تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آغاز دور برگشت مسابقات والیبال لیگ یک| کپی‌برداری از دور رفت!

  • کد خبر: ۵۵۴۸۵
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
آغاز دور برگشت مسابقات والیبال لیگ یک| کپی‌برداری از دور رفت!
دور برگشت لیگ یک والیبال کشور با پیروزی فولاد خراسان و شکست اشتادسازه آغاز شد.
بهنام اخوت | شهرارانیوز؛ دور برگشت لیگ دسته‌یک والیبال کشور از روز گذشته آغاز شد و نمایندگان خراسان در گروه «الف» این پیکار‌ها مقابل حریفان خود به یک شکست و پیروزی دست یافتند. تیم والیبال اشتادسازه مشهد در‌حالی برابر مس رفسنجان تن به شکست ۳‌بر‌۱ داد که در دور رفت هم با نتیجه‌ای مشابه بازی را واگذار کرده بودند.
 
همچنین فولاد خراسان هم که دور رفت را با برتری ۳‌بر ۱ برابر سروقامتان همدان آغاز کرده بود، در نخستین‌بازی‌اش در دور برگشت نیز توانست ۳‌امتیاز دیدار با تیم همدانی را با برد ۳ بر ۰ به دست بیاورد؛ شروعی مشابه دور رفت برای نمایندگان استان که البته در پایان رقابت‌های آن دور با نتایجی دلخواه همراه نبود و فولاد خراسان و اشتادسازه به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم گروه نُه‌تیمی خود قرار گرفتند.

باخت تکراری؛ این‌بار در تهران

تیم والیبال اشتادسازه مشهد که امسال با تیمی تمام‌بومی و سرمربیگری حامد صمدی پا به این رقابت‌ها گذاشته است، در دور رفت ۵ پیروزی و ۳ شکست به دست آورد و نتوانست آن‌طور‌که باید‌و‌شاید، توقعات را برآورده کند. شاگردان صمدی در بازی دور رفت هم که به میزبانی مشهد و سالن مهران برگزار شد، مقابل شاگردان اکبر خداوردی در مس رفسنجان که سابق بر این هدایت تیم والیبال پیام خراسان را در لیگ برتر به عهده داشت، با شرایطی مشابه تن به شکست دادند. اشتاد‌سازه در‌حالی ۳‌بر ۱ بازی را واگذار کرد که انتظار می‌رفت در این بازی نمایش بهتری داشته باشد؛ اما شاید حضور سرمربی تیم در کادر فنی تیم ملی نوجوانان کمی تمرکز را از این تیم گرفت.

فولاد دور برگشت را فولادین آغاز کرد

تیم والیبال فولاد نیشابور که با سرمربیگری علی نقدی، تیمی به نسبت با‌تجربه‌تر و بهتر از اشتادسازه را روانه مسابقات این فصل کرده، در بازی دور رفت هم توانسته بود سروقامتان همدان را ببرد؛ اما این‌بار مردان خراسانی توانستند پیروزی شیرین‌تری را به دست بیاورند. فولاد نیشابور در بازی رفت یک ست را به حریف واگذار کرده بود، اما در بازی برگشت در تهران با نتیجه ۳‌بر ۰ پیروز میدان شد تا ۳ امتیاز شیرین را در آغاز دوباره بازی‌ها به دست بیاور‌د. فولادی‌ها با این نمایش نشان دادند که دور برگشت را فولادین آغاز کردند.

جنگ برای صعود میان هم‌استانی‌ها

شرایط جدول و یکه‌تازی هوادار تهران و مس رفسنجان در این گروه نشان می‌دهد که ظاهرا تکلیف تیم‌های اول و دوم برای صعود مشخص است و تیم‌های ملوان تهران، اشتادسازه، فولاد و سروقامتان تیم‌هایی هستند که باید برای جایگاه سوم و چهارم جدول بجنگند تا در پلی‌آف حاضر شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->