اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

با ساخت دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی گره ترافیکی وکیل‌آباد تا پایان سال رفع می شود

  • کد خبر: ۵۵۰۰۸
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
  • ۱
با ساخت دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی گره ترافیکی وکیل‌آباد تا پایان سال رفع می شود
مدیریت شهری مشهد برنامه ریزی کرده، در آستانه سال ۱۴۰۰ زنگ پایان اصلاح هندسی بولوار وکیل‌آباد را به صدا درآورد.
علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز؛ نقطه پایانی مدیریت ترافیکی انتهای بولوار وکیل آباد را می‌توان ساخت دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی دانست، زیرگذری که نقش تأثیرگذاری در کاهش بار ترافیکی ورودی و خروجی بولوار وکیل آباد از سمت مناطق ییلاقی طرقبه و شاندیز خواهد داشت و حالا این پروژه از ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و بنا به وعده معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد این زیرگذر تا ۶۳ روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

خلیل ا... کاظمی در گفتگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت اصلاح هندسی انتهای بولوار وکیل آباد گفت: عملیات اصلاح هندسی این محدوده شهری که زمانی به عنوان یکی از چالش‌های اصلی ترافیکی شهر مشهد محسوب می‌شد از سال گذشته آغاز شد و حالا در روز‌های پایانی به سر می‌برد.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه فاز اول اصلاح هندسی انتهای بولوار وکیل آباد از سال گذشته و در بخش خروجی شهرستان مشهد به سمت ییلاقات طرقبه و شاندیز انجام شد، ادامه داد: در این مرحله عملیات تعریض انتهای بولوار وکیل آباد، تعریض پل مهندس پرتوی و ساخت مسیر جداگانه برای ورودی شاندیز انجام شد و در روز‌های آخر سال ۹۸ این مسیر در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله دوم اصلاح هندسی این معبر مهم شهری، عملیات تعریض بخش ورودی بولوار وکیل آباد از سمت طرقبه و شاندیز در دستور کار قرار گرفت و این عملیات نیز با تعریض ضلع دیگر پل پرتوی و بخش ورودی بولوار وکیل آباد اردیبهشت ماه امسال به پایان رسید و اکنون عملیات اصلاح هندسی در ۲ طرف بولوار انجام شده و زیر بار ترافیکی رفته است.


دوربرگردان زیرگذر نمایشگاه، عامل مهم کاهش ترافیک وکیل آباد

کاظمی وجود دوربرگردان زیرگذر نمایشگاه از سمت انتهای بولوار وکیل آباد را یکی از عوامل ایجاد ترافیک در انتهای بولوار وکیل آباد دانست و افزود: در همین راستا باید این زیرگذر از سمت بولوار وکیل آباد مسدود شود؛ برای همین عملیات ساخت زیرگذر برونسی در دستور کار قرار گرفته است تا خودرو‌هایی که قصد تغییر مسیر از انتهای بولوار وکیل آباد به سمت تقاطع آزادگان، بولوار آیت ا.. هاشمی رفسنجانی و بزرگ راه امام علی (ع) را دارند، پس از ورود به بولوار شهید برونسی و با فاصله کمی از زیرگذر در حال ساخت تغییر مسیر دهند و ادامه مسیر خود را از روی پل شهید برونسی ادامه دهند.

وی افزود: با این تدبیر، مدیریت تردد خودرو‌هایی که قصد تغییر مسیر از سمت انتهای بولوار وکیل آباد به سمت بولوار امام علی (ع) را دارند، انجام می‌شود و از تداخل خودرویی در سمت دیگر بولوار وکیل آباد به سمت ییلاقات طرقبه و شاندیز جلوگیری خواهد شد.

معاون شهردار مشهد با بیان اینکه عملیات ساخت دوربرگردان غیرهمسطح شهید برونسی از تاریخ چهارم تیرماه امسال با برآورد اعتباری ۵۰ میلیارد تومان آغاز شد، اظهار کرد: خوشبختانه اکنون وضعیت ساخت این دوربرگردان به خوبی پیش می‌رود و اکنون این پروژه از پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصدی برخوردار است.


بهره برداری تا ۲۰ اسفند

وی تأکید کرد: امیدواریم براساس وعده‌ای که داده ایم، این دوربرگردان تا ۲۰ اسفند، یعنی ۶۳ روز دیگر آماده شود و به بهره برداری برسد.
کاظمی ادامه داد: دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی با عرض حدود ۷ متر، طول حدود ۵۵۰ متر و عمق ۷ متر در بزرگ راه شهید برونسی ساخته می‌شود.
وی در مورد مسدود شدن بولوار شهید برونسی نیز گفت: به دلیل انجام عملیات حفاری در ضلع غربی بولوار شهید برونسی، مجبور شدیم این مسیر را مسدود کنیم و اکنون مسیر بولوار شهید برونسی از سمت بولوار لادن به سمت وکیل آباد در ۲ مسیر تندرو و کندرو مسدود است و همشهریان برای رسیدن به بولوار وکیل آباد می‌توانند از مسیر انتهای بولوار پیروزی استفاده کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهرور
United States of America
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
بنظرم این پروژه فوق العاده بیهوده بود و فقط پول حروم کرد . در قسمت ورودی بلوار نمایشگاه اونقدر ترافیک نبود که بخواین زیرگذر به این خوبی رو ببندن و یکی دیگه توی بورنسی بزنن . درضمن من اگر جای شهرداری مشهد بودم قبل و بعد دو پل هاشمیه و دانشجو ، دو تا زیرگذر رفت و برگشتی میزدم تا هر بار که مردم بیچاره میخوان از یه سمت بزرگراه وکیل آباد به سمت دیگه اون برن ، مجبور نباشن از روی این دو پل همیشه شلوغ رد بشن .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->