جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

سینا مهراد بازیگر سریال «آقازاده» مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی + فیلم‎

  • کد خبر: ۵۵۱۶۰
  • ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
  • ۱
سینا مهراد بازیگر سریال «آقازاده» مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی + فیلم‎
سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پرطرفدار «آقازاده» امشب (پنجشنبه ۱۸ دی) ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود.
به گزارش شهرآرانیوز، سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پرطرفدار «آقازاده»  امشب ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی خواهد بود.

سینا مهراد با نام واقعی سینا سهیلی پسر سعید سهیلی کارگردان و برادر ساعد سهیلی بازیگر کشورمان است که متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ است و بازیگری را از دوران کودکی با فیلم‌های پدرش آغاز کرد، اما با بازی در سریال سایه بان برای اولین بار در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و نقش حمید را در این سریال ایفا کرد.
 
سینا مهراد بازیگر سریال «آقازاده» مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی است

بازی در سریال پدر از سینا مهراد چهره‌ای شناخته شده و محبوب نزد مردم ساخت و باعث دیده شدن او بیش از پیش گردید.

سینا مهراد در جدیدترین تجربه بازیگری اش در سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفت و نقش آقازاده‌ای به نام حامد تهرانی را در این سریال ایفا کرد که بازی او در این نقش هم مورد توجه هوادارانش قرار گرفت.
 
سینا مهراد بازیگر سریال «آقازاده» مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی است
 
 
یکی از نقش هابی ماندگار سینا مهراد در سینما مربوط به بازی او در فیلم ژن خوک به کارگردانی پدرش سعید سهیلی بود که این هنرمند جوان به خوبی توانست از عهده ایفای نقش عماد گربه این فیلم برآید.

گفتنی است بازپخش برنامه «دورهمی» ساعت ساعت ۶، ١١ صبح و ١۷ است.
 

ویدئو | واکنش سینا مهراد و مهران مدیری به اتفاقات اینستاگرام

تعداد بازدید : 1827
 

ویدئو | سينا مهراد: اشتباه کردم عاشق شدم

تعداد بازدید : 1469
 

ویدئو | ماجرای تصمیم مهاجرت سینا مهراد به خارج

تعداد بازدید : 1206
 

سینا مهراد: من از شرایط ازدواج فقط اصرار مادرم را دارم!

تعداد بازدید : 1189
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
1
وای وقتی اقایه مدیری می گفت تو استانبول خیلی خرابه رنگه سینا می پرید چشماش می گفت که ریحانه رو دوست داره اصلا از موقعیه که ریحانه رفته خارج سینا زیاد خراب شده حالا میدونم که کرونام گرفته قبل از کرونا اینجور بود❤❤❤❤❤❤❤❤
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->