«ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت
سرخط خبرها

بازگشایی مدارس و شروع آموزش حضوری از اول بهمن ماه + جزئیات

  • کد خبر: ۵۵۳۹۹
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
  • ۱۴۰
بازگشایی مدارس و شروع آموزش حضوری از اول بهمن ماه + جزئیات
وزیر آموزش و پرورش از آغاز آموزش حضوری مدارس از اول بهمن ماه ۹۹ با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی برای برخی مقاطع و مدارس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پروش در خصوص بازگشایی مدارس زیر ۵۰ نفر و پایه اول و دوم از اول بهمن گفت: کادر اداری و اجرایی در همه مدارس کشور به استثنای شهرهای قرمز از ابتدای بهمن ماه در مدرسه حضور داشته باشند.


اینجا بخوانید: آخرین خبرها از بازگشایی مدارس از فردا، اول بهمن ماه (۳۰ دی ماه ۹۹)


وی افزود: دانش‌آموزان مناطق آبی و زرد در مدارس زیر ۵۰ نفر در همه پایه‌های تحصیلی و در مدارس بالای ۵۰ نفر فقط پایه‌های اول و دوم ابتدایی از یکم بهمن به مدرسه می‌روند. کلاس‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و حداکثر تعداد دانش آموزان در هر کلاس باید ۱۰ نفر باشد.

 

ویدئو | بازگشایی مدارس زیر ۵۰ نفر و پایه اول و دوم از اول بهمن

تعداد بازدید : 23715

 

سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی نیز پیش‌تر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با وجود کاهش شیوع کرونا در بخش‌های عمده‌ای از استان‌های کشور و تغییر وضعیت برخی شهر‌ها از نارنجی به زرد آموزش حضوری مدارس برقرار خواهد شد یا خیر، بیان کرد: براساس جلساتی که در ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود چند تصمیم مهم گرفته و مقرر شد تا حضور کادر اداری مدارس به مثابه کادر ادارات در نظر گرفته شوند.

 

او ادامه داد: همچنین بنا شد تا از اول بهمن مدارس در پایه‌های اول و دوم ابتدایی و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به طور حضوری برگزار شوند و شیوه نامه‌های آن در حال تدوین است.

 

حسینی با اشاره به اینکه مدارس با جمعیت کمتر از ۵٠ نفر امکان آموزش حضوری دارند، تصریح کرد: مدارس دانش آموزان با نیاز‌های ویژه به طور میانگین کمتر از ۵٠ نفر دانش آموز دارد بنابراین امکان آموزش حضوری میسر است.

 

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا زیرساخت‌ها و آمادگی لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود دارد یا خیر، گفت: تجربه حضور دانش آموزان در مدارس را برای امتحانات نهایی سال گذشته و پایگاه‌های سنجش سلامت داشتیم که خوشبختانه گزارشی از ابتلا به کرونا را در چنین شرایطی شاهد نبودیم ضمن آنکه برگزاری کلاس‌ها با ١٠ نفر دانش آموز خواهد بود.

 

حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت است

حسینی با تاکید بر اینکه سلامت دانش آموزان اولویت ماست، تاکید کرد: در سراسر دنیا اولین محلی که با شیوع کرونا تعطیل شد مدارس بود و ما هم به این موضوع واقف بودیم و آن را اجرا کردیم، اکنون هم صرفا برای تعدادی از پایه‌ها این آموزش حضوری برقرار خواهد بود.

 

او بیان کرد: در آموزش و پرورش عادی کمتر از ۶ درصد دانش آموزان در مدارس با جمعیت کمتر از ۵٠ نفر درس می‌خوانند  پس این شرایط آموزش حضوری برایشان قابلیت اجرا دارد.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اقدامات این وزارتخانه در ایام کرونا در خاورمیانه از سایر کشور‌های منطقه بهتر بود، گفت: فعالیت و تلاش‌های معلمان و مدیران ما در این ایام چندین برابر قبل شده است و سعی داریم تا فرصت آموزش برای همه دانش آموزان فراهم باشد.

 

تمهیدات ویژه برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه

حسینی درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در ایام کرونا تصریح کرد: ایجاد پایگاه‌های آموزش مجازی، ایجاد کانال آموزشی، برگزاری آموزش‌های منزل محور، اضافه کردن زبان اشاره به آموزش‌های تلویزیونی از جمله اقداماتی است که برای این دانش آموزان در ایام کرونا انجام شده است.

 

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی درباره گلایه‌هایی که به افت تحصیلی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در ایام کرونا می‌شود، گفت: گزارش‌های بین المللی نشان داده است که اگر فرض کنیم تمام مدارس از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، نیروی انسانی و... کامل باشند و آموزش مجازی برقرار شود باز هم دانش آموزان نسبت به ایام برگزاری آموزش حضوری ۵٠ درصد دچار افت تحصیلی می‌شوند.

 

تهیه ١۴٠ هزار تبلت برای دانش آموزان سراسر کشور

او بیان کرد: بروز کرونا ناگزیر روش آموزش را تغییر داد و ما هم مجبور شدیم در کمترین زمان ممکن تغییر رویه بدهیم تا آموزش‌ها تداوم داشته باشد.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مسئولیتی که برای تامین تبلت و ابزار‌های لازم آموزش مجازی انواع دانش‌آموزان دارد، تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده تاکنون ١۴٠ هزار تبلت با کمک خیرین حقیقی و حقوقی برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار تهیه شده است و این مسیر تداوم دارد.

 

منبع: YJC


بیشتر بخوانید:

 

ستاد مبارزه با کرونا: حضور در مدارس اجباری نیست (۲۷ دی ۹۹)

 

وزیر بهداشت: مخالف بازگشایی مدارس از اول بهمن هستیم (۲۵ دی ۹۹)

 

مدارس کدام شهر‌ها بازگشایی می‌شوند؟

 

کدام شهر‌ها قرمز، نارنجی، زرد و آبی کرونا هستند؟ + جدول

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
9
50
خودتون حاضرید بزارید بچه هاتون برن مدرسه تا واکسن نزدن مگه بچه ها ماموش ازمایش گاهی شماند تا واکسن نی اومده مدارس باید انلاین باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
والا به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
5
39
تا کرونا نرفته نباید مدرسه رو باز کنین میخوان جون بچه هامون رو بگیرین تازه کرونای اینگیلیسی
هم داره میاد آقا تا کرونا نرفته مدرسه رو باز نکنین
آخه تدریس آنلاین چه بد داره شما
بچه های خودتونو میفرستین حضوری بعد بچه هامونو میفرستین تو مدرسه ای که چندتا دانش آموز هستن که شاید خیلیاشون کرونایی باشند
لطفا تا وقتی کرونا نرفته مدرسه رو باز نکنیییید
این رو یکار کنین به دست وزیر برسه که از خواب بیدار بشه ببینه ایران الان تو چه خطریه
آیسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
بابا ولمون کنید جا امنی داریم ما تو خونه سلامت تریم و به کلاس های مجازی عادت کردیم کسانی که میگن ما با مجازی یاد نمیگیریم باید خودشون سوال پیدا کنن ، جست و جو‌ بکنن بخوای خودت تلاش کنی به این حرف ها نیست وزیر آموزش پرورش دوست داره ما بمیریم.و به آرزو هامون نرسیم هرکی جونش براش مهمه ما که از سر راه نیومدیم شما که تا الان مجازیش مردین باید از این به بعد هم مجازیش کنید راستی دبیرستانی ها شما که بچه نیستید دیگه بزرگ شدین شما بخوای تلاش کنی نیازی به معلم نیست
میلاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
4
34
یعنی جون بچه های معصوم توی این شرایط بحرانی که ویروس کرونا هم جهش پیدا کرده برای وزارت آموزش و پرورش اهمیت ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
5
41
تا واکسن هنوز نیومده نمیزاریم بچه هامون برن مدرسه اموزش باید انلاین باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
5
39
خدایی کی میخواین دست بردارین شوخیشم خوب نیستا شوخی نکنید همینطوری خیلی زندگی راحتی داریم حالا بریم مدرسه کرونا ام بگیریم معلومه دیگه جای مردم نیستید که جای گرم نرم خودتون نشستید فقط یه چی میگین اجرا کنن
البته انتظاریم نداریم کی از رو اصول پیش رفتیم که بار دوممون باشه
لطفا حظوری نباشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آقا یا خانم محترم.شما از طریقه نوشتن حضوریتون وضعیت درسیتون مشخصه بازم اصرار به مجازی دارید؟منم موافق نیستم اما تا کی پشت گوشی سلامت چشم و کمر و گردنمونو به خطر بندازیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
هچین یه جوری می گی سلامت انگار مثلا بچها برن روی او نیمکت ها بدنشون قوی میشه یا مثلا بچه ها با هم دعوا می کنن انگشت همو میشکنن براشون خوبه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
30
27
خداروشکر باز کنید دیگه خسته شدیم با گوشی ما عملی داریم باید حضوری باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بله حضوری نباشه تا نسل آینده ندونه حظوری یه چیز دیگه هست[:
(صرفا خواستم غلط املایی بگیرم)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
13
41
بابازگشایی مدارس موافق نیستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
6
47
الان تازه کرونای انگلیسی هم وارد کشورشده. میخواید مدارس رو هم باز کنید .
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
29
23
خداکنه مدارس باز بشه.ما دبیرستانی ها هیچی تو مدرسه مجازی یاد نمی گیریم.خدا رو شکر معلم ها هم دارن هی سختگیری رو تو امتحاناشون بیشتر می کنن.به خدا ما هم گناه داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
7
38
جان مردم براشان اصلا مهم نیست کلاس اولی و دومی ها شدن موش آزمایشگاهی پس چرا بقیه مقاطع به صورت مجازی هست فکر کنم کرونا کاری به کلاس اولی ها نداره
این های که این تصمیم را گرفتند یا خودشان بچه ندارند یا اگر هم دارند در بهترین شرایط و امکانات رفاهی درس میخوانند ؛ میخواهند بچه های ما رابفرستند ببینن اوضاع چطور پیش میره،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
1
37
اگر حفظ سلامت در اولویت شما بود نباید این تصمیم را میگرفتید بچه برای شما بزرگ نکردیم که روی بچه های ما ازمایش انجام بدهید یک کلاس اولی چه از کرونا میدانه تا رعایت کنه لطفا با جان مردم بازی نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
مابا باز گشای مدارس خیلی مخالفیم چون کرونا هنوز وجود دارد اگه بچه هامون کرونا گرفتم اینجا وزیر جواب گو هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
1
26
چرا حالا اول و دوم کوید ۲۰ هم اومد دلشون نمیسوزه که
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
22
بچه ها ناقل کرونا میشن و خیلی راحت به بزرگترها انتقال میدن و هر کسی تو خونه اش کهنسال یا دیابتی یا کسانی که بیماری زمینه ای دارن رو داره و احتمال مرگ این افراد زیاده خودتون قضاوت کنید
خانم حقیقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
14
سلام آقای وزیر ومسولین محترم ستاد کرونا و عزیزان تصمیم گیرنده و تعیین مصوبات بچه ها وخانواده ها باتوجه به اینکه قبلا هم حتی پایه اول ودوم رای نیاورده بود برا حضوری" حاضر نیستند مدرسه بروند دوما ضربات روحی تفاوت تبیعض چه می شود اصلا فکر کردید کلاس ۳۶ نفره روستایی که تا دم در می نشینند و اصلا کاهش بازدهی چیزی که در فضای مجازی به همه جا می رسد آلودگی های شهرهای بزرگ را فکری کرده اید؟ اگر جبران بخواهند بکنند معلم باکلاس جزوه تابستانی تهیه کند آخر شهریور تحویل بگیرد کلاس دوم که دیگر راه افتاده حتی کلاس اولی بازکردن به چی اعتماد کنتد
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
17
سلام آقای وزیر آموزش و پرورش،توی سرمای زمستان که امکان تهویه کلاس هم نیست و ویروس هم توی دماهای پایین تر عملکرد بیشتری داره..آخه چرا فکر نمیکنین که علت کاهش آمار کرونا ، کم شدن تجمعات و ترددهاست...حالا دوباره می خواهین تجمع ایجاد کنین.؟.چرا فکر نمیکنین و حرف میزنین.؟..در این شرایط فقط رفع اشکال و اونم غیر اجباری برای کسایی که واقعا مشکل دارن اونم با ماسک و ....ختم کلام...
الهام مشایخی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
17
8
با سلام و خسته نباشید. بنده ب عنوان دانشجوی ارشد رشته فیزیولوژی برای یادگیری انلاین مشکلات زیادی در مسیر یادگیری وجود دارد. از انجایی که دانشجویان به هدف یادگیری برای اشتغال وارد این عرصه میشوند عاجزانه نیازمند بازگشایی مدارس و دانشگاهای سرتاسر استان بوشهر میباشم. ارادتمند شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
7
با کرونا معمولی که نمردیم ، این کرونا انگلیسی هم اومده بقیه شو جارو کنه ، از اون ور هم شما مدارس رو باز کردید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
7
سلام مدرسه رو باز نکنید بخدا اگه بچه ها هم پروتکل ها رو رعایت کنند معلما رعایت نمی کنند ما تازه به این آموزش مجازی عادت کردیم دوباره روز از نو روزی از نو
‌‌‌‌‌‌‌‌
United States of America
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
5
۲۲ بهمن نزدیک شده باز
ریهانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
2
7
من واقعا به عنوان یک مادر اصلا موافق نیستم بچم بره مدرسه
کامیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
3
5
من هر وقط دلم بخواد میرم دلم نخواد نمیرم دست جونم نموندم .
یک دانش آموز
Netherlands
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
7
یه جوری میگه انگار دانش آموز ها خوشحالن که مدارس داره حضوری میشه . غلط کردین میخواین مدارس رو حضوری کنید من که عمرا برم مدرسه اگه مامان و بابام گزاشتن برنمن خودم ار مدرسه فرار میکنم و نمیرم مدرسه. و به وزیر اموزش پرورش پیشنهاد میکنم دهه هشتادی ها رو عصبانی نکنه
سیمین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
6
تورو خدا مدارس باز نکنید بچه های کلاس اول و دوم خیلی کوچیکن گناه دارن اگر خدایی نکرده مریض بشن کی جوابگو هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
9
5
مدارس همه مقاطع باید باز بشه با این وضع آموزش من مطمئنم که بیشتر بچه ها تو درساشون به جای اینکه پیشرفت کنند پسرفت کردند پس لطفاً مدارس باید باز باشه.
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
7
5
پس چرا مدارس متوسطه اول باز نمیکنید بابا مردیم پش ت ای گوشیا تو خونه دیگه نه کمر داریم نه دست نه سر چشمامونم داره از کار میفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
3
آقای وزیر چرا در بین این همه پایه فقط گیر دادید روی کلاس اولی ها ودومی ها،این خوب میدانی این هاعقل ودرک کاملی نسبت به کرونا ندارند تا بخواهند رعایت کنند لطفا استرس و فاجعه برای خانواده ها درست نکنید ما کم مشکل نداریم اینو هم شما مسولین می خواهید بهش اضافه کنید لطفا اول فکر کنید بعد تصمیم بگیرید
ناشناس
United States of America
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
2
5
اول بچهای خودتونوبفرستین مدرسه بعد بچهای دیگرو موش آزمایشگاهی بکنید چکاری تواین اوضاع تا کی میخواهین مردم زجر بکشن بس دیگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
3
زرشک
A
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
4
حالا کرونا گرفتن یه چی بچه ها ک نمیتونن برن ودس های قبلی رو دوبار بخونن اگه معلم ها از درس های قبلی بپرسن هیچ دانش اموزی بلد نیست و اینطوری نمرات بدی بهشون میدن اگه یکی از دتنش اموزان کرونا گرفته باشه همشون میگیرن دیگه خدایی چ انتظاری دارین....‌
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
4
شمارا به خدا قسم می دم دست از این تصمیمات بردارید با جون مردم بازی نکنید بذارید واکسن را بزنیم بعد مدارس را باز کنید بچه ها ضعیفن ناقل هستن ما که بچه هامون را نمی فرستیم
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
من به هیچ عنوان نمیزارم بچه ام بره مدریه، اول بچه های وزیران برن مدرسه اگه سالم موندن باز هم من بچه امو نمیفرستم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
4
واقعا خنده داره کلاس اولی ودومی هنوز نمیتونن شلوارشونو بکشن بالا اونوقت پروتکل بهداشتی رعایت کنن مخصوصا استثنایی ها
مایدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
5
خودتون میگید کرونا انگیلیسی اومده که انتقال اون ۷۰ درصد بیشتره بعد بچه های بیچاره ما برن مدرسه آخه انصافه من خودم دخترم پیش دبستانی میره چطوری بزارم بره مدرسه با این که تو کلاس ۶ نفر هستن کافیه یگی از اونا مریض باشه.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
4
دو هفته اول رو با بچه های وزیرا ومدیران وروسای ادارات وبانکها شروع کنید بعدا با بچه های ضعفا که پولی برای جلوگیری از بیماری ندارن
مهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
8
سلام نمیدونم این چه مدیریت و تدبیری هست که اقایان دارن و کمی شرایط که بهتر میشه انگار ارامششون بهم میخوره و میخوان به هر طریق موج بعدی رو کلید بزنن تا اوضاع به شکل قبل نشه بچه ها رو مدرسه نمیفرستیم نهایت یک سال عقب میفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
1
پنجم هم میره
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
3
واقعا براتون متاسفم
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
برای کیا متاسفی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
8
3
خداروشکر مدارس باز کنید
Savash
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
4
آقای وزیر شما که به فکر سلامتی دانش آموزا نیستید .. تازه جهش انگلیسی کرونا هم اومده و بیشتر جوان ها درگیرن ..

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
3
آخه بچه 6 تا 8 ساله چه پروتکلی می خواهد رعایت کنه ، چرا کلاس اولیها
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
5
این چجور کاریه که ۱۰ نفر ۱۰ نفر بریم مدرسه با ماسکو دستکشو الکول اصلا نمیشه سر کلاس چیزی نوشت من خودم سر کلاس اصلا رعایت نمیکردم ماسکمو میاوردم پایین اصلا نمیتونستم با ماسک سر کلاس نشست خفه میشی تازه زمستونم هست هوا سرده اگه پنجره ها هم باز کنیم بازم سرما میخوریم امسال که نصفشو انلاین گذروندیم بقیشم اگه میشه انلاین میشه ایشالا برای سال بعد واکسن کرونا میاد راحت میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
2
5
خدا رو شکر بابا ما خسته شدیم دروس عملی رو اصلا ما نمیتونیم مجازی یاد بگیریم تو کارگاه هنرستان راحتیم تمامی ابزار و امکانات موجوده زود باز کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
2
4
سلام این چه وظعشه الان زمستونه و داره یه ویروس انگلیسی قوی میاد امکان کرونا گرفتن خیلییییی زیاده شما میخواید اونایی که کرونا نگرفتن هم کرونا بگیرن مگه بچه های ما چه گناهی کردن،اگر به خاطر پول مدرسه هست من پولش رو میدم اما نمیزارم بچم به هیچ وج بره مدرسه آقای وزیر آموزش پرورش نشسته پای بخاری و هی دستور میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
6
من الان دیابتی هستم
از معلمم پرسیدم که باید بیام مدرسه اگه بهمن ماه حضوری شد
میگه اره باید حتما بیاید همگی
خوب من الان چیکار کنم مگه از جونم سیر شدم بیام
رویانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
2
4
من که ذتا واکسن نزنم نمیرم مدرسه
گرچه حال و‌حوصلشم ندارم
دیگ حالم از درس و مدرسه بهم میخوره
سارینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
4
بچه ها کرونا بگیرن کی پاسخگو هست
خودتون حاضرید بچتونو بفرستید مخصوصا با اینکه کرونا ی انگلیسی هم وارد ایران شده.
#خجالت بکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
4
آگه مشکلی نیست چرا خودتون ماسک میزنید هنوز من که نمیزارم بچم بره مدرسه تا کلا کورنا از بین نرفته . نکنه باز میخواید یه سری معلمها و بچه ها بگیرن بمیرند تا عید باز رفت و آمد رو محدود کنید همه رو هم جریمه کنید پول بره تو جیبتون .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
3
سلام
من خودم پار سال کرونا گرفتم روی امتحانات پایانی
و تعدادی از دوستانم به خاطر همین امتحان پایانی از دست داده ام
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
4
من نمی دونم چه فرجی شده که باید کلاس اول و دوم برن مدرسه، مردم واکسینه شدن؟ویروس ریشه کن شده؟!!!! والا اگه آماری که گفته شده واقعا کم شده باشه از رعایت کردن مردم هست نه چیز دیگه، حالا دوباره مدارس رو باز کنید تا شاهد افزایش میزان مرگ و میر باشیم، هر بار یه سازی سر خانواده ها زده میشه، الان که چند ماه از سال تحصیلی گذشته و همه با این شرایط مجازی کنار اومدن و برنامه های تحصیل مجازی برای بچه ها افتاده رو قلتک من نمی دونم این تصمیم گیری ها چیه!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
3
این آقا انگار میخاد کاری بکنه اونم به زور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
3
1
باز بشه بهتره جون هیچی یاد نگرفتیم از مدرسه انلاین .باز بشه با رعایت کردن ایشیلا هیجی نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
3
2
دارید با جان بچه ها بازی میکنید این بچه ها چه گناهی کردن بفرستیشون مدرسه که کرونا بگیرن ترجیح می‌دهیم بی سواد باشند ولی حد اقل زنده باشند نه اینکه بمیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
3
چرا باید مدرسه ها باز بشه مگه بچه های ما موش ازمایشگاهی هستن مگهجون بچه هامون و از سر راه اوردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
2
3
توراخدا مدارس را بازکنید دیگه خسته شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
3
بهمن ماه تا اخر امسال تعطیل باشه
ناشناس
Germany
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
4
چرا می‌خواین مدرسه ها رو باز کنید الان زمستونه هوا سرده تو کلاسا هم نمیشه درو پنجره ها رو باز کرد
این چه وضعشه والا انگار قصد دارید مردمو به کشتن بدید خدایی بچه های خودتون باشین میزارید برن مدرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
2
1
سلام به همگی
دوستان همش بخاطر22بهمن هستش بعد از22بهمن و بعد از پایان انتخابات ریاست جمهوری مدارس رو میبندند
نگران نباشید همش بخاطر این دو مورد هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
6
حق ندارن مدارس رو باز کنن .مگه اول مهر با جون بچه هامون بازی نکردن و مدارس رو باز نکردن که آمار مبتلایان کرونا بالا رفت؟چرا میخوان بچه هامون آسیب ببینند؟خصوصا بچه کلاس اول و دوم که واقعا براشون، رعایت بهداشت در رابطه با کرونا سخته.
Sh
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
3
نمیدونم منظورشون چیه از این کارا، مهر ماه هم همین کارو کردن آمار رفت بالا،مگه کرونا تموم شده که مدارس باز میشه؟! فقط میخوان با جون مردم بازی کنن
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
2
واقعا خیلی مسخرس شما بچهای خودتونو مدرسه میفرستید که بچه هامونو بفرستیم مدرسه حضوری؟؟از این گذشته بچها چجوری میتونن که از نظافت بهداشتشون رو رعایت کنن اونا تویه خونه هم نمیتونن بهداشتو رعایت کنن چه برسه به مدرسه
ناشناس
Czechia
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
1
2
لطفاً مدارس را باز نکنید مگه ازمون انلاین چشه جون بچه های ما برای مهم است الان هم که فصل سرما است و ممکنه که خیلی از بچه ها آنفولانزا یا کرونا گرفته باشن و راحت به بچه های ما هم انتقال بدن.
لطفاً توجه داشته باشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
2
1
خدا کنه مدارس باز بشه چون با هیچی از درس ها متوجه نشدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
2
باسلام و خسته نباشید چرا میخواهید مدرسه ها را بازگشایی کنید تازه کرونای اینگیلیسی هم امده میخواهید بچه های مردم کرونا بگیرند توروخدا مدرسه ها را بازگشایی نکنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
2
خیلی یاد گرفتیم زمان مجازی حالا باید تو حضوری جواب بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
6
با اهدای سلام
باز شدن مدارس خوبه ولی با این شرایط حفظ جان مهم تر از درس و مشق و این چیزا شده ما این سختی تدریس شاد رو به جان میخریم ولی با باز شدن مداس موافق نیستیم(نیستم)
این کرونا تعارف نمیکنه...
خزان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
2
بچه ی من دو تمام مقاطع شاگرد اول بوده و الان هم هست اما از اول سال تحصیلی تا به الان اصلا نذاشتم حتی یه روز بره مدرسه چند بار اخطار دادن که اخراج میشن گفتم باشه مهم نیست خود بچه م مهمه تبلت و موبایل هم نداشتیم شاد اصلا شرکت نکرده بود تازه یه ماهه که موبایلی برای خودمو اون تهیه کردم که امتحانات مستمر تمام شد و امتحانات پایان ترم شروع شده و رو به اتمام هست اما از تبلت خبری نبود گرچه تک فرزند من پدرش وفات کرده و من به تنهایی مخارج زندگی مون
خزان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
1
هرگز نمیذارم فرزندم به مدرسه بره تا واکسن به کل جامعه تزریق نشه
تبلت هم که وقتی به ما که همسرم فوت کرده و پسرم یتیم هست تعلق نگرفت منطقه محروم بلوچستان هم زندگی میکنیم
تنها امید زندگیم را به مدرسه نمیفرستم
هرگز راضی نیستم که هیچ دانش آموزی مدرسه برود
Mhdiyh
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
2
بهتره مدارسو باز نکنید .مگ ما بازیچه دست شماییم.
مدارسم باز بشه هیشکی نمیاد مدرسه.
بخدا خطرناکه شماها مگ وجدان ندارید؟؟؟؟با جون مردم بازی میکنید.
شما اگ ب فکر بچه ها بودید ب فکر جونشون میبودید ن ک بگید بیاید برید تو دهن شیر .(باز کردن مدارس)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
2
اگر سلامت دانش آموزان برای شما در اولویت است پس چرا فقط کلاس اولی و دومی باید برن مدرسه اما بقیه پایه ها به صورت مجازی است
پس نتیجه میگیریم سلامتی دانش اموزان برای شما مهم نیست فقط میخواهید به عنوان موش آزمایشگاهی از شان برای منافع خودتان استفاده کنید،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
2
سلام جناب وزیر ترخدا با جون بچه ها بازی نکنین هرچی باشه اونها آینده کشور هستند التماس و لطفاً مدارس رو باز نکنید مهم تر از آن این است که بانک هارا تعطیل کنید لطفاً مدارس را باز نکنید گناه دارن این بچه ها
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
1
0
بنظرم کسی نباید بره مدرسع اوناییم که میگن بریم خیلی ان میخورن دارن اززبون خودشون زر میزنن کونیا به فکر بقیه نیستن آشغالا منظورم اون آدم هایی هستند که میگن بریم مدرسه چون خیلی خودشیرین واننن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
1
مدرسه ها هم باز بشه ما بچه ها مونو نمیفرستیم بچه ای که اصلا بیرون نرفته نه خونه فامیل نه جایی چه جوری بیاد به مدرسه واسه خونه کسی بری کرونا هست ولی تو مدرسه نیست میدونین این بچه ها چند ماهه بیرون رو ندیدن الکی مدارس رو برای پایه اول ودوم باز نکنید مسئولین به فکر بچه ها باشید
Reihaneh
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
سلام
توروخدامدارس‌وبازنکنید‌الان داداشم میخابره کلاس اول من هیچ وقت نمیزارم بره مدرسه
خودمم دوست ندارم برم خواهش میکنم امسال نریم مدرسه واسه سال بعد بریم به جون خودتون
قبول کنید خداشمارو حفظ کنه اگه مدارس وبازنکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
1
1
خدا کنه باز بشه برای دوازدهمی ها خیلی سخته شما دبستانی ها و راهنمایی ها درساتون اونقد جدی نیست میگین باز نشه
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
2
خیلی باید خرباشم که بچمو بفرستم مدرسه الان شهرم زرده برن قرمز میشه نمیدونم کی به اینا سمت میده اینجور برنامه از مخشون درمیارن
مانی
Germany
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
نه باز نکنید مجازی که خیلی خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
پنجم بازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
اصلا واسچی دارید مدرس ارو باز میکنید باز دوباره کرونا زیاد بشه بچه هامون چی از اونطرف چندتا ویروس دیگه امده تواین وضیعت که چندتا چندتا ویروس میاد بچه هارو را بدیم برن مدرسه معلوم نیس کدوم یکی از خانواده های همکلاسیاش کرونا نداشته باشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
1
1
اینایی که میگن باز نکنید خونه واسشون گرمی کرده دیگه زورشون میاد برن مدرسه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
2
کرونا مگه تموم شده مدارس باز بشه !!!؟؟؟؟
با جون بچه ها و خانواده هاشون و مردم بازی نکنید...
یوسف ممی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
خیلی بد شد همین آنلاین بهتر هست الان من غیر دولتی میرم شاد برگزار نمیشه در سایت اسکای روم برگزار میشه اینطوری بهتره استرس کمتره سر پرسش بعد اینکه غیر حضوری بهتر متوجه میشم اگه حضوری باشه خوب متوجه نمیشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
1
2
تواین اوضاع من امکان نداره پسرم بفرستم مدرسه بی سوادی راترجیح میدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
این ادا و اصولها فقط یه دلیل داره که هر عاقلی با توجه به مقتضیات زمانی و سیاسی میتونه درکش کنه وگرنه هیچ توجیهی برای بازگشائی مدارس تو هیچ مقطعی وجود نداره، ملت که کور یا ابله نیستن ما داریم میبینیم روزانه امبولانسایی که بخاطر بیمارای کرونایی تردد میکنن میبینیم پرچمهای سیاه و بنرهای تسلیت در منازل رو که چقدر زیادتر شدن مگه شوخی بازیه وایجون بچه های مردم وسطه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
ما چی کار کنیم وسط سال خودرون بچه هاتون رو میفرستین حالا اجباری نکنید ما که تو این اوضاع نمیرسیدم حالا وضعیت زرد شده بداریدولمون کنید دیگه
فرزانه رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
1
من موافقم که برم مدرسه واقعا من تو مجازی هیچی یاد نمیگیرم
کیانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
2
خواهش میکنم مدارس رو باز نکنید چون جون بچه ها در خطر است من با خانم حقیقی موافق هستم
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
2
سلام بخدا ما کنکوریا بدتر از اول و دوم و هنرستانیا هستیم تورو خدا بیاید ی فکری ب حال ما کنکوریا کنید ما با اموزش مجازی هیچی متوجه نمیشیم
سما نظری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
1
اصلا خوب نیست ما اصلا این وضع نمی
پذیریم چرا چون من الان کلاس پنجم هستم
و واقعا برام سخته
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
1
من با باز شدن مدارس موافق نیستم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
گفته شده کلاس ها باید نهایت ده نفر باشه اکثر مدارس غیر انتفاعی فضای بسیار کمی دارن کلاس ها کوچک هستن با ده نفر هم فاصله اجتماعی حفظ نمی‌شود.. و مدارس غیر انتفاعی اکثرا تهویه مناسب ندارن آیا واقعا برای چنین مسائلی اندیشه ای بوده یا فقط مثل تمام کارهای مسولین اول انجام میدن بعد بفکر عواقب کار هستن... آیا واقعا کودکان 7 8 ساله می‌توان از بازی‌های جمعی منع کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
مدارس باز نشود ماجونمون را از سراه نیوردیم
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
آخه چرا می خواهید مدرسه
یک دانش اموز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
2
چرا همه مخالفیدد ؟
دانش اموزا کجایید ؟
ما متوسطه های اول و دوم هیچی از درس ها متوجه نمیشیم..
لطفا انقدر مخالف نکنید به جای این همه مخالفت به بچه هاتون اموزش بدید چطوری مراقب سلامت خودشون باشن..
ول جهانو نمیتونن به خاطر کرونا ببندن که..
زکریا شه بخش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
1
2
مدرسه ها اگه باز بشه قبول اما نه که بچه های دبستانی که اصلا رعایت کردن شیوه های بهداشتی نمیفهمن باز بشه. بعد
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
سلام بنظرم مدرسه فقط برای کلاس اول دوم ابتدایی باز بشه چون اگر برای همه باز بشه شیوع کرونا در بین بچه پخش میشه باعث میشه خانوداه ها مبتلا بشن خواهش میکنم درست به تصمیم خود را بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
اگر دانش اموزان مبتلا بشن چیکار کنیم باید اختیاری باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
من نمیزارم بچه بره مدرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
ما مدرسه نمیریم مگه کرونا رفته که شما میگین باید برن پس رفته ما دیگه رعایت نمی کنیم ... مدارس نباید باز بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
1
ابتدایی ها کوچیکن چیزی نمیفهمن اما متوسطه رعایت میکنند
ما ک تو گوشی هیچی یاد نگرفتیم انشالله ک مدارس باز شوند
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
با اینکه کرونا تموم نشده مدارس نباید بازگشایی شه چه تعداد کم باشن چه تعداد زیاد
رقیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
1
پسر من ۸ سال داره هنوز هم که هنوزه تویه بیمارستان بستریه . من نمیزارم دوتا بچه دیگم هم این طوری بشن . حالا هرچی میخون بگن
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
1
0
بچه ها کرونا بگیرن میخوان درس بخونن؟!
Elina
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
مگه مهر وا نکردید مدرسه هارو؟ چیشد؟ والا چه حضوری چه غیر حضوری نمیفهیمم چه فرقی داره؟ اونجا معلم وایستاده داره یاد میده تو گوشیم همینه منتهای مطلب اینکه حضوری معلماش ماسک زدن کمتر صدارو میشنویم و خطر مبتلا به کروناهم هست و اونجوریم قدرت یادگیری میاد پایین در هر صورت دارید با جونمون بازی میکنید !!
و اینکه دست معلم و مدیر ها درد نکنه سوال هارو سختو سخت تر میکنن واقعا ایول
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
با باز کردن مدارس دستی دستی میخواهین بچه های مردم رو بکشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
اینا می خان بچه ها رو بکشند درس بخونند برن کار گری کنن مدارس آنلاین کنین اگر یه بچه بخاد دکتر بشه می ره مدرسه کرونا می گیره میمیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
اگر مدارس از بهمن ماه به صورت مجازی باشه تا اخر سال خیلی خوبه و اگر همینطور باشه
یه معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
سلام شما اصلا به فکر معلم ها نیستی مگه معلم ها آدم نیستند؟همونقدر که سلامت بچه ها مهمه سلامت معلم ها هم مهمه .چرا به کارکنانتون احترام نمیذارید و هیچ ارزشی براشون قائل نیستید.بنده خودم خسته شدم از تدریس مجازی اما واقعا تو این وضعیت این تصمیم درسته؟فقط به این فکر میکنید که ما پول مفت میگیریم اما اینطوری هم نیست مجازی سختتر از حضوری .اما کاش یکم هم به معلم ها فکر میکردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
1
0
آقا ما نمی خوایم از درس بهرمند بشیم باشه ما می ریم اگ کرونا گرفتیم مسئولش خود خودتونید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
1
سلام، این چه تصمیمی بود گرفتید، بچه ی به این کوچیکی چطوری تو کلاس با ماسک و دستکش بشینه و بنویسه و درسم متوجه بشه، پنجره ها هم به خاطر سرما نمیشه باز کرد، بعدش دستشویی نره چون عمومیه، چیزی زمین افتاد بر نداره، آخه بچه ی کوچیک چطوری رعایت کنه، من که اصلا اجازه نمیدم بچم بره مدرسه، حتی برای یک ساعت، یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
1
مخالم چون نه درس میخونم نه چیزه دیگه ای مگه از جونم سیر شدم فوق فوقش یه سال دوسال درس نمیخونم
عباس طبسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
تو این اوضاء مدارس رو باز کنید تا هم جون دانش آموزان رو به خطر بندازیدوهم اینکه اوضاع به حالت اول برگرده
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
اخه چطوری میخوایهین مدارس رو باز کنید تواین شرایط بد البته ضررش رو ما میبینیم نه شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
بعضی جاها فقط جاها فقط اول بهمن نهم ها حضوری کردند هفتم هشتم مجازی کردند این چه وضعی معلم ها کردند ما اهتزاز از معلم

ها داریم پس چرا نهم ها حضوری کردند نهم مگه کرونا نمی گیره هفتم هشتم مجازی کردند چرا اگه معلم ها اینجانجوری
سامی وطن خواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
1
آقای وزیر این چه کاریه
من خودم یک مرد ۴۵ ساله هستم
زنم رو تو تصادف از دست دادم
فقط یک بچه ۸ ساله دارم
میخواین اون هم از من گرفته بشه مثل زنم میخواین ادن هم بره زیر خاک مثل زنم
آقای وزیر بفهمید من فقط یک بچه دارم که فقط ۸ سالشه لطفا درک کنید نمیخوام این بچه ام رو از دست بدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
ترو خدا دبیرستان رو باز کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
جون بچه ها خیلی به خطر میرفته ترو خدا مدرسه مهم تره یا سلامتی شون بعد از عیدنوروز مدارس را باز گشایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
چه اصراری هست به بازگشایی؟
بچه ی بیسواد خیلی بهتر از بچه ی مرده است
یا بهتر بگم
وجود پدر و مادر بالای سر ادم می ارزه به هزار بار مدرسه حضوری رفتن

آنلاین درس خوندن خطری نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
امروزی تمام بچه ضیعف هستن الاهم برن مدرسه خدایی نکرد مریز بشن کی می خاد جواب پس بده ها
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
0
مابچه هامونونمیفرستیم مدرسه اگه فردابچه هامون کرونابگیرن شماجوابگوهستید
Hasti
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
0
سلام وزیر جان
اقای وزیر مگه ما هنرستانیا فولادیم که کرونا نگیریم
اخه این دیگ چه تصمیمیه که هنرستانی ها باید برن
واقعاااا شما بفکر دانش اموزان هستین؟؟؟؟
البته که خیر
مگه ما جونمون واسه خودمون و خانواده هامون بی ارزشه من به شخصه هنرستان نمیرم
اما این حق هنرستانیا نیست مخصوصا حسابداریا
چون اونا توی مدرسه اصلا بهشون سیستم نمیدادن که کار کنن
ههههه فقط تو برگه ثبت حسابداری میزدیم
تو رو خدا عاقلانه تصمیم بگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
1
0
مدارس رو باز کنید:/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
1
خدا کنه مدارس باز نشه اگه بشه همه کورونا میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
الان که بهمن ماه اومد فقط دو ماه به مدارس مونده می خواید مدارس و باز کنید اون دو ماه نرفتنش بهتر از رفتنش اگه باز بشه دوباره شاهد مرگ و میر بیشتری خواهیم بود مدارس به هیچ عنوان نباید باز بشه
ارسطو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
2
سلام.لطفا مدارس رو باز کنید.من ب خدا دارم از کلاس آنلاین کلافه میشم.خیلی بده.لطفا زود واکسن رو ب ما بزنید ک بتونیم ب زودی مدرسه بریم.خو دوس دارم و همکلاسی و کلاس و معلمم رو از نزدیک ببینم. لطفا مدارس رو حضوری کنید.خواهش میکنم.کلاس آنلاین هیچیش خوب نیس.بدترین چیز توی زندگیم کلاس آنلاین هستش.
A.R
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
1
سلام . من مادرم پرستار بیمارستان حافظ شیراز هست.ولی من در فیروزآباد درس میخونم اون نگران من هست .چون ما مدرسه زیر ۵۰ نفریم و متاسفانه بعضی از بچه ها کرونا گرفته که شامل من هم میشه خواهش میکنم پیگیری کنید .اینکه گفتید مدارس زیر ۵۰ نفر ما رو بدبخت من همینجا که دادم تایپ میکنم اصلا وضعیت خوبی ندارم .
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
1
0
مدارس باز بشه اونی که میگه بسته بمونه غیر حضوری چطوری میخوای درس بخونی آخه؟ من غیرحضوری موافقم ولی باید آموزش مجازی تعطیل بشه فقط وقت گیر هست نه حضوری نه غیر حضوری یا حضوری و نه غیرحضوری اینجوری باید بشه من آموزش غیرحضوری نمیخوام
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
1
0
توروخدا مدارس رو باز نکنید،من خودم دو روز برای ی سری از کارهام رفتم مدرسه و الان بیمار شدم.حداقل از سال تحصیلی جدید باز کنید نه از وسط سال.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
تو رو خدا مدارس رو باز نکنید

بچه بره مدرسه تا برگرده همش استرس و نگرانی برای خانواده هاست

هر دانش آموزی درس خون باشه ربطی به مجازی و حضوری نداره احساس مسئولیت داره و درسش رو یاد میگیره .

والله بچه ی من تو کلاس حضوری فقط یادداشت میکرد بعد موقع امتحان می دیدم خیلی از چیزها رو یاد نگرفته .

ولی کلاس مجازی با کمک من درسهارو کاملا یاد می گیره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
مسافرت ها و دورهمی ها و تفریحای خیلی هارو جمع کنید نه مدارس رو...حداقل برای دوازدهمی ها حضوری باشه.اولا کرونا برای بچه ها و جوانان خیلی کم خطره(حالا اگر دانش آموزی بیماری زمینه ای داره میتونه با شاد درس بخونه). دوما مجازی درس خوندن کمر و چشم مارو داغون کرده دیگه.چشم من تا نور گوشی بهش میخوره سرخ میشه و میسوزه.سوما ما کنکور میخایم بدیم و آیندمون به خطر میوفته با این طرز درس خوندن. گفتم.حداقل سال دیگه کلاس هارو برای دوازدهمی ها که کنکور دارن حضوری کنید.(در ضمن با رعایت کردن دانش آموزان در کلاس و زدن ماسک و فاصله گذاری مشکلی به اون شدت ایجاد نمیشه)
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
بنظر من مدارس رو حضوری کنید وضعیت امورزشی بشدت ضعیفه و روز به روزم بدتر میشه من به شخصه دیدم خیلیا حضوری میزنن میخوابن و امتحانات رو تقلب میکنن حق بقیه دانش آموزانی که سر کلاس بودن خورده میشه
سارا صیاحی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
0
0
خیلی ممنون میشم اگه کسی که از ساعت چند سالته
یک شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
من عمرا بچه مو بفرستم شده رفوزه بشه ولی نمی فرستمش مگه از جونش سیر شدم بس کنید دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
بچه من روستای جعفر آباد قم درس میخونن هر دو شون تا الان دو مرتبه کرونا گرفتن اونم از معلمشون بخدا داغونم با یک شوهر شغل آ زاد هر مرتبه یک میلیون بیشتر خرج دکتر ما میشه الان دو هفته هست از پا در آورده ما رو اکثر بچه ها بیمار هستن مسولین آموزش و پرورش اصلا رسیدگی نمیکن همش بدلیل حقوق افزایشی معلمین هست باید بچه های مردم رو بکشن آخه غیر حضوری پولشون نمیده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->