استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

لیگ یک داغ‌تر از همیشه| باخت بدهنگامِ تیم عنایتی

  • کد خبر: ۵۴۹۰۴
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
لیگ یک داغ‌تر از همیشه| باخت بدهنگامِ تیم عنایتی
«هوادار» با شکست مقابل آرمان‌گهر، از صدر به رده چهارم سقوط کرد
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته‌یک فوتبال ایران عصر دیروز با انجام ۹ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین این دیدارها، تیم فوتبال هوادار مقابل آرمان‌گهر سیرجان قرار گرفت و ۲‌بر ۱ از این تیم سیرجانی شکست خورد تا صدر جدول لیگ‌یک را از دست بدهد. در دیگر‌بازی مهم دیروز، استقلال خوزستان میهمان پارس جنوبی جم بود که این بازی نیز با پیروزی یک‌گله استقلال خوزستان به پایان رسید تا آبی‌های خوزستان با این پیروزی به صدر جدول لیگ‌یک بازگردند.
 
با نتایج به‌دست‌آمده استقلال خوزستان با ۱۶‌امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ دسته‌یک قرار گرفت و ملوان و مس کرمان با ۱۵‌امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر ملوان در رده‌های دوم تا سوم جدول جای دارند. در انتهای جدول نیز تیم‌های خوشه‌طلایی ساوه با ۶‌امتیاز، چوکا تالش با ۵‌امتیاز و نود ارومیه با یک‌امتیاز به‌ترتیب در رده‌های شانزدهم تا هجدهم جدول قرار دارند.

لغزش بدموقع هوادار

شاگردان رضا عنایتی که هفته گذشته با حکم کمیته انضباطی به صدر جدول لیگ‌یک رسیده بودند، با یک باخت بدموقع به رده چهارم جدول سقوط کردند. تیم هوادار که امید زیادی داشت در این بازی با کسب یک برد راحت جایگاهش در جدول را محکم‌تر کند، در همان نیمه اول غافل‌گیر شد و ۲ بار در دقایق‌۱۵‌و‌۳۱ دروازه خود را باز‌شده دید. عنایتی که نمی‌خواست به‌همین‌راحتی بازنده مسابقه باشد، در نیمه دوم تیمش را تهاجمی‌تر وارد زمین کرد تا اینکه مجتبی محبوب‌مجاز که اتفاقا در روزگاری لباس آبی استقلال را به تن می‌کرد، در دقیقه‌۵۷ قفل دروازه آرمان‌گهر را باز کرد و اختلاف را به حداقل رساند. تلاش‌های هوادار در ادامه به نتیجه نرسید تا این تیم در روزی که سایر مدعیان هم متوقف شده بودند، ۳ پله در جدول سقوط کند.

عنایتی: روح فوتبال آزرده شد

سرمربی مشهدی تیم هوادار در پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی گفت: ۲ نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول نتوانستیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. هیچ‌کدام از برنامه‌هایی را که در طول هفته مرور کرده بودیم، انجام نشد؛ اما در نیمه دوم بازیکنان به خودشان آمدند و بازی یک‌طرفه‌ای داشتیم، ولی متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و نتیجه را برگردانیم.
 
عنایتی در ادامه به داوری این بازی هم اعتراض کرد و گفت: من دیگر خسته شدم این‌قدر از داوری صحبت کردم. در ۸ بازی گذشته در پنج‌شش بازی اصلا وضعیت خوبی نداشتیم و در بعضی موارد متأسفانه هرچه صحبت می‌کنیم، درست نمی‌شود. فکر می‌کنم هرکس زورش بیشتر باشد، می‌تواند در زمین، داوری را تحت‌تأثیر قرار دهد. دراین بازی هم به نظرم در نیمه دوم روح فوتبال آزرده شد. قرار نیست وقتی یک تیم جلو است، به هر کاری دست بزند. باید بازی را جوانمردانه انجام دهیم. امیدوارم به نقطه‌ای برسیم که بازی‌ها را با فوتبال ببریم. متأسفانه افرادی به فوتبال آمده‌اند که با روح این ورزش اصلا آشنا نیستند و همین می‌شود که بازی‌ها از مدار جوانمردانه خارج می‌شود. البته من منکر سلامت داوران نیستم، اما متأسفانه اتفاقاتی که در زمین می‌افتد، راهی غیر از اعتراض برای مربیان باقی نمی‌گذارد.
 
وی در ادامه افزود: برای ادامه بازی‌ها باید تغییراتی در تیم به وجود بیاوریم. در نیم‌فصل به‌طور‌قطع تیم را تقویت خواهیم کرد و از آنجا برنامه‌های جدیدمان را پیش خواهیم برد. عنایتی در پایان صحبت‌هایش گفت: به‌جرئت می‌گویم که کمترین هزینه را برای جذب بازیکن در لیگ امسال انجام داده‌ایم و ارزان‌ترین تیم لیگ هستیم و هیچ توقعی برای صعود به لیگ برتر نداریم. ما برنامه‌ای برای یک‌سال‌و‌نیم نداشتیم و اینکه زودتر از هدف اصلی خودمان از نظر دوستان جزو مدعیان هستیم، برای ما باعث افتخار است.

مهاجری با بدشانسی مساوی کرد

در روزی که شوت ۳۵‌متری بازیکن قشقایی یکی از گل‌های زیبای این فصل لیگ‌یک را درون دروازه مس کرمان جای داد، شاگردان مهاجری با یک تساوی متوقف شدند. مسی‌های کرمان که این فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند، باوجود هزینه‌هایی که انجام داده‌اند، هنوز نتوانسته‌اند به صدر جدول برسند. رضا مهاجری در این بازی تا حدودی هم بدشانس بود، چراکه ضربه بازیکن این تیم در دقیقه‌۸۶ به تیر برخورد کرد.
 
حرکت پا‌به‌توپ بابا‌محمدی از میانه زمین به محوطه قشقایی ختم شد تا ضربه او دروازه‌بان حریف را هم مغلوب کند؛ اما با بدشانسی تمام، توپ او به تیر دروازه خورد و راهی به دروازه قشقایی نیافت. درنهایت تیم مس کرمان در روزی که بیشتر اسیر بدشانسی‌های خود بود، به یک‌امتیاز از شیراز و بازی برابر قشقایی رضایت داد تا با ۱۵‌امتیاز و یک‌امتیاز کمتر نسبت به صدر جدول در رده سوم باشد و همچنان جای خود در بالای جدول حفظ کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->