جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان شد+فیلم

  • کد خبر: ۵۵۱۴
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان شد+فیلم
حریف حسن یزدانی به دلیل مصدومیت در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی آزاد روی تشک مسابقه حاضر نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که مسابقات رده بندی و فینال چهار وزن سوم و پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک عصر امروز (یکشنبه) در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود سایت اسپورت استار هند مدعی شد دیپاک پونیا حریف حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلو گرم به دلیل مصدومیت قادر به مسابقه نیست و بدین ترتیب این آزاد کار هندی به مدال نقره راضی شده است.
دیپاک پونیا که در اولین دیدار خود از ناحیه پا و چشم مصدوم شده اعلام کرده است پایش متورم شده و قادر به رقابت با حسن یزدانی در فینال نیست و بدین ترتیب تیم ایران به اولین و البته آخرین مدال طلای خود در این دوره از رقابت‌های جهانی کشتی آزاد رسید.
حسن یزدانی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ با کسب این مدال صاحب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز جهان شد.

حسن یزدانی، نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران قرار است در ليگ برتر كشتي ايران براي تيم مشهدی «تا ثبت جهانی توس» روي تشك برود، این کشتی گیر با شکست تمامی رقبای خود به مدال طلای رقابت‌های جهانی قزاقستان رسید و تنها طلایی کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان نام گرفت.

 

لحظه اهدا مدال به حسن یزدانی
تعداد بازدید : 1622

 

خبر مرتبط:
مشاهده فیلم دو کشتی آخر یزدانی و ضربه فنی حریف روس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->