صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
سرخط خبرها

رییس جمهور: الکترونیکی شدن بخش سلامت تا ۲۰ اسفند تکمیل می‌شود

  • کد خبر: ۵۴۸۵۹
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
رییس جمهور: الکترونیکی شدن بخش سلامت تا ۲۰ اسفند تکمیل می‌شود
رییس جمهوری گفت: اقدامات لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه سلامت باید تا ۲۰ اسفند تکمیل شود تا مردم در رفاه بیشتری قرار بگیرند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز در شورای فناوری اطلاعات اظهار کرد: یکی از مسائل مورد اهتمام این دولت این بوده که مردم بدون اینکه زحمت سفر را به خود هموار کنند و بدون مراجعه به دستگاه‌ها خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

 

وی با بیان اینکه سلامت برای مردم حائز اهمیت است، گفت: در این دوره‌ای که مبتلا به کرونا بودیم، ‌جایگاه سلامت بیشتر روشن شد. امروز بحث این است که مردم خدمات مربوط به سلامت را در فرایند دولت الکترونیک با یک کارت و یا شماره ملی دریافت کنند.حتی موضوع نسخه‌پیچی و اینکه مردم چقدر به آن نیاز دارند و بیمه‌گرها در چه مواردی باید وارد عمل شود و چه هزینه‌هایی را متقبل شوند، باید الکترونیکی شود.

 

روحانی تصریح کرد: با الکترونیکی شدن بخش سلامت، هم مردم مورد در رفاه قرار می‌گیرند و هم مراکز درمانی راحت‌تر خدمت را ارائه می‌کنند و هم پول را راحت‌تر دریافت می‌کنند. یعنی وقتی پزشک فردی را معاینه کند یا در بخش تشخیصی، بیمه‌گر پول را پرداخت می‌کند.

 

رییس جمهوری ادامه داد: در بخش سلامت همه اقداماتی که لازم است باید تا پایان سال این اقدامات انجام شود و تا ۲۰ اسفند خدماتی که در بخش سلامت به صورت الکترونیک ارائه شود، تکمیل شود تا مردم در رفاه بیشتری قرار بگیرند.

 

منبع: ایرنا

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->