نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آبکناری:سوت‌ها یکسان زده نمی‌شود| مقابل قزوینی‌ها بازی پربرخوردی داشتیم

  • کد خبر: ۵۵۲۲۷
  • ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
آبکناری:سوت‌ها یکسان زده نمی‌شود| مقابل قزوینی‌ها بازی پربرخوردی داشتیم
تیم بسکتبال اکسون توانست در ادامه رقابت های لیگ برتر از سد شورا و شهرداری قزوین نیز بگذرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، البرز آبکناری سرمربی تیم اکسون درباره پیروزی بر تیم شورا و شهرداری قزوین گفت: بازی خیلی سخت، پربرخورد و فیزیکی بود. در بعضی دقایق تمرکزمان را از دست دادیم و بازی برای مان سخت‌تر شد، ولی خوشبختانه توانستیم دوباره به جریان بازی برگردیم.
او درباره تاثیر غیبت بازیکن خارجی قزوینی‌ها نیز گفت: به هر حال گرنت هم بازیکن موثری در تیم شهرداری قزوین است، اما ما چاره‌ای نداریم و نمی‌توانیم روی این حساب کنیم که تیم‌ها چه بازیکنی دارند و چه بازیکنی ندارند ما باید تلاش خودمان را بکنیم تا بازی را درست انجام دهیم و اگر گرنت هم بود باز تمام تلاش مان را برای پیروی به کار می‌گرفتیم.
آبکناری که در دقایقی از بازی به نحوه قضاوت داوران معترض بود در این باره هم گفت: فکر می‌کنم این مسئله باید برطرف شود. باید سوت‌ها یکسان طده شوند و متاسفانه برخی از برخورد‌ها در این طرف زده نمی‌شود و برخی از برخورد‌ها در طرف دیگر میدان، یکسان سازی باعث می‌شود مربیان و بازیکنان با آرامش کارشان را ادامه دهند.
اکسون با دو پیروزی پیاپی بر نفت و شهرداری قزوین حالا به عنوان یک مدعی مطرح است، آبکناری در این باره گفت: ما باید تلاش کنیم و خیلی هنوز بازی داریم و تازه در مرحله مقدماتی هستیم و هنوز دور برگشت مانده است. الان مشخص می‌شود کدام تیم‌ها می‌توانند ثبات خودشان را حفظ کنند و بازی به بازی بهتر شوند. هر چه در جدول بالاتر قرار بگیریم برایمان بهتر است چوندر این شرایط پلی آف به نسبت راحت تری خواهیم داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->