مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

تا پایان سال ۶ پروژه بزرگ‌مقیاس در مشهد به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر: ۵۵۳۶۴
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
تا پایان سال ۶ پروژه بزرگ‌مقیاس در مشهد به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل نظارت بر اجرای طرح‌های زیربنایی شهرداری مشهد گفت: تا شهریور ۱۴۰۰ حدود ۲۰ پروژه بزرگ‌مقیاس با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در شهر مشهد افتتاح خواهد شد.
لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ مدیرکل نظارت بر اجرای طرح‌های زیربنایی شهرداری مشهد گفت: تا شهریور ۱۴۰۰ حدود ۲۰ پروژه بزرگ‌مقیاس با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در شهر مشهد افتتاح خواهد شد. قرارداد اکثر این‌پروژه‌ها بسته شده و از پیشرفت ۶ تا ۹۷ درصدی برخوردارند.

سیدمحمود ریحانی افزود: از این ۲۰ پروژه تا پایان امسال ۶ پروژه شامل اردوگاه سامان‌دهی معتادان متجاهر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، پارکینگ آزادی با هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان در نیمه بهمن، بازگشایی مسیر کوشش تا خلج با هزینه ۵۰ میلیارد تومانی تا ۲۰ بهمن، پل ابوطالب با هزینه ۸۰ میلیارد تومانی در نیمه اسفند، دوربرگردان شهید برونسی با اعتبار۷۰ میلیارد تومانی در ۲۰ اسفند و بولوار‌الزهرا (س) در منطقه ۵ با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در ۲۵ اسفند ماه امسال افتتاح می‌شود.

وی درباره سایر پروژه‌هایی که در سال آینده افتتاح خواهد شد نیز تصریح کرد: پروژه پارک مهریز در اول اردیبهشت ۱۴۰۰ با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار، تقاطع غیرهمسطح مصلا در ۲۵ اردیبهشت سال آینده با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و سامان‌دهی کال اسماعیل‌آباد در نیمه تیرماه سال آینده با ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.

ریحانی ادامه داد: بولوار ۴۵ متری سردخانه در منطقه ۷ شهرداری مشهد نیمه تیرماه سال آینده با ۶۰ میلیارد تومان هزینه، ۲.۵ کیلومتر ابتدایی بزرگ‌راه مشهد-چناران با هزینه ۷۰ میلیارد تومانی در ۲۰ تیر سال آینده و پارکینگ هشت‌آباد در ابتدای مرداد ۱۴۰۰ با هزینه‌کرد ۸۰ میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرکل نظارت بر اجرای طرح‌های زیربنایی شهرداری مشهد اضافه کرد: برای بهره‌برداری در سال آینده پروژه‌های دیگری نظیر پردیس تئاتر شهر با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۰ مرداد، پروژه رودپارک چهل‌بازه با اعتبار تقریبی ۲۰۰ میلیارد تومان برای ۱۳ مرداد و تقاطع چهارسطحی آزادگان هم در ۱۷ مرداد سال آینده برنامه‌ریزی شده‌اند.


بهره‌برداری از ۳ سطح تقاطع آزادگان تا پایان سال

ریحانی با بیان اینکه ۳ سطح از تقاطع چهارسطحی آزادگان تا آخر امسال بهره‌برداری خواهد شد افزود: ۲ سطح باقی‌مانده آن در مرداد سال آتی، با مجموعا ۴۰۰‌میلیارد تومان هزینه‌کرد به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی درباره تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس نیز گفت: این‌پروژه با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا شهریور آینده و پارکینگ پرستار نیز با هزینه ۵۰ میلیارد تومانی تا ۳۱ مرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.
این‌مقام مسئول بیان کرد: پارکینگ پرستار در مرحله نازک‌کاری قرار دارد. کار اسکت‌بندی این‌پروژه به اتمام رسیده و آسانسور و تأسیسات در حال نصب و راه‌اندازی است. پروژه چپ‌گرد آزادی به میثاق نیز در شرف انعقاد قرار داد است.

مدیرکل نظارت بر اجرای طرح‌های زیربنایی شهرداری مشهد افزود: یک فاز پروژه رودپارک تا فروردین و فاز دوم آن تا مرداد باید به اتمام برسد؛ بنابراین برای این‌پروژه باید شب‌ها نیز عملیات عمرانی را ادامه داد، اما با توجه به اینکه تعدادی از شهروندان از تخلیه بار در این‌پروژه شاکی بودند ما هم برنامه‌ریزی کردیم که این‌کار‌ها شب‌ها انجام نشود.

ریحانی درباره پروژه پردیس تئاتر هم اضافه کرد: در این‌پروژه نیز برنامه‌ریزی اجرایی به‌گونه‌ای است که مشکلی برای همسایگان ایجاد نشود.
مدیرکل نظارت بر اجرای طرح‌های زیربنایی شهرداری مشهد تصریح کرد: پروژه‌های بزرگ‌مقیاس که به‌طور عمده بالای ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دارد به‌طور مستقیم زیر نظر این‌اداره‌کل است. ریحانی با بیان اینکه پروژه‌های کلانی نیز در زیرمجموعه شهرداری‌های مناطق تعریف شده است افزود: به عنوان مثال پروژه پارکینگ پرستار یا بولوار الزهرا (س) ازجمله این‌موارد است که از نظر فنی به خود مناطق تفویض می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->