هم که روی پله سوم ایستاده است، این هفته بازی نسبتا راحتی دارد و به‌مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت. مس کرمان هم شانس پیروزی و صدرنشینی دارد. این هفته بازی‌های جذابی را شاهدیم و ۵ تیم برای رسیدن به صدر جدول تلاش خواهند کرد. قشقایی این فصل را بسیار خوب شروع کرد و در هفته اول موفق شد ملوان را در انزلی با یک گل شکست دهد، اما در ادامه بازی‌ها نتوانست نتایج خوب خود را ادامه دهد.
 
قشقایی تا پایان هفته هفتم رقابت‌ها یک برد، ۲ تساوی و ۴ شکست را در کارنامه دارد و با ۳ گل زده و ۸ گل خورده در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ‌یک این فصل است. شاگردان مهاجری برای این بازی، اما لشکری از مصدومان را دارند. شفیعی، عسگری، حیدری و عظیم گوک به‌دلیل مصدومیت در این بازی مسی‌ها را همراهی نمی‌کنند؛ همچنین میلاد غریبی چهارمین اخطار خود را در بازی قبلی این تیم دریافت کرد تا امروز در شیراز غایب باشد.

نصرتی در فکر رسیدن به صدر

پارس جنوبی جم، اما برخلاف هوادار مسابقه‌ای حساس و دشوار با تیم رده‌چهارمی استقلال خوزستان دارد. آبی‌پوشان اهوازی سیزده‌امتیازی هستند. امیر خلیفه اصل با استقلال خوب نتیجه گرفته است و حالا شانس دارد که در صورت شکست‌دادن پارس جنوبی به صدر جدول هم برسد تا صدر جدول لیگ‌یک نیز مثل لیگ برتر آبی شود؛ اما شکست‌دادن تیم پارس جنوبی کار ساده‌ای نیست. پارس جنوبی هفته گذشته بازی بزرگ را به هوادار باخت و استقلال خوزستان هم مقابل رایکا بابل شکست خورد و اکنون هر ۲ تیم به‌دنبال جبران ناکامی هستند. نصرتی که اسلحه‌های پنهانی روی نیمکت دارد و در بیشتر بازی‌ها در نیمه مربیان موفق شده برتری را از آنِ خود کند، در بازی مقابل استقلال خوزستان نیز سورپرایز‌هایی خواهد داشت.
 
سورپرایز‌هایی که برای پارس جنوبی گل‌های سه‌امتیازی زده و آن‌ها را به بالای جدول رسانده‌اند. قطعا پارس جنوبی مقابل استقلال خوزستان کار دشواری خواهد داشت، اما انگیزه بالای شاگردان نصرتی برای جبران‌مافات شکست در بازی هفته گذشته سبب خواهد شد تا آن‌ها با روحیه‌ای مضاعف نسبت به تیم حریف در میدان حاضر شوند و با کسب ۳ امتیاز حساس این بازی شش‌امتیازی، به فکر صعود به لیگ برتر باشند.

شهرداری آستارا نیز که در رده پنجم است، در شهرآورد گیلان به‌مصاف تیم بدون پول چوکای تالش خواهد رفت. علی لطیفی، سرمربی چوکا، این هفته از شرط‌بندی و ماجرا‌های پشت‌پرده در لیگ‌یک سخن گفت، اما بهتر است سرمربیان به کار‌های فنی خود بیشتر توجه کنند. چوکا در صورت شکست در این شهرآورد وضعیت وخیمی پیدا خواهد کرد، اما شهرداری آستارا در کمال خوش‌شانسی ممکن است به صدر جدول برسد.

ملوان بندرانزلی، تیم قدیمی و ریشه‌دار، نیز که در رده ششم است، این هفته باید به‌مصاف تیم گل‌ریحان البرز برود. ملوانان هم سودای صعود به لیگ برتر در سر دارند، اما گل‌ریحان این فصل به‌هیچ‌عنوان چهره یک مدعی را ندارد و روی پله سیزدهم جدول لیگ ایستاده است. فجرسپاسی دوازده‌امتیازی هم این هفته به‌مصاف استقلال ملاثانی می‌رود. ۲ تیم بازیکنان جوان و جویای‌نام زیاد دارند.

رایکا بابل هم این هفته به‌مصاف خیبر خرم‌آباد می‌رود. تقابل عبدا... ویسی، سرمربی خیبر، با نادر دست‌نشان، سرمربی رایکا، جذاب خواهد بود. ۲ تیم بدون برد و قعرنشین هم این هفته به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت. خوشه‌طلایی ساوه که در رده هفدهم است، به‌مصاف نود ارومیه می‌رود و باید دید سرانجام یکی از این ۲ تیم رنگ برد را خواهد دید یا نه.

همه بازی‌های این هفته دسته‌یک از ساعت‌۱۴ آغاز خواهد شد. برنامه کامل این رقابت‌ها به شرح زیر است: چوکا تالش - شهرداری آستارا / قشقایی شیراز - مس کرمان / خوشه‌طلایی ساوه - نود ارومیه / رایکا بابل - خیبر خرم‌آباد / آرمان‌گهر - هوادار / بادران تهران - شاهین شهرداری‌بوشهر / استقلال ملاثانی - فجر سپاسی / ملوان - گل‌ریحان البرز / پارس جنوبی جم - استقلال خوزستان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->