برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

شبکه‌های اجتماعی و چالش حقیقت - سودآوری

  • کد خبر: ۵۴۸۸۷
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
شبکه‌های اجتماعی و چالش حقیقت - سودآوری
نشریه استرالیایی APC نیز در واپسین روز‌های ۲۰۲۰، شماره ژانویه ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده است. یادداشت سردبیر در ابتدای اولین شماره سال با این پرسش درباره وضعیت کاری مخاطبان شروع شده است: آیا شما هم یکی از میلیون‌ها نفری بودید که در سال گذشته میلادی کار خود را از منزل دنبال کردید؟
نجفی | شهرآرانیوز - نشریه استرالیایی APC نیز در واپسین روز‌های ۲۰۲۰، شماره ژانویه ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده است. یادداشت سردبیر در ابتدای اولین شماره سال با این پرسش درباره وضعیت کاری مخاطبان شروع شده است: آیا شما هم یکی از میلیون‌ها نفری بودید که در سال گذشته میلادی کار خود را از منزل دنبال کردید؟ شاید اگر در جهان بدون کووید ۱۹ درباره دورکاری و فعالیت‌های مجازی گفتگو می‌شد، کمتر کسی به صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های مدیریت کسب و کار اهمیت می‌داد، اما اکنون مدیران شرکت‌های کوچک و بزرگ در معرض این سؤال هستند که در ۲۰۲۱ و با فرض موفقیت واکسیناسیون و توسعه راهکار‌های دیجیتالی سازی فعالیت، چه راهبردی در پیش بگیرند.
 
در مطلب دیگری، APC به بررسی چالش پیش روی شبکه‌های اجتماعی با خبر‌های جعلی و به طور کلی شایعات پرداخته است. آن طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، NEQ یا هوش مصنوعی این شرکت که با بررسی کیفی خبرها، جعلی‌ها و نامعتبر‌ها را از دسترس کاربران دور می‌کرده است. اما از طرف دیگر، این الگوریتم میانگین زمان سپری شده کاربران در این شبکه را به طور محسوسی کاهش داده است، امری که موجب می‌شود فیس بوک به صورت چراغ خاموش، بخش‌هایی از این برنامه را متوقف کند تا دوباره کاربران در آن بیشتر فعالیت کنند. به نظر می‌رسد ایجاد و حفظ موازانه میان سودآوری بیشتر و جانب داری از حقیقت به زودی و با پیشرفت پروتکل‌های هوش مصنوعی، برای دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز چالش برانگیز شود. یکی از چالش‌های ۲۰۲۱ استفاده بیش ازاندازه از تلفن همراه و تبلت خواهد بود. در همین ابتدای سال میلادی، کاربران iOS به توصیه APC عمل و اپلیکیشن OffScreen را برای مدیریت زمان استفاده از وسایل ارتباطی خود نصب می‌کنند. زمان سنج استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف با جزئیات نحوه استفاده و نوع شبکه و ...، رکوردگیری و تعیین هدف، از تمایز‌های این اپلیکیشن با نمونه‌های مشابه است.
 
برای دانلود این شماره کلیک کنید:
 
شبکه‌های اجتماعی و چالش حقیقت - سودآوری
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->